Dankuwelquote:Op woensdag 30 september 2009 21:47 schreef Luman het volgende:
192kbps
http://www.mediafire.com/download.php?lidzmwzmyiz
Vet? Veel te magerquote:Op woensdag 30 september 2009 22:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Ze speelt een oranje akkoord VET
Als ik playlist 5 bekijk (helemaal rechts) zie ik veel patroontjes regelmatig terug komen. Lijkt verdacht veel op copy/paste.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:08 schreef Luman het volgende:
Wat je op dat plaatje ziet zijn verschillende samples (alleen de drums dus),
En verschillende VST's (Virtuele instrumenten).
Met die instrumenten kan je via Midi (noten in pianoroll) muziek afspelen.
Dus je zet de noten die je wilt in de piano roll, en je hebt muziek
Alleen ligt het helaas iets moelijker dan letterlijk alleen even de noten erin gooien
1 keer meenemen naar de Mac D. en dat probleem is ook opgelost.quote:
Of in fatsoenlik pantsje fan mem har boerekoalquote:Op woensdag 30 september 2009 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
1 keer meenemen naar de Mac D. en dat probleem is ook opgelost.
Dan hoop ik dat die van jou beter kan koken dan de mijne.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Of in fatsoenlik pantsje fan mem har boerekoal
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik playlist 5 bekijk (helemaal rechts) zie ik veel patroontjes regelmatig terug komen. Lijkt verdacht veel op copy/paste.
Bohquote:Op woensdag 30 september 2009 22:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die van jou beter kan koken dan de mijne.
Fan Mem Har? Is dat geen Chinees flensje met garnalen?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of in fatsoenlik pantsje fan mem har boerekoal
Ik zie daar anders weer heel wat dezelfde patroontjes achter elkaar geplakt (patern 6 of 13 bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 30 september 2009 22:40 schreef Luman het volgende:
[ afbeelding ]
Elke FL'er kan je vertellen dat dat géén loops zijn.
Die worden namelijk als waveforms weergeven in song mode.
En anders geloof je me niet
Tja...quote:Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie daar anders weer heel wat dezelfde patroontjes achter elkaar geplakt (patern 6 of 13 bijvoorbeeld).
Dat blijft copy/paste in mijn ogen.
Zo proeft het nietquote:Op woensdag 30 september 2009 22:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Fan Mem Har? Is dat geen Chinees flensje met garnalen?.
Ja, maar ik ben dan ook helemaal niet bekend met fruity loops. Mijn producer gebruikt cubase.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:49 schreef Luman het volgende:
Tja...
Ik had het over gecopy/pasted loops.
Maar, als jij 4min lang dezelfde midi note's in wil spelen, be my guest
Zou misschien wel een goede combinatie zijn. Het proberen wel waard denk ik.quote:
Oceansizequote:Op woensdag 30 september 2009 22:53 schreef allsystemshalt het volgende:
wat gooi ik op de mp3 speler voor morgen?
![]()
Zit te denken aan iets rustigs voor de verandering
Overkill! Endgame! Freedom Call! Agent Steel!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:53 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Komt ongeveer op hetzelfde neerquote:Op woensdag 30 september 2009 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook helemaal niet bekend met fruity loops. Mijn producer gebruikt cubase.
Ik luister op het moment Ray LaMontagne.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:53 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Dat is wel erg rustig jaquote:Op woensdag 30 september 2009 23:02 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik luister op het moment Ray LaMontagne.Of is dat te rustig?
Allemoal met een Bquote:Op woensdag 30 september 2009 22:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Overkill! Endgame! Freedom Call! Agent Steel!
Damn you Witchfynder
Oh, rustig?
Beach Boys? Bee Gees? George Baker? Beatles?
Klopt.quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Allemoal met een B![]()
Zou het toeval zijn
Tom McRae is ook behoorlijk rustig (en erg goed)quote:Op woensdag 30 september 2009 23:05 schreef allsystemshalt het volgende:
Dat is wel erg rustig jaik ken 'm helemaal niet.
Eens wat downkopen
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee.
Commander Cody? Johnny Cash? Cat Stevens? Crosby, Stills, and Nash? Creedence Clearwater Revival? The Cowsills? Joe Cocker?
Ik denk niet dat hij het erg interessant zal vinden.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:58 schreef Luman het volgende:
Komt ongeveer op hetzelfde neer
Alleen grote kans dat jij je gitaar echt record,
En ik met VST's aan de slag ga.
Laat dit een keer aan je producer horen wil je?
Goed plan! Maar dat helpt niet altijdquote:Op woensdag 30 september 2009 23:11 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik zet even een aluminium hoedje op
Doe er 2 tientjes bij.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:42 schreef Man_Made_God het volgende:
In het kader van 'waar begin ik'....
Ik begin toch eigenlijk wel steeds meer zin te krijgen in het kunnen bespelen van een gitaar (al was het alleen maar vanwege de OP). Electrisch lijkt me erg gaaf, maar is momenteel niet handig (gehorig huis, geen oefenruimte etc.).
Dus dan kom ik uit op akoestisch, wat me ook zeker aantrekt. Een instructeur heb ik denk ik zo gevonden (heb 1 kennis die lesgeeft, en een instructeur in de buurt gevonden), maar qua gitaar: waar begin ik? Heb wel wat rondgekeken, maar kom in het goedkopere segment (tot +- 250euro) geen (voor mij) bekende merken tegen. Zijn er wel kwalitatief goede gitaren te koop voor dit geld? Zo ja, welke? Zo nee, wat is dan goed?
Verkoop je je scooterquote:Op woensdag 30 september 2009 23:34 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil nog een V, een explorer en een stratocaster!!!![]()
Ow ja en het geld om ze te kunnen kopen zou ook heel fijn zijn![]()
En niet alleen om te beginnenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe er 2 tientjes bij.
http://www.feedback.nl/akoestische-gitaren/dean/performer-e
Prima gitaar om mee te beginnen.
Niet dat het er niet goed uitziet, maar de logische vraag is dan natuurlijk: waarom? En niet (bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 30 september 2009 23:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe er 2 tientjes bij.
http://www.feedback.nl/akoestische-gitaren/dean/performer-e
Prima gitaar om mee te beginnen.
Waarom? Omdat het voor dat geld volgens mij een van de betere gitaren is die er op de markt zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:56 schreef Man_Made_God het volgende:
Niet dat het er niet goed uitziet, maar de logische vraag is dan natuurlijk: waarom? En niet (bijvoorbeeld)
http://www.feedback.nl/akoestische-gitaren/tanglewood/tsj-ce-vs
Thanks voor de reply.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het voor dat geld volgens mij een van de betere gitaren is die er op de markt zijn.
En ik heb geen ervaring met Tanglewood. Maar ga eens naar een winkel en ga op verschillende gitaren spelen, dan merk je vanzelf de verschillen en weet je vrij snel welke gitaar het beste bij je past.
Neem dan die kennis van je mee, of leen eerst een gitaar van hem.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:03 schreef Man_Made_God het volgende:
Thanks voor de reply.
Maar ik heb volgens mij één keer een gitaar in mijn handen gehad in mijn leven, dus ik raad het niemand aan om mij er ook daadwerkelijk ééntje te laten 'bespelen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |