Je hebt gelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie zegt dat het huis van Lies geen honderd jaar is.
En aan die vlam zie je toch zo dat het wel gas is
Daar kunnen we ons van alles bij voorstellenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In mijn herinnering deden we vroeger thuis met de kolenstook eens in de twee jaar vegen. Toen het gas kwam kan ik mij ook eigenlijk niet meer herinneren dat die schoorsteen geveegd werd. Wel werd ieder jaar die kachel van de muur getrokken en goed gezogen van binnen. Die gast keek dan ook of er genoeg trek was (hoe weet ik niet meer).
Maar ik kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat zo'n brand veroorzaakt wordt door het stoken van gas. Gas is een schone verbranding waarbij er geen sprake is van roet. Voor zover ik er iets vanaf weet.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das echt geen haagse bluf hoor![]()
[ afbeelding ]
Misschien heeft ze wel 'vies' gasquote:Op woensdag 30 september 2009 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ik kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat zo'n brand veroorzaakt wordt door het stoken van gas. Gas is een schone verbranding waarbij er geen sprake is van roet. Voor zover ik er iets vanaf weet.
Koolmonoxide?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ik kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat zo'n brand veroorzaakt wordt door het stoken van gas. Gas is een schone verbranding waarbij er geen sprake is van roet. Voor zover ik er iets vanaf weet.
Dat is gewoon stupiditeit bij het aanleggen meestalquote:
Maar misschien is dat roet van een vogelnestje.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan ook optreden bij een vervuilde installatie.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is gewoon stupiditeit bij het aanleggen meestal
Oud gas waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel 'vies' gas
En dat komt ook weer door een verkeerde aanleg, anders kan er nooit 'iets' inkomen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan ook optreden bij een vervuilde installatie.
Die gasten hebben aan de bruine bonen gezeten daarquote:Op woensdag 30 september 2009 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel 'vies' gas
Tuurlijk wel, er kan toch iets in de pijp komen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat komt ook weer door een verkeerde aanleg, anders kan er nooit 'iets' inkomen.
Hij welquote:Op woensdag 30 september 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan toch niet branden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |