Heb je nou je hals wit gespoten of zie ik het verkeerd?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:07 schreef The_Dean het volgende:
Dan zijn dit horrorbeelden voor jou zeker?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:20 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat de hals afgeplakt is.
Ik heb zo'n vermoeden dat hij het afstellen bedoeld?quote:Op woensdag 30 september 2009 07:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat gaat je geen 15 euro kosten hoor. Beetje spuiten, lakken en afstellen, reken maar 200+
Afstellen voor 15 euro is ook best goedkoop.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij het afstellen bedoeld?
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Afstellen voor 15 euro is ook best goedkoop.
Vind ik een vrij normale prijs.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Afstellen voor 15 euro is ook best goedkoop.
Guitarbox. www.guitarbox.nlquote:Op woensdag 30 september 2009 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Van heel Nederland maarliefst... en welke is dat dan wel? Ben het namelijk niet helemaal met je eens
Nee natuurlijk niet! Ik bedoelde het afstellen/intoneren/enzquote:Op woensdag 30 september 2009 07:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat gaat je geen 15 euro kosten hoor. Beetje spuiten, lakken en afstellen, reken maar 200+
Bij Tha Deanquote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef The_Dean het volgende:
Dat kan ook wel voor minder dan 200
Nee, da's is niet echt een heel mooi special-effectquote:Op woensdag 30 september 2009 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
Leuk fimpje, maar dat gedoe in beeld is echt kansloos. Gebruik ff een programma dat het doet.
Herrinner me anders niks over gemaakte prijsafsprakenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pfieuw, gelukkig heb ik mijn werk al bij je neergelegd vóór deze prijsverhoging.
Gelukkig houd ik je harde schijf in gijzeling danquote:Op woensdag 30 september 2009 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Herrinner me anders niks over gemaakte prijsafspraken
We will not negotiate with terrorists.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gelukkig houd ik je harde schijf in gijzeling dan.
WTF!quote:
Licht eraan, wil je het voor of na de EQ?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:55 schreef Cynic het volgende:
Weet iemand hier trouwens of het moeilijk is om een effectsloop in een versterker te bouwen?
Die is toch altijd na de voortrap? Want anders kan je de effecten net zo goed rechtstreeks in je versterker pluggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Licht eraan, wil je het voor of na de EQ?
Het kán, als er ruimte is om 2 jackplugs te doen, het zal niet goedkoop zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 20:16 schreef Cynic het volgende:
Nou het is ook niet iets dat ik zelf wil gaan doen, maar als het mogelijk is wil ik het wel laten doen. Ik heb een leuk versterkertje op het oog maar die heeft geen loop, en ik gebruik nog best vaak delays, en die klinken nergens naar als je ze niet in de loop zet.
Oh, die.quote:
Brute shit!!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:35 schreef Luman het volgende:
Heuy
Nee, geen verkapte spam.
Maar dit heb ik net gemaakt.
Nu kom ik hier nooit, aangezien ik geen gitaar bespeel.
Maar wat vinden jullie van dit stukje muziek?
Ik weet dat het nep is, zonder het echt zelf te spelen,
Maar ik dacht laat ik eens wat anders proberen
Doei
Thanks manquote:
Uit dat plaatje word ik weinig wijzer, kan wat mij betreft nog steeds copy/paste zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:47 schreef Luman het volgende:
-edit-
En voordat mensen gaan zeggen dat dit gecopy/pasted loopjes zijn:
[ afbeelding ]
Dan kan je van mij aannemen dat het dat niet isquote:Op woensdag 30 september 2009 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uit dat plaatje word ik weinig wijzer, kan wat mij betreft nog steeds copy/paste zijn.
*bevestig*quote:Op woensdag 30 september 2009 22:00 schreef Luman het volgende:
[..]
Dan kan je van mij aannemen dat het dat niet is
*wacht op de 1e frootylooper die dit kan bevestigen*
Ik neem nooit zomaar iets aan....quote:Op woensdag 30 september 2009 22:00 schreef Luman het volgende:
Dan kan je van mij aannemen dat het dat niet is
*wacht op de 1e frootylooper die dit kan bevestigen*
Leg eens uit dan?quote:
Wat je op dat plaatje ziet zijn verschillende samples (alleen de drums dus),quote:Op woensdag 30 september 2009 22:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik neem nooit zomaar iets aan....
[..]
Leg eens uit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |