Ik zit niet te kijken, me zusje!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom kijk je naar TMF? Met je buikje
Die foto in z'n foboquote:Op woensdag 30 september 2009 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
Zo, wat ze tegenwoordig al niet doen op het VMBO.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:19 schreef Tamashii het volgende:
Serieus, ik heb laatst gedebatteerd voor de stelling dat tmf en mtv van de tv af moeten. En we hadden gewonnen. (H)
Havo schatje.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zo, wat ze tegenwoordig al niet doen op het VMBO.
wat een kutstem heeft dat mensquote:
Nee. Ik doe 5 havo sukkol.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ach wat lief, je hebt een havo schatje? Niet slecht hoor.
Ervaring?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:22 schreef Electro-Worm het volgende:
Als ze bovenop je ligt piep je wel anders.
Nope, ik hoef niet zo'n tering dom dominant met een grote bek kind op me!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:22 schreef Electro-Worm het volgende:
Als ze bovenop je ligt piep je wel anders.
Ach je wilt een speciale eerste keer?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope, ik hoef niet zo'n tering dom dominant met een grote bek kind op me!
TAMII, WAS JE AL DIE TIJD EEN JONGEN?!?!1111quote:Op woensdag 30 september 2009 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope, ik hoef niet zo'n tering dom dominant met een grote bek kind op me!
Nee, maar wel bi.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:25 schreef o.us het volgende:
[..]
TAMII, WAS JE AL DIE TIJD EEN JONGEN?!?!1111
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:28 schreef BereNDD het volgende:
Ik dacht dat de klacht over TMF in het algemeen ging, maar dit is dus over iets inhoudelijk wat op TMF gebeurde
Toen je hem op TMF zette dacht jij nog niet
Ik zie geen pics van je zusje, dus je hebt geen zusje.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Klootviool ik zei toch dat me ZUSJE er naar zat te kijken
Dan ga je ergens anders zitten... paupert...quote:Op woensdag 30 september 2009 17:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Klootviool ik zei toch dat me ZUSJE er naar zat te kijken
Bedenk jij dan maar eens even een geweldige en informatieve vraag voor 3 totaal onbekende dames. Wat een kut klacht zegquote:Op woensdag 30 september 2009 17:15 schreef Remsjo het volgende:
Heeft een van jullie drie een relatie
ALSOF JE IETS HEBT AAN HET ANTWOORD OP DEZE VRAAG![]()
![]()
Ze hebben geen van alle drie een relatie en dat joch denkt binnen nu en 24 uur alle 3 de dames tegen te kunnen komen hem ze ff snel te voorzien van extra lichaamsvocht.![]()
Klacht: Pauper belt op naar de studio met een vraag waar je totaal niks mee kan
Dit is nog erger dan die vraag waar jij zo hard over klaagtquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Penisbaard het volgende:
TS stond vast ook vooraan te dansen met zijn blote buikje tijdens zo'n TMF strandfeest
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |