Nee, ik moet eten nu, ben zo terugquote:
Wikipedia komt er ook niet helemaal uit... Bij Skagerrak staat dat het bij de Noordzee hoort, maar bij Kattegat alleen dat het de verbinding is tussen de Noordzee en Oostzee.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee, ik moet eten nu, ben zo terug
Dat is de Oostzeequote:Op woensdag 30 september 2009 18:14 schreef banaantjeEE het volgende:
Het juiste antwoord was de Baltische zee, ik zal andere vraag stellen.
Correct, +1 qonmannquote:
Ach ja, te laat nuquote:
Ik heb hem een puntje gegeven, nu niet te veel wenen hé.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:21 schreef Tanjaa het volgende:
Ik vind dat thomaster nog een punt verdient.
Nee maar waar iemand recht op heeft hoort diegene ook te krijgenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb hem een puntje gegeven, nu niet te veel wenen hé.
Hoi Tanjaaquote:Op woensdag 30 september 2009 18:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee maar waar iemand recht op heeft hoort diegene ook te krijgen
Het gaat niet om dat puntje, het gaat erom dat het goede antwoord was gegeven, maar jij het niet goed rekende. Altijd andere antwoorden ook checken dan het antwoord wat je zelf in gedachten had, dan ga je ten minste niet de fout in...quote:Op woensdag 30 september 2009 18:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb hem een puntje gegeven, nu niet te veel wenen hé.
Hee Qonnquote:Op woensdag 30 september 2009 18:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoi Tanjaa![]()
Wie zei "Alles sal reg kom" ?
Oude Literatuur..de Klucht van de Koe is ook van hemquote:
nederlanderquote:Op woensdag 30 september 2009 18:29 schreef banaantjeEE het volgende:
Harry Perton?
nah een andere, nog een werkquote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Rucebo het volgende:
Vondel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |