abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73268384
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Sinds ik m'n nieuwe O.P.I top coat heb kan ook ik 's avonds lakken :

[ afbeelding ]

H&M - My Favorite Jeans

Beetje jammer van de slechte flits foto.. In 't echt issie mooier
woow, mooi is deze!
ff op mijn nagellakwensenlijstje zetten
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:20:25 #42
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73268924
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef Tegan het volgende:

[..]

Na het koken ben je altijd een deel van je nagelak kwijt in het eten .
Ik weet natuurlijk niet hoe jij kookt maar daar heb ik nou nog nooit last van gehad

snkr-xxx,erg mooi die kleur,helaas bij ons geen make-up/nagelak bij de H&M,nou ja mischien maar goed ook
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73269926
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet hoe jij kookt maar daar heb ik nou nog nooit last van gehad

snkr-xxx,erg mooi die kleur,helaas bij ons geen make-up/nagelak bij de H&M,nou ja mischien maar goed ook
Hat is de reden dat je in de horeca en bij kookles op school geen nagellak op mag anders... Aan het eind van zoiets is je nagellak nooit meer perfect. Als je echt met je handen in eten hebt gezeten, en waar denk je dat dat nagellak is gebleven?
pi_73270052
Ik kook veel vaak en graag maar ik ben nog nooit stukken nagellak kwijtgeraakt in het eten.
Ik heb wel eens een nagel eraf gesneden tijdens het snijden van groente maar dat is vies ongeacht of er nagellak op zit of niet. Dat je geen lange nagels mag hebben kan ik begrijpen maar wel lange nagels maar geen nagellak vind ik ook erg vreemd.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73270290
Hier ook nog een die nog nooit nagellak kwijt is geraakt tijdens het koken (Ik gebruik meestal een lepel om te roeren ) maar ik snap het wel een beetje, Het kan altijd schilferen of zo. Maar ik ben toch al heel vaak in de horeca nagellak tegengekomen hoor! (in de keuken kom ik over het algemeen niet dus daar kan ik niks over zeggen)

EN!!
Mijn man is na 20 jaar ook eens opgehouden met bijten (Hij had dus nog maar een halve cm nagel, beet gewoon door tot het vel, zo vies! ) Nu heb ik m eindelijk zo ver dat ie stopt, "Wat ik kan kan jij toch ook wel !" en hij bijt al een hele week niet, Het begint zelfs weer op nagels te lijken
pi_73270311
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:04 schreef Tammymara het volgende:
Hier ook nog een die nog nooit nagellak kwijt is geraakt tijdens het koken (Ik gebruik meestal een lepel om te roeren ) maar ik snap het wel een beetje, Het kan altijd schilferen of zo. Maar ik ben toch al heel vaak in de horeca nagellak tegengekomen hoor! (in de keuken kom ik over het algemeen niet dus daar kan ik niks over zeggen)

EN!!
Mijn man is na 20 jaar ook eens opgehouden met bijten (Hij had dus nog maar een halve cm nagel, beet gewoon door tot het vel, zo vies! ) Nu heb ik m eindelijk zo ver dat ie stopt, "Wat ik kan kan jij toch ook wel !" en hij bijt al een hele week niet, Het begint zelfs weer op nagels te lijken
kan hij binnenkort ook lakken!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73270475
Bij ons in de keuken (op het werk dus) zijn er strikte regels. Geen nagellak, geen oorbellen langer dan een cm, lang haar in een staart, veiligheidsschoenen, etc. Dat mensen die af en toe in de keuken komen zich ook aan die regels houden is natuurlijk mooi, maar niet verplicht. Ik word er wel op aangekeken als ik met lange fel gekleurde nagels binnenstap. Daarom houd ik het altijd bij doorzichtig oid, maar na een dag werken is het nooit meer perfect. Ik weet dat het dan niet in het eten zit, omdat ik nooit eten aanraak, maar het zou wel kunnen.
pi_73270512
Ik kook trouwens ook vaak en graag thuis, en met nagels is dat toch wel lastig om ze dan mooi te houden. Misschien toch ook maar handschoenen aan doen dan .
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:32:21 #49
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73272795
Met handschoenen aan eten klaar maken lijkt me ook niet echt handig eigenlijk,afwassen en echt poetsen heb ik ze we aan.
Waarom wel lange nagels maar geen gelakte begrijp ik overgens ook niet,ikzelf zie liever in de keuken iemand met korte gelakte nagels dan lange ongelakte,maargoed regels zijn regels.

Ik moet zo even een kadotje gaan kopen in de stad,ow wat erg ook he...hopelijk weet ik me in te houden (ik moet natuurlijk wel ff langs het kruidvat aangezien het nu oktober is ivm met de stempels).
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:58:48 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73273602
Ik snap niet wat er zo raar aan is. Het kan toch heel goed dat je stukjes nagellak kwijt raakt? Zeker als het er al langer op zit. 't Zou maar in je biefstukje terechtkomen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:11:45 #51
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73273925

Ik doe een poging om geen velletjes meer te trekken(dat wit op mijn middelvinger is trouwens geen velletje! Nog een beetje basecoat die glimt)

Ik ben fan van die grote glitters maar ik was bang dat het daardoor te heftig zou zijn. Even rustig wennen(voor mezelf en mijn omgeving) Maar ik kreeg alleen maar positieve reacties!

En ik zie dat ik niet teveel lak moet smeren langs mijn nagelriemen.
(Ik vind het er in het echt ook beter uitzien dan op de foto. Confronterend!)
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:21:17 #52
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73278063
Mooi gedaan mmascha! Leuk kleurtje ook
(ja... shit is dat altijd op foto's he...)
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:56:56 #53
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73279105
Motivatie om het nog netter te doen.
Ik heb mijn lakjes eens bekeken. Ik heb vooral roze/rood/paars/bruin. Ik wil blauw! Dat staat ook leuk met zilver denk ik.
Owja, de enige die ik weg kon gooien was van Bourjois. De duurste die ik had! Ook oneerlijk!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:27:22 #54
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73279905

Essence colour& go 14 Rock Rebell (deze had maar 2 lagen nodig!!) en konad plate M3, met konad silver
pi_73279972
mmascha & lindytje: gave kleurtjes
pi_73281190
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap niet wat er zo raar aan is. Het kan toch heel goed dat je stukjes nagellak kwijt raakt? Zeker als het er al langer op zit. 't Zou maar in je biefstukje terechtkomen
Ik vind het niet raar dat nagellak niet mag, ik vind het raar dat lange nagels wel mogen.
Blanke nagellak is trouwens ook gewoon nagellak. Dat je dat niet zo snel zal zien zitten in je salade is natuurlijk ook maar het idee, het is net zo vies als paarse.

@mmascha: leuk! Kan je best hebben zo'n glitter french.

@Lindy: goed gelukt met konad! Viel het mee of tegen?
pi_73281248
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]

Essence colour& go 14 Rock Rebell (deze had maar 2 lagen nodig!!) en konad plate M3, met konad silver
Wow, tof .
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik vind het niet raar dat nagellak niet mag, ik vind het raar dat lange nagels wel mogen.
Blanke nagellak is trouwens ook gewoon nagellak. Dat je dat niet zo snel zal zien zitten in je salade is natuurlijk ook maar het idee, het is net zo vies als paarse.

@mmascha: leuk! Kan je best hebben zo'n glitter french.

@Lindy: goed gelukt met konad! Viel het mee of tegen?
Weet ik, was meer in solidariteit met de mensen in de keuken, zelf mag ik wel nagelak op omdat ik het eten niet aanraak .
pi_73281283
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kan hij binnenkort ook lakken!
pi_73281339
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:11 schreef mmascha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe een poging om geen velletjes meer te trekken(dat wit op mijn middelvinger is trouwens geen velletje! Nog een beetje basecoat die glimt)

Ik ben fan van die grote glitters maar ik was bang dat het daardoor te heftig zou zijn. Even rustig wennen(voor mezelf en mijn omgeving) Maar ik kreeg alleen maar positieve reacties!

En ik zie dat ik niet teveel lak moet smeren langs mijn nagelriemen.
(Ik vind het er in het echt ook beter uitzien dan op de foto. Confronterend!)
Zoiets wil ik ook proberen, alleen dan met lichter roze of doorzichtig/wit. Lijkt me wel een kloteklus.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:30:39 #60
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73281558
Thanx!

En het viel erg mee!! Ging eigenlijk in 1 keer goed
pi_73282143
Ik had net een ongelukje waardoor er een hoekje van een nagel afbrak. Ik liet m'n la met nagellakjes vallen en toen was het gebeurd, the irony

Dus ik ben weer een paar millimeter korter, maar vind 't zo ook wel prima.
Moest door deze ramp wel weer opnieuw lakken en heb toen m'n O.P.I DS Signature weer 's uit de kast getrokken:

Nog steeds een van m'n favo's

Hij is alleen bijna op Dus heb voor het eerste laagje Etos Effect Nails 013 gebruikt want die lijkt er sprekend op, bespaart me weer dure O.P.I lak
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:01:14 #62
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73282418
Wat een mooie kleur!
En ik vind jouw nagels echt ontzettend mooi. Ik ben er bijna een beetje jaloers op
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:01:23 #63
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73282455
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:01 schreef Lindytje het volgende:
Wat een mooie kleur!
En ik vind jouw nagels echt ontzettend mooi. Ik ben er bijna een beetje jaloers op
Ahhh niet jaloers zijn hoor, zonder nagellak wil je ze NIET zien!
En je hebt harstikke mooie nagels van jezelf!

Wel lief
pi_73282483
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
zoals beloofd, OPI
Oehh die wil ik ook, welke is dat? Russian Navy?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:06:47 #66
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73282560
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:03 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Oehh die wil ik ook, welke is dat? Russian Navy?
Uhm, Fantasy
pi_73282937
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
zoals beloofd, OPI
Mooi kleurtje.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:19:57 #68
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73283021
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Mooi kleurtje.
Dat!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:20:14 #69
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73283030
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ahhh niet jaloers zijn hoor, zonder nagellak wil je ze NIET zien!
En je hebt harstikke mooie nagels van jezelf!

Wel lief
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:45:28 #70
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73286175
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef Tegan het volgende:
Zoiets wil ik ook proberen, alleen dan met lichter roze of doorzichtig/wit. Lijkt me wel een kloteklus.
Ik had dit al bedacht toen jij die doorzichtige nagels postte. Een beetje hetzelfde idee. Maar dat doorzichtige vind ik ook gaaf! Ik heb ook nog een potje roze van zo'n french manicure setje. Dat zal doorzichtiger roze zijn. En eens proberen met andere kleurencombinaties.
Misschien naast lichtblauw ook maar een potje wit halen. En dan met een zilveren randje. Eens bedenken hoe je dit een beetje kan laten uitvloeien(veel zilver aan de rand en minder richting nagelbed). Dat bedoel je met kloteklus?

Bedankt voor de complimenten! Ik heb de smaak te pakken. (Na 1x )

Lindytje: mooie kleurencombi dat donkerblauw met zilver!

(Mijn glitters laten een beetje los. ik vind er af en toe 1 op mijn toetsenbord)
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73286422
Mja. Ik ga morgen na school ook ff nagellakjes inslaan .

Ik weet ook nog niet wat de slimste manier is. Ik denk een normale french maken met glitters, meerdere lagen. En dan als dat helemaal klaar is heel zachtjes de rand vervagen met wat glittertjes.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:56:26 #72
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73286624
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:45 schreef mmascha het volgende:

Lindytje: mooie kleurencombi dat donkerblauw met zilver!

(Mijn glitters laten een beetje los. ik vind er af en toe 1 op mijn toetsenbord)
Dankje

Enne, ivm loslatende glitters: een laagje topcoat kan misschien helpen?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:59:56 #73
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73286759
Ik wil eigenlijk een poging wagen met een randje zilveren lak. Ik heb zo'n nail art potje met een heel dun kwastje. Die roze glitters passen natuurlijk niet op blauwe nagellak

Owjee, gaat het nu al beginnen? Dus: blauwe en witte lak en iets van zilveren glitters. En eigenlijk wil ik ook iets van grijs of taupe.
Mijn baas liet mij vandaag het enige goeie merk nagellak zien: OPI

Nog even over die mannen: ik was een mijn nagels aan het polijsten. Mijn man keek mij aan
Ik 1 van zijn nagels even gedaan. Paar minuten later zat hij met mooie gladde nagels en kon ik overnieuw beginnen met lakken
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73286892
Haha typisch he die mannen. Vriend van me heeft ooit m'n polijstvijl ingepikt, en die heb ik nooit meer teruggekregen!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:19:16 #75
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73287430
haha! inderdaad super herkenbaar

Btw dat van dat koken met nagellak is voor school en dat moeten we 2 uur per week doen. Je krijgt dat basis technieken en als alles klaar is mag je het zelf opeten. Dus dan slaat het zeker nergens op.. Voor je werkhouding en professionaliteit hebben ze volgens hun de (stomme) regeltjes opgesteld..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_73289357
Ik vind dat anders helemaal niet belachelijk .
pi_73289545
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Haha typisch he die mannen. Vriend van me heeft ooit m'n polijstvijl ingepikt, en die heb ik nooit meer teruggekregen!
De mijne doet hout bewerken en heeft al een paar nagelvijlen van mij ingepikt omdat hij daarmee zo mooi in de hoekjes kan schuren.
pi_73289767
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De mijne doet hout bewerken en heeft al een paar nagelvijlen van mij ingepikt omdat hij daarmee zo mooi in de hoekjes kan schuren.
, zo'n mooi volk, mannen.
pi_73290196
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had net een ongelukje waardoor er een hoekje van een nagel afbrak. Ik liet m'n la met nagellakjes vallen en toen was het gebeurd, the irony

Dus ik ben weer een paar millimeter korter, maar vind 't zo ook wel prima.
Moest door deze ramp wel weer opnieuw lakken en heb toen m'n O.P.I DS Signature weer 's uit de kast getrokken:

[ afbeelding ]

Nog steeds een van m'n favo's

Hij is alleen bijna op Dus heb voor het eerste laagje Etos Effect Nails 013 gebruikt want die lijkt er sprekend op, bespaart me weer dure O.P.I lak
Wat mooi

Ik wil ook dit soort lakjes, iemand tips wat ik precies moet zoeken en waar ze te koop zijn enz.
pi_73290252
OK dit heb ik met de YDKJ gedaan:

Vond het idee leuker dan de uitvoering.

En nu heb ik deze op:

Magnetic Deep Purple.

Close-up van de mooie blauwe en roze shimmer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')