Dat iemand je thuis brengt?quote:
Paar dagen nixen in Turkije. In het zwembad aan de bar hangen... Met 5 vriendenquote:
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 30 september 2009 17:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Opzich niet tegen, maar ideaal is natuurlijk als ik gewoon zelf thuis kan komen.
Sorryquote:Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, lach me maar uit omdat ik het niet bij kan houden!
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 september 2009 17:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Paar dagen nixen in Turkije. In het zwembad aan de bar hangen... Met 5 vrienden![]()
Volgend jaar een -minimale- 4 weken rondreis maken door Zuid-Oost Europa op de motor
't Is al goed, ik kom er wel overheenquote:
Ik heb al gegetenquote:
ga jij ook mee 9 oktober of 8 oktober meet in de boekenierquote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat een heerlijk ouderwetsch niet bij te houden posttempo
Was het wel van plan. Rond die tijd komen best wel wat goede acts trouwens, DIO treedt 2 december op.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:08 schreef DoctorB het volgende:
gaat er hiero nog iemand naar Slayer, 013, 30 november?
Ehm, ja hoor, maar wie ben je?? (en wat doe je?)quote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef Gatenkaas het volgende:
Kan iemand me in de OP toevoegen? Heb het net geprobeerd maar ik zie het nergens staan bij fokwiki.![]()
[..]
Watisser?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:50 schreef automatic_ het volgende:
Blegh, het gaat niet goed met mijn konijntje
Man, 18 jaar, student economie.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ehm, ja hoor, maar wie ben je?? (en wat doe je?)
Hij eet en drinkt niet, wil alleen maar buiten liggen. Zelfs een snoepje hoeft hij niet. Nu heeft hij dit elk jaar wel een keer als hij van vacht gaat wisselen, maar nu is het wel heel extreem. Ik ging hem daarstraks aaien en toen lag hij helemaal te trillen.quote:
Neequote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Man, 18 jaar, student economie.
Zo voldoende?
Muzieksmaak lijkt me wel enigzins af te leiden uit m'n eerste post in dit topic.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NeeWaar woon je? Kom je uit Brabant? Wat voor werk doe je? Heb je huisdieren? Muzieksmaak? Vriend/vriendin?
ver afgezakt naar zuiden dusquote:Op woensdag 30 september 2009 20:59 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Muzieksmaak lijkt me wel enigzins af te leiden uit m'n eerste post in dit topic.
Verder woon ik momenteel aan de Oudedijk(bij de schouwburg) en kom ik oorspronkelijk uit Emmen.
Ja, elke vrijdag 4 uur lang met het OV terug naar huis en zondag weer om.quote:
misschien even proberen om binnen te houden ofzo ?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef automatic_ het volgende:
Lief dankjeIk vind het echt niets
en wat is er nu gezelliger ?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:06 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ja, elke vrijdag 4 uur lang met het OV terug naar huis en zondag weer om.
Hij wilde constant uit z'n hokje naar buiten. Ik denk dat ik zo nog even ga kijkenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien even proberen om binnen te houden ofzo ?
Geef mij Tilburg maar.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en wat is er nu gezelliger ?
(lees: jij ervaring met noord wonen en zuid wonen
in ee ndoos met warme hooi ?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij wilde constant uit z'n hokje naar buiten. Ik denk dat ik zo nog even ga kijken
Dat vindt hij nietsquote:
haha okquote:
echt buiten beesje dusquote:Op woensdag 30 september 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat vindt hij nietsHij mag wel eens binnen lopen, maar dan gaat hij al voor de buitendeur zitten. Wij hebben dat nooit gedaan en zelf ligt hij liever buiten in de kou.
Alleen al de hoeveelheid kroegen die ik hier op loopafstand heb doet mij m'n oude woonplaats direct vergeten.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:10 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Alleen al de hoeveelheid kroegen die ik hier op loopafstand heb doet mij m'n oude woonplaats direct vergeten.
anders morgen even langs de dokterquote:
Dat is best matig inderdaad. Maargoed, geen onoverkomelijk probleem.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen de verbouwing aan de wegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |