"Rifapen" voor alle Marokkanen is wellicht "racistisch". Rifapen voor de rellende, sfeerverziekende, vrouwenlastigvallende, tramterroriserende mocro's is allesbehalve "racistisch". Het is hooguit beledigend voor de Macaca sylvana.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'rifapen' niet mocht omdat het discriminerend tegen het racistische aan is? Ik weet nog dat 'aap' in het DGK forum niet mocht voor een zwarte deelneemster. Vind het zelf behoorlijk ver gaan.
Ik vind het in geen van beide gevallen kunnen, maar de term wordt juist toegepast op normale ('goedpratende') Marokkanen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Rifapen" voor alle Marokkanen is wellicht "racistisch". Rifapen voor de rellende, sfeerverziekende, vrouwenlastigvallende, tramterroriserende mocro's is allesbehalve "racistisch". Het is hooguit beledigend voor de Macaca sylvana.
Juist het creatief toepassen van het Literair Haagsch Taalgebruick toont een gebrek aan talent om zaken op een net iets andere manier te belichten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef du_ke het volgende:
Ik vind het in beide gevallen getuigen van een gebrek aan talent om zaken op een normale manier aan de orde te stellen.
Spreek voor jezelf, ik heb jou niet in een topic gezien waar deze "goede" Marokkanen even het hele rechtssysteem de prullenbak verwezen, en expliciet achter de geloofsdiscriminatie van de Marokkaanse regering stonden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het in geen van beide gevallen kunnen, maar de term wordt juist toegepast op normale ('goedpratende') Marokkanen.
Wat je vindt moet je naar de politie brengen en is verder niet relevant in dit geval.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het in geen van beide gevallen kunnen, maar de term wordt juist toegepast op normale ('goedpratende') Marokkanen.
derde pogingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:04 schreef paddy het volgende:
Kappen nu!
Maandag bekken jullie er maar weer op los tegen elkaar. Voor nu is het genoeg.
Ik wil alleen nog linkjes en meldingen zien tot maandag.
Discussie is denk ik al twintig keer gevoerd. Het antwoord is simpel: Nee, bijna niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:19 schreef Labjas het volgende:
NWS en POL bevatten vaak dezelfde topics (discussies met exact hetzelfde onderwerp).
Is hier ook iets aan te doen?
Sommige soorten mensen maken heel veel fouten, per ongeluk..quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef Meki het volgende:
titel was per ongeluk...
iedereen maakt een fout, dat is menselijk
Fijna trollreactie. ALWEER.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Per ongeluk mein arsch, je moet wel heel retarded zijn wil je (N) per ongeluk op je toetsenbord rammen. Zeg, waar staat het eigenlijk voor? Nazi? Niet? Nederlandse?
Ga toch in een hoekje zitten janken als mijn reacties je niet passen, ik vraag nergens om je goedkeuring.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:12 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Fijna trollreactie. ALWEER.![]()
Hou eens op met trollen.
Gewoon de (N) weghalen en topic opschonen is te logisch gedacht van mij, zeker?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:42 schreef paddy het volgende:
Kom op Meki
Is bewust gedaan. Die haakjes erom zijn niet door ons gezet, want dat kan ik zien.
Gesloten dus.
Man leest dat topic eens, voordat je iets postquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gewoon de (N) weghalen en topic opschonen is te logisch gedacht van mij, zeker?
oke, is bewust gedaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:42 schreef paddy het volgende:
Kom op Meki
Is bewust gedaan. Die haakjes erom zijn niet door ons gezet, want dat kan ik zien.
Gesloten dus.
Het is dus bewust gedaan om het niet over het bericht te hebben. Van mij mag het bericht met een normale OP rustig geopend worden hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gewoon de (N) weghalen en topic opschonen is te logisch gedacht van mij, zeker?
Ja waar staat dan in godsnaam die N voor?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:51 schreef Meh7 het volgende:
Wilders vindt het zelf ook leuk om namen van partijen te verbasteren en nieuwe termen in te voeren voor bestaande zaken (hoofddoek-kopvod), dan mag Meki best een N voor de partijnaam van Wilders zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |