quote:Op woensdag 30 september 2009 17:32 schreef Drinky het volgende:
als je als apache-piloot al faalt tegen een klein laserpennetje van 4 euro, wat doe je dan nog in de luchtmacht?
Jij hebt liever dat ze dat eikeltje meteen aan splinters knallen?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:32 schreef Drinky het volgende:
als je als apache-piloot al faalt tegen een klein laserpennetje van 4 euro, wat doe je dan nog in de luchtmacht?
dat ruimt wel mooi opquote:Op woensdag 30 september 2009 17:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ze dat eikeltje meteen aan splinters knallen?
Wat voor antwoorden verwacht je hierop op Fok!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Blijkt nogal strafbaar te zijn.quote:
Er vliegt nog wel wat meer rond schiphol dan apaches lijkt me.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:32 schreef Drinky het volgende:
ze hebben toch laser geleidde rakettenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Van mijn belastingcenten zeker, veul te duur. Ze zagen hem maar doormidden met het boordkanon.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze hebben toch laser geleidde raketten
Geen idee, maar dat soort scherpschutters kan defensie vast en zeker goed gebruikenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:55 schreef NoBody122 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om vanaf de grond precies in het oog van een piloot te mikken met zo'n ding?
1337 skillzz jeweet zelluf!!!1!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:55 schreef NoBody122 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om vanaf de grond precies in het oog van een piloot te mikken met zo'n ding?
Ja, dit ruikt naar broodje aapquote:Op woensdag 30 september 2009 17:55 schreef NoBody122 het volgende:
Helaas staat een deel van purmerend gewoon nog overeind, nee dusquote:Op woensdag 30 september 2009 18:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Die piloot was toch niet neergestort he!
Waarom krijgt ie dan een boete omdat ie in het oog scheen terwijl et verder voor die piloot niks uit maaktequote:Op woensdag 30 september 2009 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Helaas staat een deel van purmerend gewoon nog overeind, nee dus
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Hij stond ook nogeens in een bos ofzo dus dat maakt het verhaal al helemaal mooiquote:Op woensdag 30 september 2009 18:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waarom krijgt ie dan een boete omdat ie in het oog scheen terwijl et verder voor die piloot niks uit maakte?
Sowieso vind ik et een raar verhaal hoe moet je ooit in het oog van de piloot schijnen, dat kan toch nooit
Waarom zou je op vakantie gaan als je ook 3 weken op fok kan zittenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:28 schreef IBAZ het volgende:
De verkeersvliegers die op schiphol landen klagen er ook over dat dit een trend is.
Er liggen al meer dan twintig klachten.
Leuk als jij van vakantie terugkomt en het heeft wel gevolgen.
Ja en dan nog snap ik er niks van want als je als vliegtuig bijvoorbeeld hier vliegt *****quote:Op woensdag 30 september 2009 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij stond ook nogeens in een bos ofzo dus dat maakt het verhaal al helemaal mooi
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja en dan nog snap ik er niks van want als je als de helicopter bijvoorbeeld hier vliegt *****
En hier staat dat jochie *****
Dan kan ie toch nooit in zn ogen schijnenMaar tegen de onderkant van de helicopter zeg maar
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:31 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe kan een piloot een klein kutlasertje zien op 20 km hoogte?
Faalt? Die etters zijn gewoon gepakt hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 17:32 schreef Drinky het volgende:
Mag ook wel, met een toestel van een paar miljoen euroquote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Faalt? Die etters zijn gewoon gepakt hoor
Als iemand met een geweer op je schiet en mist, dan is het geen probleem?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waarom krijgt ie dan een boete omdat ie in het oog scheen terwijl et verder voor die piloot niks uit maakte?
Sowieso vind ik et een raar verhaal hoe moet je ooit in het oog van de piloot schijnen, dat kan toch nooit
Wat lul je dan eerst dat ie faalt?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mag ook wel, met een toestel van een paar miljoen euro
Vet ding, wat kost dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:14 schreef Toempf het volgende:
Ik denk niet dat je erg vrolijk wordt als iemand met zo'n apparaat in je bek staat te schijnen
Via dealxtreme niet gigantisch veel. Die dingen kunnen snijden gâkquote:
omdat ze niet op 20km hoogte vliegenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:31 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe kan een piloot een klein kutlasertje zien op 20 km hoogte?
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee, ik heb inmiddels een theorie uitgedacht:
[ afbeelding ]
Daar ben ik het niet mee eens, toen een agent werd uitgescholden bij Hoek van Holland zijn er meerdere schoten gelost op de menigte waarbij een jongeman kwam te overlijden.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef lenme het volgende:
een agent uitschelden is duurder terwijl me dat toch ongevaarlijker lijkt
Dat is een juiste vergelijkingquote:Op woensdag 30 september 2009 18:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als iemand met een geweer op je schiet en mist, dan is het geen probleem?
En als ze dat dan doen, dan zit jij te janken omdat je je rommel niet krijgt, of hier vette tax over moet betalenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:40 schreef Eisoep het volgende:
je kan die dingen zo bestellen hoor.
moeten ze maar beter bij de douane checkken:')
mij maakt het niet uit hoor als ik het niet krijgt ik bedoel ik bestel zelf illegale shit.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En als ze dat dan doen, dan zit jij te janken omdat je je rommel niet krijgt, of hier vette tax over moet betalen
We hebben iemand die er verstand van heeft!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef Eisoep het volgende:
[..]
mij maakt het niet uit hoor als ik het niet krijgt ik bedoel ik bestel zelf illegale shit.
maar die pilootjes die zo lopen te janken moeten het niet eerst zelf hierheen vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een laser in je broek dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:45 schreef Drollenkopf het volgende:
ik kreeg een knookharde staaf van dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |