Dankuwelquote:Op woensdag 30 september 2009 21:47 schreef Luman het volgende:
192kbps
http://www.mediafire.com/download.php?lidzmwzmyiz
Vet? Veel te magerquote:Op woensdag 30 september 2009 22:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Ze speelt een oranje akkoord VET
Als ik playlist 5 bekijk (helemaal rechts) zie ik veel patroontjes regelmatig terug komen. Lijkt verdacht veel op copy/paste.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:08 schreef Luman het volgende:
Wat je op dat plaatje ziet zijn verschillende samples (alleen de drums dus),
En verschillende VST's (Virtuele instrumenten).
Met die instrumenten kan je via Midi (noten in pianoroll) muziek afspelen.
Dus je zet de noten die je wilt in de piano roll, en je hebt muziek
Alleen ligt het helaas iets moelijker dan letterlijk alleen even de noten erin gooien
1 keer meenemen naar de Mac D. en dat probleem is ook opgelost.quote:
Of in fatsoenlik pantsje fan mem har boerekoalquote:Op woensdag 30 september 2009 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
1 keer meenemen naar de Mac D. en dat probleem is ook opgelost.
Dan hoop ik dat die van jou beter kan koken dan de mijne.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Of in fatsoenlik pantsje fan mem har boerekoal
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik playlist 5 bekijk (helemaal rechts) zie ik veel patroontjes regelmatig terug komen. Lijkt verdacht veel op copy/paste.
Bohquote:Op woensdag 30 september 2009 22:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die van jou beter kan koken dan de mijne.
Fan Mem Har? Is dat geen Chinees flensje met garnalen?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of in fatsoenlik pantsje fan mem har boerekoal
Ik zie daar anders weer heel wat dezelfde patroontjes achter elkaar geplakt (patern 6 of 13 bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 30 september 2009 22:40 schreef Luman het volgende:
[ afbeelding ]
Elke FL'er kan je vertellen dat dat géén loops zijn.
Die worden namelijk als waveforms weergeven in song mode.
En anders geloof je me niet
Tja...quote:Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie daar anders weer heel wat dezelfde patroontjes achter elkaar geplakt (patern 6 of 13 bijvoorbeeld).
Dat blijft copy/paste in mijn ogen.
Zo proeft het nietquote:Op woensdag 30 september 2009 22:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Fan Mem Har? Is dat geen Chinees flensje met garnalen?.
Ja, maar ik ben dan ook helemaal niet bekend met fruity loops. Mijn producer gebruikt cubase.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:49 schreef Luman het volgende:
Tja...
Ik had het over gecopy/pasted loops.
Maar, als jij 4min lang dezelfde midi note's in wil spelen, be my guest
Zou misschien wel een goede combinatie zijn. Het proberen wel waard denk ik.quote:
Oceansizequote:Op woensdag 30 september 2009 22:53 schreef allsystemshalt het volgende:
wat gooi ik op de mp3 speler voor morgen?
![]()
Zit te denken aan iets rustigs voor de verandering
Overkill! Endgame! Freedom Call! Agent Steel!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:53 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Komt ongeveer op hetzelfde neerquote:Op woensdag 30 september 2009 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook helemaal niet bekend met fruity loops. Mijn producer gebruikt cubase.
Ik luister op het moment Ray LaMontagne.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:53 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Dat is wel erg rustig jaquote:Op woensdag 30 september 2009 23:02 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik luister op het moment Ray LaMontagne.Of is dat te rustig?
Allemoal met een Bquote:Op woensdag 30 september 2009 22:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Overkill! Endgame! Freedom Call! Agent Steel!
Damn you Witchfynder
Oh, rustig?
Beach Boys? Bee Gees? George Baker? Beatles?
Klopt.quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Allemoal met een B![]()
Zou het toeval zijn
Tom McRae is ook behoorlijk rustig (en erg goed)quote:Op woensdag 30 september 2009 23:05 schreef allsystemshalt het volgende:
Dat is wel erg rustig jaik ken 'm helemaal niet.
Eens wat downkopen
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee.
Commander Cody? Johnny Cash? Cat Stevens? Crosby, Stills, and Nash? Creedence Clearwater Revival? The Cowsills? Joe Cocker?
Ik denk niet dat hij het erg interessant zal vinden.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:58 schreef Luman het volgende:
Komt ongeveer op hetzelfde neer
Alleen grote kans dat jij je gitaar echt record,
En ik met VST's aan de slag ga.
Laat dit een keer aan je producer horen wil je?
Goed plan! Maar dat helpt niet altijdquote:Op woensdag 30 september 2009 23:11 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik zet even een aluminium hoedje op
Doe er 2 tientjes bij.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:42 schreef Man_Made_God het volgende:
In het kader van 'waar begin ik'....
Ik begin toch eigenlijk wel steeds meer zin te krijgen in het kunnen bespelen van een gitaar (al was het alleen maar vanwege de OP). Electrisch lijkt me erg gaaf, maar is momenteel niet handig (gehorig huis, geen oefenruimte etc.).
Dus dan kom ik uit op akoestisch, wat me ook zeker aantrekt. Een instructeur heb ik denk ik zo gevonden (heb 1 kennis die lesgeeft, en een instructeur in de buurt gevonden), maar qua gitaar: waar begin ik? Heb wel wat rondgekeken, maar kom in het goedkopere segment (tot +- 250euro) geen (voor mij) bekende merken tegen. Zijn er wel kwalitatief goede gitaren te koop voor dit geld? Zo ja, welke? Zo nee, wat is dan goed?
Verkoop je je scooterquote:Op woensdag 30 september 2009 23:34 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil nog een V, een explorer en een stratocaster!!!![]()
Ow ja en het geld om ze te kunnen kopen zou ook heel fijn zijn![]()
En niet alleen om te beginnenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe er 2 tientjes bij.
http://www.feedback.nl/akoestische-gitaren/dean/performer-e
Prima gitaar om mee te beginnen.
Niet dat het er niet goed uitziet, maar de logische vraag is dan natuurlijk: waarom? En niet (bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 30 september 2009 23:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe er 2 tientjes bij.
http://www.feedback.nl/akoestische-gitaren/dean/performer-e
Prima gitaar om mee te beginnen.
Waarom? Omdat het voor dat geld volgens mij een van de betere gitaren is die er op de markt zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:56 schreef Man_Made_God het volgende:
Niet dat het er niet goed uitziet, maar de logische vraag is dan natuurlijk: waarom? En niet (bijvoorbeeld)
http://www.feedback.nl/akoestische-gitaren/tanglewood/tsj-ce-vs
Thanks voor de reply.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het voor dat geld volgens mij een van de betere gitaren is die er op de markt zijn.
En ik heb geen ervaring met Tanglewood. Maar ga eens naar een winkel en ga op verschillende gitaren spelen, dan merk je vanzelf de verschillen en weet je vrij snel welke gitaar het beste bij je past.
Neem dan die kennis van je mee, of leen eerst een gitaar van hem.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:03 schreef Man_Made_God het volgende:
Thanks voor de reply.
Maar ik heb volgens mij één keer een gitaar in mijn handen gehad in mijn leven, dus ik raad het niemand aan om mij er ook daadwerkelijk ééntje te laten 'bespelen'
maar er zijn maar 7 noten... (plus een paar halve) dus iedereen kan er evenveel in een minuut spelenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:38 schreef GoodGawd het volgende:
Wie de meeste noten in 1 minuut spelen krijgt die chick uit de OP.
tvppppp
Nou walnoten pinda's cashew's kokos .....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar er zijn maar 7 noten... (plus een paar halve) dus iedereen kan er evenveel in een minuut spelen
Ik ben een pinda dus ik loop altijd al één noot voor op julliequote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:38 schreef GoodGawd het volgende:
Wie de meeste noten in 1 minuut spelen krijgt die chick uit de OP.
tvppppp
Was je maar ook een vrouw, dan liep je drie noten voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben een pinda dus ik loop altijd al één noot voor op jullie.
.
Nee, daar word wel voor gezorgd zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Was je maar ook een vrouw, dan liep je drie noten voor.
Maar vrouwen komen hier sowieso niet.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:05 schreef guitarist het volgende:
Vanavond spelen in de Melkweg, The MAX.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, daar word wel voor gezorgd zo
Bedoelde meer die algemeen sexistische opmerkingen hierquote:
Klopt ja. Plus dat er uberhaupt veel minder vrouwen (elektrisch) gitaar spelen. Plus dat internetfora sowieso voor het merendeel door mannen worden bezocht (met uitzondering van R&P, OUD en het Viva-forumquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bedoelde meer die algemeen sexistische opmerkingen hier
Vrouwen hebben helemaal geen noten, alleen eitjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Was je maar ook een vrouw, dan liep je drie noten voor.
Maar vrouwen komen hier sowieso niet.
Yeah, I know I'm deliciousquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, als ik witchfynder was zou ik nu hard beginnen te rennen, voordat men hem probeert te verorberen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:26 schreef guitarist het volgende:
Een nieuw liedje in de catergorie 1 uur liedjes, http://home.guitarist.nl/JorisTaal.mp3
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:26 schreef guitarist het volgende:
Een nieuw liedje in de catergorie 1 uur liedjes, http://home.guitarist.nl/JorisTaal.mp3
Dat is de bassist van de band. De drummer had er al een, http://home.guitarist.nl/MarcoM.mp3.quote:
true.dat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Je had dat uur zoveel beter kunnen besteden
Ik gebruik GHS Boomers op mijn gitaren. Geweldige dingen, beste gitaarsnaren die ik ooit gehad heb. Hoewel ik op mijn bassen met plezier D'Addario gebruik, vind ik op gitaar GHS een stuk fijner.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Is er hier iemand die GHS snaren gebruikt? Ik hoorde van de bassist hij vond tenminste, dat dat goede snaren zijn.
Mooi toch! Beter weer om meer gitaar te spelen! Want zomers is het soms te warmquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef Meursault het volgende:
Het begint herfst te worden, ik voel het.. Het is herfst, ik begin het te voelen..
Zomers kan je lekker in de tuin spelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Mooi toch! Beter weer om meer gitaar te spelen! Want zomers is het soms te warm
Ik ga binnenkort ook eens die Boomers proberen... ben benieuwd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Is er hier iemand die GHS snaren gebruikt? Ik hoorde van de bassist hij vond tenminste, dat dat goede snaren zijn.
quote:
quote:
Ah potver, heb ik op kamp hele dagen gedaan met iemand, met elk voorwerpquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
This is my bass.
There are many like it but this one is mine.
My bass is my best friend. It is my life.
I must master it as I must master my life.
Without me my bass is useless.
Without my bass, I am useless.
I must play my bass true.
I must rock harder than my competition who is trying to outplay me.
I must pwn him before he pwns me.
I will.
Before God I swear this creed.
My bass and myself are defenders of my band.
We are the master of our competition.
We are the saviours of my life.
So be it, until there is no competition, but peace.
Amen..
Gatver, stelletje bendersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah potver, heb ik op kamp hele dagen gedaan met iemand, met elk voorwerp
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
This is my bass.
There are many like it but this one is mine.
My bass is my best friend. It is my life.
I must master it as I must master my life.
Without me my bass is useless.
Without my bass, I am useless.
I must play my bass true.
I must rock harder than my competition who is trying to outplay me.
I must pwn him before he pwns me.
I will.
Before God I swear this creed.
My bass and myself are defenders of my band.
We are the master of our competition.
We are the saviours of my life.
So be it, until there is no competition, but peace.
Amen..
Grappig. Dean is het eerste gitaarmerk wat ik ooit tegen gekomen ben waar de actie weleens te laag isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:51 schreef allsystemshalt het volgende:
Weekend voor de deur.
Ga m'n dean afstellen (De actie is te laag geworden hout werkt...)
Ja, hout werkt, maar dit heb ik zelf nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:51 schreef allsystemshalt het volgende:
Weekend voor de deur.
Ga m'n dean afstellen (De actie is te laag geworden hout werkt...)
Raketwerper in de headstock?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Oh, ik vind het goed hoor
Kan ik mijn tijd anders besteden
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:10 schreef The_Dean het volgende:
Veel rook en vonken toch?
Ik zou zeggen 925quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik weet niet zogoed wat ik met m'n ibanez moet qua bodemprijs eigenlijk. Heb nu weer 2 biedingen van 750 en 825 binnen waar vast nog wat bovenop kan. Maar ik weet niet zogoed tot waar ik kan gaan
Zo'n spinner aan de headstockquote:
Ja ik zat ook aan iets van 950 te denken ofzo, die LTD is tussen de 850 en 900 nieuw, dus dat wil ik er sowieso uithalenquote:
De horlogemakerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
Vet! Eén van Dan Spitz' legendarische Turtles gitaren![]()
[ afbeelding ]
Een horlogier word je enkel als je heel precies bent. Dat kon je in zijn gitaarspel ook wel terughoren vind ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:27 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De horlogemaker![]()
http://www.spitzwatch.com/e Jackson RR's zijn imho net wat meer Metal
Niice! Zou het alleen niet per se op een gitaar willen hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
Vet! Eén van Dan Spitz' legendarische Turtles gitaren![]()
[ afbeelding ]
Moet ik ook binnekort ff halen voordat het seizoen weer begintquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja wat extra geld is wel nodigheb net m'n laatste geld uitgegeven aan iets wat niks met gitaren te maken heeft
[ afbeelding ]
goed... het is anders... goed is heel subjectief! het is iig niet een klassiek LP geluidquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zag net in de lokale muziekboer zo'n Gibson Smart Wood. Ziet er vet uit moet ik zeggen, hij was ¤1500 maar zijn die goedkoper vanwege de afwerking? Zit er wel net zo'n goed geluid in als bij een classic/standard?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:31 schreef Scary_Hairy het volgende:
Ik kende Any time at all door Dweezil Zappa van zijn Confessions album. Ik kom er net achter dat het een nummer van The Beatles is.![]()
Heb inmiddels tweederde van het nummer (Beatles versie) al ingestudeerd om het goed te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door allsystemshalt op 03-10-2009 09:15:49 ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien dat ASH door zijn stijgende leeftijd meer fretbuzz krijgt.
Verstandig. P90's roeleren. Maar dan had je beter gewoon een p90 goldtop kunnen kopen, zo mooi!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
p90 in humbucker formaat besteld voor in me les paul. komt ipv de neck humbucker.
en netjes met een chromen kapje, zodat het geen afbreuk doet aan het uiterlijk![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:45 schreef Metalfreak het volgende:
Woehoe, gisteren DJ gespeeld op een lesbische bruiloft
Pics waarvan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
pics or it did not jeweetwel
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Pics waarvan?Van mij DJ-en of van het lesbische stelletje?
Dyke Jockeyquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:45 schreef Metalfreak het volgende:
Woehoe, gisteren DJ gespeeld op een lesbische bruiloft
Dat lesbische stelletje is zo boeiend niet, het "mannetje" in de relatie ziet er ook echt uit als de stereotype lesbische vrouw, ik miste alleen nog de tuinbroekquote:
As jij hem daarna helemaal in je reet stopt mag je em voor 2 tientjes hebbenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:06 schreef TeleluvR het volgende:
Ik had toch twee topics geleden al 2 tientjes geboden op die ibanez van je? :d
Daar houd ik je aan!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
As jij hem daarna helemaal in je reet stopt mag je em voor 2 tientjes hebben
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan!
[Jij hebt mijn reet nog niet gezien, daar kan de hele band in!]
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:29 schreef allsystemshalt het volgende:
Veel tijd en aandacht aan een gerecht besteden om vervolgens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:50 schreef Meursault het volgende:
[..]
pics or it didn't happen
Ik liet een keer mn pizza van m'n bord glijden die vervolgens ondersteboven op m'n schoen terecht kwam.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
gelukkig ziet het er niet lekker uit
Zet 'm als bureaubladquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:03 schreef Meursault het volgende:
Die tweede foto is wel echt heel mooi eigenlijk.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:53 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat zou ik ook op de grond gooien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:53 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, nogsteeds dezelfde bassist!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Kwam opeens een youtube filmpje tegen die iemand had gemaakt tijdens een optreden van pas
Nieuw nummer
Behoorlijk crappy in het begin qua timing, maar eerste keer dat we em speeldeGister hebben we hem gedeeltelijk opgenomen in de studio dus ben benieuwd hoe dat resultaat word =D
klassieker nogLekker snel ingevallen na de intro
Inderdaad, ze willen wel iemand met gevoel voor humor in de band hebben natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:41 schreef KaMo het volgende:
Ikw erd net gemail, of ik jou wilde vervangen, maar ik heb nee gezegd...
Of iemand die op een bus mag rijden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Inderdaad, ze willen wel iemand met gevoel voor humor in de band hebben natuurlijk
En legaal bier mag drinkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of iemand die op een bus mag rijden.
Wij hebben wel eens opgetreden voor 10 liter benzine en 2 kratten bierquote:
Graag gedaan dude. Die grijns op je gezicht toen je hem voor het eerst zelf hoorde... daar doen we het voorquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:03 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, mijn jongste telg is weer terug in huis na een zeer verkwikkende vakantie in Friesland. Wat een geluid komt er uit zo'n Dean met een Artec preamp
![]()
.
Wij hebben tot nu toe alleen maar opgetreden voor bierquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens opgetreden voor 10 liter benzine en 2 kratten bier![]()
* Dat was weer een bling post van ASH
Als je maar lol hebtquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij hebben tot nu toe alleen maar opgetreden voor bier
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Graag gedaan dude. Die grijns op je gezicht toen je hem voor het eerst zelf hoorde... daar doen we het voor
Vooral als ze ons een flinke zak geld gevenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als je maar lol hebt![]()
Vaak zijn de kleinste tentjes het gaafst om in te spelen![]()
Dat is mooi meegenomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vooral als ze ons een flinke zak geld geven.
Als je een matig concert speelt, heb je dat toch echt aan jezelf te danken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen.
Echter speel ik liever een heel gaaf concert waarbij het publiek echt staat te genieten dan een matig concert waarbij iedereen maar zo vanstaat te staan
Dus jij speelt altijd vaudloos?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een matig concert speelt, heb je dat toch echt aan jezelf te danken.
Heb gisteren geleerd dat 90% van het publiek je fouten niet eens ziet, en de rest er niet mee kan zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dus jij speelt altijd vaudloos?![]()
Hehequote:Op maandag 5 oktober 2009 08:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb gisteren geleerd dat 90% van het publiek je fouten niet eens ziet, en de rest er niet mee kan zitten.
Zolang je er laconiek en grappig mee om gaat vind niemand het erg. Het is live, het hoeft ook niet precies zo als op de cd te klinken.
Foutloos spelen en een goed optreden geven zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dus jij speelt altijd vaudloos?![]()
Haha ja, baal bijna een beetje dat ze geen rechtshandige makenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:57 schreef brother52 het volgende:
Vergeet Bach, wil je leuk linkshandig spul hebben, moet je bij Gaskell zijn.
http://www.gaskellguitars.com/
Cool initiatief!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:57 schreef brother52 het volgende:
Vergeet Bach, wil je leuk linkshandig spul hebben, moet je bij Gaskell zijn.
http://www.gaskellguitars.com/
Ah, dat was hem. Thanks!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:17 schreef guitarist het volgende:
Tenminste, volgens mij is dit de officiele site: http://www.jhs.co.uk/vintageelectric.html
Helaas hebben ze nog niet die bas linkshandig op hun site staan. Rechtshandig is hij maar 199,-quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Groove Factory verkoopt nu ook Vintage in plaats van Epiphone als 'middenklassemerk'. Dat zegt opzich wel wat
Kijk eens op www.leftyguitars.be misschien hebben ze hem daar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:02 schreef Witchfynder het volgende:
Helaas hebben ze nog niet die bas linkshandig op hun site staan. Rechtshandig is hij maar 199,-.
Mailenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Helaas hebben ze nog niet die bas linkshandig op hun site staan. Rechtshandig is hij maar 199,-.
Nope. Al laaaaaaaang gekekenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk eens op www.leftyguitars.be misschien hebben ze hem daar.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:50 schreef Witchfynder het volgende:
en in mei ofzo hoop ik een leuke zak geld te hebben om samen met mijn vader een speciale Precision zelf te maken.
Yeah!quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:24 schreef IrCute het volgende:
Iemand nog toevallig een leuke beginnersgitaar te koop tot MAX 250 euro?! Die dean VX vind ik helaas spuuglelijk![]()
Zie sigquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:24 schreef IrCute het volgende:
Iemand nog toevallig een leuke beginnersgitaar te koop tot MAX 250 euro?! Die dean VX vind ik helaas spuuglelijk![]()
Foto?!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:28 schreef Daantke het volgende:
Omdat je zo'n blij hoofd heb mag je m'n Explorer voor 120 euro hebben
Je woont een beetje te ver weg helaas, maar zal er nog over nadenken.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Hallo gitaristen. Welke akkoorden worden hier gespeeld?
Vanaf 0:25 is het goed te zien (ik bedoel dus de akkoorden door David Byrne gespeeld).
Kan nergens tabs vinden van dit nummer, maar het zijn eigenlijk ook maar een paar akkoorden.
Een D in het begin ofzo?
1 2 3 4 5 6 7 8 | A--x------x---- D--12-----11--- G--11-----10-- B--10-----9---- E--12-----11--- En de rest mag je lekker zelf uitzoeken :') |
Zie picasaweb.google.com/daantke en dan zo'n albumquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Foto?!
[..]
Je woont een beetje te ver weg helaas, maar zal er nog over nadenken.
http://picasaweb.google.c(...)#5261018612461042210quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Daantke het volgende:
[..]
Zie picasaweb.google.com/daantke en dan zo'n album
Ik woon in Delft en das het volgende station bij Rijswijk, dus net zo vermaar heb wel OV en veel vrije tijd (want ja, student)
dankje,quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.c(...)#5261018612461042210
die dus
Kap nou eensquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:01 schreef Daantke het volgende:
[..]
dankje,
nog een glaasje ranja en je mag naa rbed
In dat geval heb jij meer dan genoeg gelegenheid om 15 oktober naar Speakers te komen waar wij met Annatar een feestje bouwen. Toch gratis!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Daantke het volgende:
[..]
Zie picasaweb.google.com/daantke en dan zo'n album
Ik woon in Delft en das het volgende station bij Rijswijk, dus net zo vermaar heb wel OV en veel vrije tijd (want ja, student)
Bohquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In dat geval heb jij meer dan genoeg gelegenheid om 15 oktober naar Speakers te komen waar wij met Annatar een feestje bouwen. Toch gratis!.
geen fatsoenlijke muziekwinkels in de buurt daar ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:24 schreef IrCute het volgende:
Ik heb wel een gitaar die ik tegen die electrische piano van je wil ruilen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:24 schreef IrCute het volgende:
WTF?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:26 schreef The_Dean het volgende:
Daan! Nieuwe Halford!
http://metalkrant.nl/?message=611&page=2
Ja, geloof het wel. Voor zover ik het nog weet was het gewoon nette service. Vlot besteld, vlot geleverd. Slagplaat zag [ziet] er goed uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
WTF?!. Robbie toch...
Iets anders:
Jij hebt toch ooit iets bij Mainmusic gekocht? Een slagplaat ofzo? Bevielen zij?
Ja, soms echt een stel dislecten daarzo, beetje jammer. Kan het helaas ook niet aanpassen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:28 schreef Witchfynder het volgende:
Even over dit bericht:
http://metalkrant.nl/?message=587&page=2
Die band heet dus echt Elexorien (wat wel in de linkjes onderin goed staat). Dit (en het gebrek van interpunctie) vind ik echt té slordig voor een webzine om serieus genomen te worden.
Daarnaast ontbreken er nog essentiële live data in de agenda.
Nicequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, geloof het wel. Voor zover ik het nog weet was het gewoon nette service. Vlot besteld, vlot geleverd. Slagplaat zag [ziet] er goed uit.
Wat heb je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik heb wel een gitaar die ik tegen die electrische piano van je wil ruilen!
Niet bij mij in de stad nee, maar wel in Eindhoven, waar ik ook vrijdag heenga als ik er niet 1tje vind op internet. En de reden dat ik er 1 op internet zoek is omdat je hier vaak een gitaar een stuk goedkoper kan vinden dan nieuw in de winkelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:39 schreef haakon het volgende:
[..]
geen fatsoenlijke muziekwinkels in de buurt daar ?
wij hebben hier Huigens Music, die hebben bijna alles voor een descent prijs
Welke Musicman? En wat wil je ermee gaan doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:52 schreef haakon het volgende:
ik wil een Music Man gaan halen of een PRS Tremonti, mijn voorkeur gaat nu nog naar de Music Man.. iemand advies ?
twijfel tussen een Silhoutte of een Luke,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Welke Musicman? En wat wil je ermee gaan doen?
Als je er mee gaat giggen [stomme vraagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn Deanbas past niet in mijn koffer. Nou ja, moet ik maar toch een tweede koffer zoeken
.
PRSquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:52 schreef haakon het volgende:
ik wil een Music Man gaan halen of een PRS Tremonti, mijn voorkeur gaat nu nog naar de Music Man.. iemand advies ?
Dean Soltero's zijn ook wel goed te doen jahquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
PRS
Vind van MusicMan eigenlijk alleen de bassen mooi.
Of een mooie Dean Soltero
Zo goed is mijn pc nou ook weer niet. Die had ik eigenlijk vorig jaar al moeten vervangen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:50 schreef The_Dean het volgende:
Ziet er wel tof uit in ieder geval. En zo'n toneport is nou ook niet alles hoor.
Paar keer met Line6 gemaild omdat hij stottert... en elke keer geven ze mijn pc's de schuld... maar bij Herman stotterde hij ook, en die heeft wel een goede pc.
Drummen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Welke Musicman? En wat wil je ermee gaan doen?
Ik gebruik Guitar Rig thuis wel vaak, die nieuwe versie 4 heeft te gekke geluiden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:56 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn eisen zijn ook niet hoog. Ik wil gewoon wat losse ideetjes op kunnen nemen en mijn bandleden mee terroriseren. Als ik 1 basgeluid, 1 distortiongeluid en 1 cleangeluid heb, ben ik al voorzien.
Ik twijfel alleen erg of ik een XLR-aansluiting moet hebben. Op zich kan ik dan wel gemakkelijker mijn akoestische instrumenten opnemen.
Jammer dat Feedback de Guitar Rig Session niet heeft. Die staat ongeveer gelijk aan de Pod Studio van 139,-.
eindhoven? moet je naar we-nusic gaan, zit in de tongelerse straat, vanuit de feedback een spoorwegovergang verder, veel meer verstand van gitaren daar en relaxte helmonder als baasquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
Niet bij mij in de stad nee, maar wel in Eindhoven, waar ik ook vrijdag heenga als ik er niet 1tje vind op internet. En de reden dat ik er 1 op internet zoek is omdat je hier vaak een gitaar een stuk goedkoper kan vinden dan nieuw in de winkel
Bedankt voor de tip! Was eerst van plan om naar feedback te gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
eindhoven? moet je naar we-nusic gaan, zit in de tongelerse straat, vanuit de feedback een spoorwegovergang verder, veel meer verstand van gitaren daar en relaxte helmonder als baas
Nooit doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Was eerst van plan om naar feedback te gaan
Het personeel schijnt daar nog wel wat mee te vallen in Eindhoven.quote:
ben je linkshandig? of is het camerabeeld geflipt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef -Menn0- het volgende:
Heb voor het eerst iets opgenomen![]()
Zitten wel kleine foutjes in![]()
Nicequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef -Menn0- het volgende:
Goed manquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef -Menn0- het volgende:
Hij is inderdaad gefliptquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ben je linkshandig? of is het camerabeeld geflipt?
Geflipt denk ik. Voor zover ik me kan herinneren is hij gewoon rechts...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ben je linkshandig? of is het camerabeeld geflipt?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geflipt denk ik. Voor zover ik me kan herinneren is hij gewoon rechts...
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef -Menn0- het volgende:
Klinkt goed hoor!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef -Menn0- het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef -Menn0- het volgende:
Thanksquote:
Idolsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef The_Dean het volgende:
Maar klinkt goed man! Relaxte stem ook. Moet je wat mee doen
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
![]()
Damn, wou dat ik zo kon zingen... Klinkt echt goed!
Kan je denk ik beter even rustig voor gaan zitten om het ietsje netter en strakker te doen, dan heb je meteen een veel beter idee van zo'n nummer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:04 schreef Aresdreams het volgende:
zo nu met distortion, zonder click ingespeeld, en even snel, om een beeld te geven van hoe het gaat klinken. Moet het nog eens goed in gaan spelen, met een goede click of goed op timing letten, heb het nu een beetje slordig opgelost met knippen en plakken (helaas), maar ik wou het af hebben voor morgen, al durf ik dnek ik deze versie niet echt te laten horen...
Magquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |