Dankuwelquote:Op woensdag 30 september 2009 21:47 schreef Luman het volgende:
192kbps
http://www.mediafire.com/download.php?lidzmwzmyiz
Vet? Veel te magerquote:Op woensdag 30 september 2009 22:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Ze speelt een oranje akkoord VET
Als ik playlist 5 bekijk (helemaal rechts) zie ik veel patroontjes regelmatig terug komen. Lijkt verdacht veel op copy/paste.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:08 schreef Luman het volgende:
Wat je op dat plaatje ziet zijn verschillende samples (alleen de drums dus),
En verschillende VST's (Virtuele instrumenten).
Met die instrumenten kan je via Midi (noten in pianoroll) muziek afspelen.
Dus je zet de noten die je wilt in de piano roll, en je hebt muziek
Alleen ligt het helaas iets moelijker dan letterlijk alleen even de noten erin gooien
1 keer meenemen naar de Mac D. en dat probleem is ook opgelost.quote:
Of in fatsoenlik pantsje fan mem har boerekoalquote:Op woensdag 30 september 2009 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
1 keer meenemen naar de Mac D. en dat probleem is ook opgelost.
Dan hoop ik dat die van jou beter kan koken dan de mijne.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Of in fatsoenlik pantsje fan mem har boerekoal
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik playlist 5 bekijk (helemaal rechts) zie ik veel patroontjes regelmatig terug komen. Lijkt verdacht veel op copy/paste.
Bohquote:Op woensdag 30 september 2009 22:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die van jou beter kan koken dan de mijne.
Fan Mem Har? Is dat geen Chinees flensje met garnalen?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of in fatsoenlik pantsje fan mem har boerekoal
Ik zie daar anders weer heel wat dezelfde patroontjes achter elkaar geplakt (patern 6 of 13 bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 30 september 2009 22:40 schreef Luman het volgende:
[ afbeelding ]
Elke FL'er kan je vertellen dat dat géén loops zijn.
Die worden namelijk als waveforms weergeven in song mode.
En anders geloof je me niet
Tja...quote:Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie daar anders weer heel wat dezelfde patroontjes achter elkaar geplakt (patern 6 of 13 bijvoorbeeld).
Dat blijft copy/paste in mijn ogen.
Zo proeft het nietquote:Op woensdag 30 september 2009 22:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Fan Mem Har? Is dat geen Chinees flensje met garnalen?.
Ja, maar ik ben dan ook helemaal niet bekend met fruity loops. Mijn producer gebruikt cubase.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:49 schreef Luman het volgende:
Tja...
Ik had het over gecopy/pasted loops.
Maar, als jij 4min lang dezelfde midi note's in wil spelen, be my guest
Zou misschien wel een goede combinatie zijn. Het proberen wel waard denk ik.quote:
Oceansizequote:Op woensdag 30 september 2009 22:53 schreef allsystemshalt het volgende:
wat gooi ik op de mp3 speler voor morgen?
![]()
Zit te denken aan iets rustigs voor de verandering
Overkill! Endgame! Freedom Call! Agent Steel!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:53 schreef allsystemshalt het volgende:
wat gooi ik op de mp3 speler voor morgen?
![]()
Zit te denken aan iets rustigs voor de verandering
Komt ongeveer op hetzelfde neerquote:Op woensdag 30 september 2009 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook helemaal niet bekend met fruity loops. Mijn producer gebruikt cubase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |