Ik vind het niet raar dat nagellak niet mag, ik vind het raar dat lange nagels wel mogen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap niet wat er zo raar aan is. Het kan toch heel goed dat je stukjes nagellak kwijt raakt? Zeker als het er al langer op zit. 't Zou maar in je biefstukje terechtkomen
Wow, tofquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Essence colour& go 14 Rock Rebell (deze had maar 2 lagen nodig!!) en konad plate M3, met konad silver
Weet ik, was meer in solidariteit met de mensen in de keuken, zelf mag ik wel nagelak op omdat ik het eten niet aanraakquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat nagellak niet mag, ik vind het raar dat lange nagels wel mogen.
Blanke nagellak is trouwens ook gewoon nagellak. Dat je dat niet zo snel zal zien zitten in je salade is natuurlijk ook maar het idee, het is net zo vies als paarse.
@mmascha: leuk! Kan je best hebben zo'n glitter french.![]()
@Lindy: goed gelukt met konad!Viel het mee of tegen?
Zoiets wil ik ook proberen, alleen dan met lichter roze of doorzichtig/wit. Lijkt me wel een kloteklus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:11 schreef mmascha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe een poging om geen velletjes meer te trekken(dat wit op mijn middelvinger is trouwens geen velletje! Nog een beetje basecoat die glimt)
Ik ben fan van die grote glitters maar ik was bang dat het daardoor te heftig zou zijn. Even rustig wennen(voor mezelf en mijn omgeving) Maar ik kreeg alleen maar positieve reacties!
En ik zie dat ik niet teveel lak moet smeren langs mijn nagelriemen.
(Ik vind het er in het echt ook beter uitzien dan op de foto. Confronterend!)
Ahhh niet jaloers zijn hoor, zonder nagellak wil je ze NIET zien!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:01 schreef Lindytje het volgende:
Wat een mooie kleur!![]()
En ik vind jouw nagels echt ontzettend mooi. Ik ben er bijna een beetje jaloers op
Uhm, Fantasyquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oehh die wil ik ook, welke is dat? Russian Navy?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ahhh niet jaloers zijn hoor, zonder nagellak wil je ze NIET zien!
En je hebt harstikke mooie nagels van jezelf!
Wel lief
Ik had dit al bedacht toen jij die doorzichtige nagels postte. Een beetje hetzelfde idee. Maar dat doorzichtige vind ik ook gaaf! Ik heb ook nog een potje roze van zo'n french manicure setje. Dat zal doorzichtiger roze zijn. En eens proberen met andere kleurencombinaties.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef Tegan het volgende:
Zoiets wil ik ook proberen, alleen dan met lichter roze of doorzichtig/wit. Lijkt me wel een kloteklus.
Dankjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:45 schreef mmascha het volgende:
Lindytje: mooie kleurencombi dat donkerblauw met zilver!
(Mijn glitters laten een beetje los. ik vind er af en toe 1 op mijn toetsenbord)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |