quote:Op woensdag 30 september 2009 21:29 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Kom niet haten bitch ik heb je al gewaarschuwd en dit is de laatste keer de volgende keer dat je met me fockt verklaar ik de beef officieel tot geopend.
Wat ben jij een droevig persoonquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:22 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wacht nog steeds till the mfing pussy's @ 040 zijn, maar ik denk nie dat ze komen want die ka ka bleekjes zijn niet straped voor de echte shit.
Bitch, fock die treinkaartje als je hier ben betaal ik je lijk het geld wel terug.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jongen je zou hier heen komen.
Koffie is wel koud geworden trouwens.
ff serieus he,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:04 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Bitch, fock die treinkaartje als je hier ben betaal ik je lijk het geld wel terug.
Ja toch, net als jijquote:
nie focken met chaiquote:Op woensdag 30 september 2009 21:29 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Kom niet haten bitch ik heb je al gewaarschuwd en dit is de laatste keer de volgende keer dat je met me fockt verklaar ik de beef officieel tot geopend.
Dit kan geïnterpreteerd worden als een doodsverwensing dus veel plezier met je banquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:04 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Bitch, fock die treinkaartje als je hier ben betaal ik je lijk het geld wel terug.
Ok.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:04 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |