Zekerquote:Op woensdag 30 september 2009 21:14 schreef Burnett het volgende:
Peter Sellers
met snor: salvador dali
De gehele bezetting van Fleetwood Mac door de jaren heen dan?quote:
zien vooralquote:Op woensdag 30 september 2009 21:26 schreef De_Hertog het volgende:
Wil je dan 'stevie nicks' horen?
Mick Fleetwoodquote:
Oh Well ..Part 1quote:Op woensdag 30 september 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mick Fleetwood
Lindsey Buckingham
John McVie
Ze hadden allemaal net gesnoven.....quote:Op woensdag 30 september 2009 21:31 schreef Burnett het volgende:
Er zit een conxie tussen de foto's...
Ah drank maakt meer kapot dan je lief is....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Nicks staat niet op foto drie maar is nu wel de enige vrouw die nog in Fleetwood Mac zit?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:36 schreef Burnett het volgende:
Wat is de connectie tussen de 3 foto's?
De cokedealer?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:38 schreef Burnett het volgende:
Ik zoek een niet al te serieus antwoord.
dan haak ik af ..quote:Op woensdag 30 september 2009 21:38 schreef Burnett het volgende:
'ech' welquote:Op woensdag 30 september 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nicks staat niet op foto drie maar is nu wel de enige vrouw die nog in Fleetwood Mac zit?
Ik weet het niet..... en ik ga nu lekker naar Bluebird kijken.... Tot morgenquote:
Leg dan op z'n minst een beetje uit welke richting je opzoekt of zo, want zo schiet het ook niet op..quote:Op woensdag 30 september 2009 21:38 schreef Burnett het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:46 schreef Burnett het volgende:
Okido, we zien 2 foto's van Stevie Nicks en 1 foto van Fleetwood Mac (met Stevie Nicks).
Drie keer Ni(c)ks dus.
Even een andere vraag bedenken...
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:47 schreef qonmann het volgende:
Ik hou het ook voor gezien![]()
dat langdurige gedoe
Hij is op zich wel grappig gevonden hoor, maar als dan blijkt dat verder niemand je gedachtegang kan volgen is het handig wat duidelijker hints te geven, of gewoon een van de eigenlijk ook goede antwoorden goed rekenen. Zeker als blijkt dat mensen zich eraan gaan irriteren. Het is tenslotte een kennisquiz, geen 'raad wat ik denk quiz'quote:
van agt?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:52 schreef Burnett het volgende:
Wie was voor Joop den Uyl Minister-President?
Het moet niet altijd te serieus zijn, verder gaf ik de nodige voorzetjes, maar feitelijk was ik benieuwd naar het kronkelgehalte van de aanwezigen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij is op zich wel grappig gevonden hoor, maar als dan blijkt dat verder niemand je gedachtegang kan volgen is het handig wat duidelijker hints te geven, of gewoon een van de eigenlijk ook goede antwoorden goed rekenen. Zeker als blijkt dat mensen zich eraan gaan irriteren. Het is tenslotte een kennisquiz, geen 'raad wat ik denk quiz'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand #1748quote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 22:38 schreef slaveloos het volgende:
maarten t hart
cruyff heeft hem 3 keer gewonnen, maar niet op rij, der kaiser zat ertussen in 1972.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef ScottTracy het volgende:
Cruijff? Of was die prijs er toen nog niet
quote:
Pff daar ben je dan de hele avond voor aan 't uploadenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:14 schreef De_Hertog het volgende:
Hispaniola
Euh, sorry?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Pff daar ben je dan de hele avond voor aan 't uploaden![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 23:23 schreef qonmann het volgende:
Alan Turing
Ken de man al jaren ..Turing machine enzo,quote:Op woensdag 30 september 2009 23:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
InderdaadHad je het meegekregen van zijn rehabilitatie of gaf de rest van het verhaal het weg?
qonmann +1
Stand #1748:
1 PhysicsRules
1 Yankee
3 Rucebo
1 banaantjeEE
2 qonmann
2 thomaster
2 GimmeGore
1 mr_anonimous
2 De_Hertog
1 Burnett