Het gaat niet om dat puntje, het gaat erom dat het goede antwoord was gegeven, maar jij het niet goed rekende. Altijd andere antwoorden ook checken dan het antwoord wat je zelf in gedachten had, dan ga je ten minste niet de fout in...quote:Op woensdag 30 september 2009 18:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb hem een puntje gegeven, nu niet te veel wenen hé.
Hee Qonnquote:Op woensdag 30 september 2009 18:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoi Tanjaa![]()
Wie zei "Alles sal reg kom" ?
Oude Literatuur..de Klucht van de Koe is ook van hemquote:
nederlanderquote:Op woensdag 30 september 2009 18:29 schreef banaantjeEE het volgende:
Harry Perton?
nah een andere, nog een werkquote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Rucebo het volgende:
Vondel?
Alles sal reg kom ..qedquote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef Rucebo het volgende:
Bredero
Nouja, je hebt het niet bewust opgezocht. Het artikel stond er later dan mijn vraag, dus van mij mag je...quote:Op woensdag 30 september 2009 19:23 schreef thomaster het volgende:
Is het eerlijk om een antwoord te geven nadat ik net op de Frontpage zijn naam heb gelezen bij een artikel?
Dat was een jaar later en tevens het begin van WOII, de gebeurtenis waar ik naar op zoek ben is echt de voorzet geweest. (al dacht men juist een oorlog af te wenden)quote:
engeland dan ?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:59 schreef thomaster het volgende:
[..]
Nee, Chamberlain had het erna over "peace in our time".
Daar zit inderdaad een kern van waarheid in en je kan het Verdrag van Versailles naar mijn mening ook rekenen als een van de grote oorzaken van de Tweede Wereldoorlog.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:08 schreef De_Hertog het volgende:
Als je zo gaat redeneren is het verdrag van Versailles de aanzet tot de tweede wereldoorlog :p
Die hebben ze misschien tijdens de pauze zitten lezen, maar ja, het klopt, het verdrag van Munchen werd getekend tijdens de Conferentie van Munchen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:21 schreef GimmeGore het volgende:
ik las toevallig vandaag in de wachtkamer dat vandaag in 1938 de eerste editie van de "Margriet" uitgebracht werd.
Was dat het toevallig?
Nee. de Confederatie van Munchen dan?
Ik denk echt dat de oorlog is begonnen toen ze aan het ruziën waren wie als eerste zijn horoscoop mocht checken...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef thomaster het volgende:
[..]
Die hebben ze misschien tijdens de pauze zitten lezen, maar ja, het klopt, het verdrag van Munchen werd getekend tijdens de Conferentie van Munchen.
Wat vreemd is, is dat in Polen veel meer Duitsers woonden, dit gebied pas in 1918 van Duitsland was afgepakt, en door de 'Poolse corridor' geen verbinding maar was tussen Oost-Pruisen en de rest van Duitsland. Dat Duitsland dit gebied terug wilde hebben was dus erg voor de hand liggend. Achteraf gezien is het vrij duidelijk dat er toch wel oorlog zou gaan komen, maar dat de geallieerden juist dit als breekpunt gebruikten is opmerkelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef thomaster het volgende:
[..]
Hiermee kreeg Duitsland van Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk toestemming om Sudetenland te annexeren. Chamberlain dacht hiermee "peace in our time" te hebben bereikt, want hiermee zou zijn annexeringshonger wel gestild worden. Een jaar later viel Duitsland Polen binnen en de rest....
Wow dat is een warm welkom!quote:
van Vleutenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:39 schreef Rucebo het volgende:
Met wie vormt van Muijswinkel een cabaretduo?
quote:
GimmeGore +1quote:
quote:
De Sade?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef De_Hertog het volgende:
'The sole difference between myself and a madman is the fact that I am not mad!'
Wie?
Stuk vriendelijker persoon. Prettig gestoord, zeg maar. Artiest.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Ted Bundy?
Nee, maar komt al dichter in de buurt. Ik zoek iemand met een snor.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Warhol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |