abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:21:06 #276
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73427723
heb ff in het foldertje gekeken, er staat alle essence make up, hele assortiment
en er staat een nagellakje bij, dus geldt ook voor de nagelspullies denk ik zo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73428739
Ooooh ik had hier nooit moeten kijken, nu wil ik ook sterretjes en bloempjes en en en ....

Dit lijkt me wel wat eigenlijks; http://www.konadnail.nl/?menu=article&categoryID=503079&articleID=8390234

Leuke kleurtjes, ik vind de imageplates ook errug leuk en dan heb ik gelijk alles zeg maar.. Is dit een goede investering als beginnende konad-gebruiker?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:04:11 #278
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73429260
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:45 schreef Linnie20v het volgende:
Binnen!

[ afbeelding ]
Me too!! de oude lak is er al af Nu moet ik eerst mijn pinknagel met een nepperd gaan doen want die brak vanochtend af
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:40:25 #279
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73432019
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:48 schreef Daph_ het volgende:
Ooooh ik had hier nooit moeten kijken, nu wil ik ook sterretjes en bloempjes en en en ....

Dit lijkt me wel wat eigenlijks; http://www.konadnail.nl/?menu=article&categoryID=503079&articleID=8390234

Leuke kleurtjes, ik vind de imageplates ook errug leuk en dan heb ik gelijk alles zeg maar.. Is dit een goede investering als beginnende konad-gebruiker?
Even oefenen en dan ben je verslaafd! Maar wel een dure set hoor, maarja.. na een paar keer testen wil je toch meer plates en kleurtjes, dus in 1 keer is misschien wel slim
Knoei
pi_73432082
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:40 schreef Loqi het volgende:

[..]

Even oefenen en dan ben je verslaafd! Maar wel een dure set hoor, maarja.. na een paar keer testen wil je toch meer plates en kleurtjes, dus in 1 keer is misschien wel slim
Inderdaad een dure set, maargoed ik vind de kleurtjes leuk en de plates ook.. Ik vind die van 113 euro nog leuker, maar dat gaat me toch echt te ver Zag op China Glaze alweer een kleurtje dat helemaal is (Cherish), maar daar ga ik nog maar even mee wachten denk ik
pi_73432470
Leuke set om mee te beginnen Daph.

Ik heb op zoek naar het kabeltje van mijn telefoon zodat ik jullie zo de meest foute french ooit kan laten zien. En ik loop er al twee dagen mee!
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:59:43 #282
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73432548
Haha, je maakt me nieuwsgierig MM!

Ik loop al 5(!) dagen rond met dezelfde kleur, absurd lang voor mijn doen.. en nog steeds chipvrij morgen weer eens wat anders
Knoei
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:22:20 #283
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73433209
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:40 schreef Loqi het volgende:

[..]

Is idd ff oefenen hoor misschien ben ik wel iets te ambitieus want ik had de zebraprint in zilver en dan een zwarte tribal erover maar dat is er weer af (had 1 hand gedaan ) maar de all-over vind ik erg lastig om te doen....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73433581
Okee als het jullie goedkeurig voor een beginner kan wegdragen dan ga ik 'm bestellen

Heb om alvast in de stemming te komen een lichtroze lak op m'n nageltjes nu
pi_73435560
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:21 schreef Mirjam het volgende:
heb ff in het foldertje gekeken, er staat alle essence make up, hele assortiment
en er staat een nagellakje bij, dus geldt ook voor de nagelspullies denk ik zo
Ik dacht/denk dat nagellak ook altijd bij de make-up hoort.
pi_73436067
Hier hing het ook (gisteren nog niet) en hier hing het áán de nagellak
En ik heb een filmpje gezien hoe zo'n stempeltje werd en nu wil ik m ook

Ik heb op de site van konad gekeken en gegoogled, toen kwam ik op www.nagelstempel.nl , het kost precies hetzelfde geloof ik,maar is het dat ook? passen die konad plaatjes daarop of is het dat gewoon? (even vluchtig gekeken dus weet niet of het er op staat!)
pi_73436094
Ah ja.
En heeft dat ook nut om te doen met goedkope prut nagellak of moet je daar echt die dure voor hebben?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:51:59 #288
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73436801
Ik ben redelijk tevreden over mijn eerste Konad experiment. Foto's volgen nog eerst ff rechts afmaken
ik vind trouwens de zilver erg onzichtbaar/licht...valt wat tegen...

en ik moet plassen
pi_73436852
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben redelijk tevreden over mijn eerste Konad experiment. Foto's volgen nog eerst ff rechts afmaken
ik vind trouwens de zilver erg onzichtbaar/licht...valt wat tegen...

en ik moet plassen
Wahahahaha, Herkenbaar
pi_73437246
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:34 schreef Tammymara het volgende:
Ah ja.
En heeft dat ook nut om te doen met goedkope prut nagellak of moet je daar echt die dure voor hebben?
Die dure geeft wel strakker resultaat heb ik gemerkt maar sommige gewone nagellak werkt ook prima. Die goedkope Essence bijvoorbeeld die al snel te dik wordt om te lakken, die werkt best aardig om mee te stempelen.
En ik heb begrepen dat Wet n Wild nagellak (in ieder geval de witte en de zwarte) ook erg goed werken. Nadeel is dan wel weer dat de Trekpleister deze niet meer verkoopt.
Het is een kwestie van proberen en anders staat op deze blog inmiddels ook een aardige lijst van nagellak die wel werkt: http://sassestampingstampede.wordpress.com/polish/

De nagellak in nail-artpennen schijnt ook goed te werken.

Die nagelstempel.nl ziet eruit als nep en voor nep vind ik hem nog best duur eigenlijk.
-edit- En ze hebben gewoon het Konad promofilmpje gejat en opnieuw ingesproken!
Meestal zijn de images dan dieper ge-etst waardoor je de lak minder makkelijk kan oppakken met de stempel of er zitten opstaande randjes aan de designs wat het allemaal nog lastiger of onmogelijk maakt.
Je kunt wel neppers kopen om het eens te proberen natuurlijk maar voor dit prijsverschil zou ik gaan voor echte. Of op zoek gaan naar goedkopere nep. bv. www.dutchkisses.nl Wel even mailen voor een inlogcode maar de plates daar kosten ongeveer 2,50 a 3,00.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:09:18 #291
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73437425
Mooi setje Linnie! Keurig netjes in dat doosje.

Mirjam: ik heb die Essence nagellakjes gekocht. Juist om de 2+1 actie. 6 flesjes voor 5 euro. Dat is nog eens leuk shoppen.
Bij een aantal producten was de prijs afgeplakt met een geel stickertje "50% korting". Ergens anders op het schap stond dat deze producten eruit gaan. Misschien zijn ze bij een ander filiaal nog niet zover.
Eens kijken of "mijn" Kruidvat ook zo snel is met die stempelsetjes!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:12:17 #292
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73437555
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]
En ik heb begrepen dat Wet n Wild nagellak (in ieder geval de witte en de zwarte) ook erg goed werken. Nadeel is dan wel weer dat de Trekpleister deze niet meer verkoopt.
Is dat het merk waarbij alles 2,50(ofzoiets) kost? Dat hebben ze volgens mij ook bij V&D.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73437566
Dank je wel MM!
Ja door dat filmpje dacht ik dat het hetzelfde was,Maar goed dat ik even gevraagd heb voor ik het bestel! Dan ga ik eens op zoek naar "goedkope nep"hahahaha of natuurlijk meteen goed doen.......... Dat weet ik nog niet. Hartstikke bedankt voor je "advies"weer!
pi_73437611
Whehe dat moeten plassen is idd herkenbaar Ik moest net ook toen ik m'n nagels gelakt had, maar gelukkig is het goed gegaan Dwz een keer géén handdoekafdrukken
pi_73438272
Ik heb wel eens een rode glitterkont gehad (afvegen ging niet helemaal goed)
pi_73438359
Ieeeeeeh Hihihihi
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:32:50 #297
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73438362
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:30 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb wel eens een rode glitterkont gehad (afvegen ging niet helemaal goed)
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:36:58 #298
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73438528
heh,m nu heb ik zin om m'n nagels te lakken
maar da's niet handig denk ik, t is al vrij laat
pi_73438644
Ik ben nu een basislakje aan het fixen...en dan even stempelen!!
Heb al over mijn vorige lak wat geprobeerd en zag er lollig uit

@ Puckzzzz, ik had ook ergens gelezen dat zilver wat slecht zichtbaar zou zijn vooral op lichte kleuren ik heb voor de zekerheid maar zwart (pearl black) wit en de topcoat genomen.
Ben benieuwd naar je foto
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:50:40 #300
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73439022
Mijn eerste Konad Je ziet het zilver amper, dat licht alleen op in het juiste licht, maar dit is dus Essence Pool Party (17) als basis met twee maal plate 69. 1 x zilver, 1 x zwart.

Oh....en check mijn pink ik had geen zin om de hele geltoestand uit de kast te trekken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')