Dat kunnen ze waarschijnlijk ook niet. Ze zeggen het alleen uit beleefdheid niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:22 schreef Ascendancy het volgende:
Herkenbaar.
Ik snap niet dat mensen mijn stem aan kunnen horen
Waarom doe je dat dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Leuk, van die cursussen spreekvaardigheid en assertiviteit enzo.
Echt hequote:Op woensdag 30 september 2009 22:18 schreef Snowcold het volgende:
Whahaha, ik herken het wel. Maar het enige waar ik me echt aan irriteer is mijn stem. Sodeju, dat klinkt echt anders op band.
Dat dusquote:Op woensdag 30 september 2009 22:22 schreef Ascendancy het volgende:
Herkenbaar.
Ik snap niet dat mensen mijn stem aan kunnen horen
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:23 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vind het irritant om mijzelf terug te zien op video. Dat ik knap ben wist ik al maar om steeds weer die visuele bevestiging te krijgen is ook niet goed voor mijn ego.
Is toch geen gebrek, veel mensen hebben dat voor een camera.quote:Klacht: geconfronteerd worden met je eigen gebreken.
Inderdaad. Ik heb altijd het idee dat ik redelijk ABN praat, maar als ik mezelf op video terughoor vind ik mezelf echt een lompe Twentse boer.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk altijd: Praat ik altijd zo plat?
Nee, nouja, eh. Laat ik zeggen dat ik mezelf redelijk goed ken en weet dat er, eh, verbeterpunten zijn.quote:
Ik vind het verschrikkelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
ah, ik ben niet de enige die zn stem raar vind om terug te horen
Dat ja, zooo weirdquote:Op woensdag 30 september 2009 22:18 schreef Snowcold het volgende:
Whahaha, ik herken het wel. Maar het enige waar ik me echt aan irriteer is mijn stem. Sodeju, dat klinkt echt anders op band.
Inderdaad. Mijn stem klinkt op band echt totaal anders.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:18 schreef Snowcold het volgende:
Ik loop altijd weg of zet het uit ofzoquote:Op woensdag 30 september 2009 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk.
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Leuk, van die cursussen spreekvaardigheid en assertiviteit enzo.
Zit je met zo'n groep lotgenoten in een lokaaltje in een vage plaats ver weg op het platteland, oefeningen (rollenspellen) te doen met elkaar met zo'n camera erbij steeds.
En dan met z'n allen iedere keer de beelden terugkijken.
Beste FOK!kers, da's geen pretje. Sowieso jezelf terughoren is heel erg raar.
En dan je houding terugzien.....Hoevaak je aan je neus zit.... Hoevaak je je ogen afwendt.... En wat veel 'euh's en 'ok' en 'hmja'. En waarom houd ik mijn voet niet stil?
Klacht: geconfronteerd worden met je eigen gebreken.
Een ding weet ik wel: ik word nooit acteur.![]()
Wie herkent zich hierin?
Dat klinkt verschrikkelijk. Ik vraag me af hoe andere mensen me daadwerkelijk horenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:18 schreef Snowcold het volgende:
Je vrouw en ik stonden er samen anders ook niet gek op.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:20 schreef Rekkie het volgende:
Ik vind mezelf ontzettend geil op video
Gewoon hetzelfde zoals altijd.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat klinkt verschrikkelijk. Ik vraag me af hoe andere mensen me daadwerkelijk horen
Heb je geen microfoon aan je computer/laptop hangen? probeer het uitquote:Op woensdag 30 september 2009 22:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat klinkt verschrikkelijk. Ik vraag me af hoe andere mensen me daadwerkelijk horen
En upload het even zodat we hier kunnen meegenietenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je geen microfoon aan je computer/laptop hangen? probeer het uit
Een lotgenootquote:Op woensdag 30 september 2009 22:20 schreef Rekkie het volgende:
Ik vind mezelf ontzettend geil op video
Sinds wanneer heb ik een vrouwquote:Op woensdag 30 september 2009 22:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je vrouw en ik stonden er samen anders ook niet gek op.
Same here.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb altijd het idee dat ik redelijk ABN praat, maar als ik mezelf op video terughoor vind ik mezelf echt een lompe Twentse boer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |