Hahaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:39 schreef Guard het volgende:
Hehehe auto, dan doen we toch een kleinere meet op dezelfde dag, gaan we gewoon aan de andere kant van de bar in de Boekanier zitten... kijken of de andere meet het doorheeft

Ja, maar wat ik wil, dat hebben ze in Breda niet @!#$(*@#quote:Op woensdag 30 september 2009 16:41 schreef Stuurloos het volgende:
Mijn vriendin loopt stage bij de Bijenkorf in Breda en morgen beginnen de Dol Dwaze Dagen en personeel mag een dag eerder al komen shoppen met een introducé.. dus dat komt goed uit! Dat wordt dus winkelen over een uur!

Dat scheelt wel ja, ach loopt allemaal wel los. Voorstelrondje lijkt me ook apart hahaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal wel de jongste zijn ( want zusje komt toch niet)
Ach, ik ben al wel eens naar Fok meets geweest hoor, maar dan kende ik altijd iemand

komt wel goedquote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het erg - vind ik

Ja, daar hebben ze idd niet alles nee..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik wil, dat hebben ze in Breda niet @!#$(*@#

Beetje jammerquote:Op woensdag 30 september 2009 16:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze idd niet alles nee..
"Hoi, ik ben automatic_ en mijn echte naam is [insert echte naam]. Sommige kennen mij al van Hyves en andere misschien van de UvT. Dit was het."quote:Op woensdag 30 september 2009 16:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja, ach loopt allemaal wel los. Voorstelrondje lijkt me ook apart haha

neem je zusje gewoon meequote:Op woensdag 30 september 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal wel de jongste zijn ( want zusje komt toch niet)
Ach, ik ben al wel eens naar Fok meets geweest hoor, maar dan kende ik altijd iemand

gewoon hand: echte naam: Biertje ?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja, ach loopt allemaal wel los. Voorstelrondje lijkt me ook apart haha

ik jou welquote:Op woensdag 30 september 2009 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaKijken of ze ons herkennen

En ik dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon hand: echte naam: Biertje ?
Zou je denken? De meeste lopen toch voorbijquote:

Hyves, daar doe ik vrij weinig meer mee, Facebook is leuker..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje jammerMaar goed; ik kon er sowieso al niet om
[..]
"Hoi, ik ben automatic_ en mijn echte naam is [insert echte naam]. Sommige kennen mij al van Hyves en andere misschien van de UvT. Dit was het."

Jij krijgt colaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ik dan?
[..]
Zou je denken? De meeste lopen toch voorbij

Daar zit ik dan weer niet op. Ach, zoveel doe ik ook niet met Hyves - alleen Fokkers zoekenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Hyves, daar doe ik vrij weinig meer mee, Facebook is leuker..

Het zal mij benieuwen..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jij krijgt cola
herken je wel van hyves

ik doe er best veel meequote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar zit ik dan weer niet op. Ach, zoveel doe ik ook niet met Hyves - alleen Fokkers zoeken

dus je komt ?quote:

wat mij betreft welquote:

Heb veel vrienden in het buitenland dus dat is makkelijkker contact houden zoquote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar zit ik dan weer niet op. Ach, zoveel doe ik ook niet met Hyves - alleen Fokkers zoeken

Ben de 8e en 9e vrij.. komt goed uitquote:Op woensdag 30 september 2009 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat mij betreft wel
drink ik alleen niet zoveel

Ja, dat scheeltquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Heb veel vrienden in het buitenland dus dat is makkelijkker contact houden zo
Ik ben ook de 9e vrijquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ben de 8e en 9e vrij.. komt goed uit

pfffft, nu jah dan maar weinig drinken hahaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ben de 8e en 9e vrij.. komt goed uit

zo, zie je die nu pas ?quote:

No worries, gedraag me als eenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfffft, nu jah dan maar weinig drinken haha

Jaquote:
Waarom geloof ik dat niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:52 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
No worries, gedraag me als een

Ik durf(de) het zelf niet te doenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef Tegan het volgende:
Oh, auto_'s avatar klopt ook niet meer in de OP. Tja, dat moet iemand anders maar fixen hoor.

kwestie van copy paste, same for me..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef Tegan het volgende:
Oh, auto_'s avatar klopt ook niet meer in de OP. Tja, dat moet iemand anders maar fixen hoor.

Lummel! Jouw fietsje staat nog in de OP! Haal die gewoon terugquote:Op woensdag 30 september 2009 16:54 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
kwestie van copy paste, same for me..

Ik hoop dat ik m nog op kan speuren.. ff googlenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lummel! Jouw fietsje staat nog in de OP! Haal die gewoon terug
En vorige keer werkte dat nietToen werd heel de Lay anders.

alcohol verdoofd ....quote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef Stuurloos het volgende:
Eeuuhm 8 okt eerst naar de tandarts, zolang er niks hoeft te gebeuren ben ik vrij om te drinken

quote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik m nog op kan speuren.. ff googlen

Qua OV?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar als jullie 's avonds doen komt dat echt erg slecht uit...

oquote:Op woensdag 30 september 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar als jullie 's avonds doen komt dat echt erg slecht uit...

ok maar kunnen we wel rekening mee houdenquote:

Jaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ozaterdag smiddags moeten meeste zeker werken ?
keer terras op een middag doen
Vervelend is dat, weet (of naja wist) er alles vanquote:

Bestand is te groot om te uploaden via usericon manager..quote:

Dan verklein je hemquote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Bestand is te groot om te uploaden via usericon manager..

Ik werk zelf ook het hele weekendquote:Op woensdag 30 september 2009 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ozaterdag smiddags moeten meeste zeker werken ?
keer terras op een middag doen
Prik zelf maar een datum, en als ik dan toch kan kom ik wel, anders zonder mijquote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok maar kunnen we wel rekening mee houden

Ik heb geen PS en ben er ook totaal niet handig mee. Zoek t vanavond wel even uit, ben nu shoppen (o wat vrouwelijk zijn we weer vandaag).. en daarna naar de birthday van mn ma!quote:

Zoals?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Vervelend is dat, weet (of naja wist) er alles van
Al valt er misschien wel iets te regelen (als je dat wil natuurlijk)

Veel plezier!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb geen PS en ben er ook totaal niet handig mee. Zoek t vanavond wel even uit, ben nu shoppen (o wat vrouwelijk zijn we weer vandaag).. en daarna naar de birthday van mn ma!
Ciao en tot vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |