Dat kunnen ze waarschijnlijk ook niet. Ze zeggen het alleen uit beleefdheid niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:22 schreef Ascendancy het volgende:
Herkenbaar.
Ik snap niet dat mensen mijn stem aan kunnen horen
Waarom doe je dat dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Leuk, van die cursussen spreekvaardigheid en assertiviteit enzo.
Echt hequote:Op woensdag 30 september 2009 22:18 schreef Snowcold het volgende:
Whahaha, ik herken het wel. Maar het enige waar ik me echt aan irriteer is mijn stem. Sodeju, dat klinkt echt anders op band.
Dat dusquote:Op woensdag 30 september 2009 22:22 schreef Ascendancy het volgende:
Herkenbaar.
Ik snap niet dat mensen mijn stem aan kunnen horen
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:23 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vind het irritant om mijzelf terug te zien op video. Dat ik knap ben wist ik al maar om steeds weer die visuele bevestiging te krijgen is ook niet goed voor mijn ego.
Is toch geen gebrek, veel mensen hebben dat voor een camera.quote:Klacht: geconfronteerd worden met je eigen gebreken.
Inderdaad. Ik heb altijd het idee dat ik redelijk ABN praat, maar als ik mezelf op video terughoor vind ik mezelf echt een lompe Twentse boer.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk altijd: Praat ik altijd zo plat?
Nee, nouja, eh. Laat ik zeggen dat ik mezelf redelijk goed ken en weet dat er, eh, verbeterpunten zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |