quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:34 schreef Tammymara het volgende:Ah ja.
En heeft dat ook nut om te doen met goedkope prut nagellak of moet je daar echt die dure voor hebben?
Die dure geeft wel strakker resultaat heb ik gemerkt maar sommige gewone nagellak werkt ook prima. Die goedkope Essence bijvoorbeeld die al snel te dik wordt om te lakken, die werkt best aardig om mee te stempelen.
En ik heb begrepen dat Wet n Wild nagellak (in ieder geval de witte en de zwarte) ook erg goed werken. Nadeel is dan wel weer dat de Trekpleister deze niet meer verkoopt.
Het is een kwestie van proberen en anders staat op deze blog inmiddels ook een aardige lijst van nagellak die wel werkt:
http://sassestampingstampede.wordpress.com/polish/De nagellak in nail-artpennen schijnt ook goed te werken.
Die nagelstempel.nl ziet eruit als nep en voor nep vind ik hem nog best duur eigenlijk.
-edit- En ze hebben gewoon het Konad promofilmpje gejat en opnieuw ingesproken!
Meestal zijn de images dan dieper ge-etst waardoor je de lak minder makkelijk kan oppakken met de stempel of er zitten opstaande randjes aan de designs wat het allemaal nog lastiger of onmogelijk maakt.
Je kunt wel neppers kopen om het eens te proberen natuurlijk maar voor dit prijsverschil zou ik gaan voor echte. Of op zoek gaan naar goedkopere nep.

bv.
www.dutchkisses.nl Wel even mailen voor een inlogcode maar de plates daar kosten ongeveer 2,50 a 3,00.