Heb jij weleens een schoorsteenbrand gezien in een uitvoer van een gaskachel ?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel!!!!!!
Dat moet de verhuurder doen!!
Mijn pijp wordt ieder jaat geveegd en als je ziet wat er uit komt!!quote:Op woensdag 30 september 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of het helemaal nooit hoeft weet ik eigenlijk niet. Maar van gas verbranden wordt hij in ieder niet of nauwelijks vies.
Ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij weleens een schoorsteenbrand gezien in een uitvoer van een gaskachel ?
Die krijg je dan ook niet, maar wel een koolmonoxidevergiftiging.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij weleens een schoorsteenbrand gezien in een uitvoer van een gaskachel ?
Je lultquote:
Dát zeg ik!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij oudere types rookkanalen of schoorstenen is het verstandig om één keer per jaar te laten vegen.
Ja duh, kanaal moet vrij zijn. Maar als je een normaal kanaal hebt ben je eerder toe aan een nieuwe pijp dan dat ie schoongemaakt moet worden.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die krijg je dan ook niet, maar wel een koolmonoxidevergiftiging.
Zo das toch niet normaal!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das echt geen haagse bluf hoor![]()
[ afbeelding ]
In mijn herinnering deden we vroeger thuis met de kolenstook eens in de twee jaar vegen. Toen het gas kwam kan ik mij ook eigenlijk niet meer herinneren dat die schoorsteen geveegd werd. Wel werd ieder jaar die kachel van de muur getrokken en goed gezogen van binnen. Die gast keek dan ook of er genoeg trek was (hoe weet ik niet meer).quote:Op woensdag 30 september 2009 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja duh, kanaal moet vrij zijn. Maar als je een normaal kanaal hebt ben je eerder toe aan een nieuwe pijp dan dat ie schoongemaakt moet worden.
Mja, ik weet niet wat Coos er allemaal doorheen blaast natuurlijk
Een huis van 100 jaar oudquote:Op woensdag 30 september 2009 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zei het ook en toen zijn hidi dat het niet nodig was en voelde ik me blond, maar het is echtquote:Op woensdag 30 september 2009 20:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Dát zeg ik!!!
En je huis is niet echt nieuw Lies.
Wie zegt dat het huis van Lies geen honderd jaar is.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een huis van 100 jaar oud![]()
En volgens mij is dat geen gas ook, lijkt wel of ze er benzine ingeflikkerd hebben
klein Pernisquote:Op woensdag 30 september 2009 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |