Ik was gister in Blijdorp!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:19 schreef Ticootje het volgende:
wat zal ik doen? Nog op mn werk blijven of lekker naar huis gaan en even naar blijdorp ofzo?
naar huis gaan, chocolademelk met slagroom maken en lekker bij de kachel kruipen ook een optie?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:19 schreef Ticootje het volgende:
wat zal ik doen? Nog op mn werk blijven of lekker naar huis gaan en even naar blijdorp ofzo?
ik hang m maar binnen, dan heb ik meer kans dattie droogtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef _Bar_ het volgende:
m'n was hangt hier buiten dus hier mogen we zeker niet klagen lady-wrb.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
en als ze dan die liedjes gaat zingen
Net zo erg, of nog erger dan Kim-Lianquote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben gewoon allergisch voor het nieuwe zeppelin meisje... of ligt het aan mij?
Kippe-Jan.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Net zo erg, of nog erger dan Kim-Lian
vre-se-lijk
Ze trekt een hoofd alsof ze net twee pakken coke heeft opgesnoven voordat ze gingen opnemenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kippe-Jan.![]()
Gosh, ik heb het nieuwe zeppelin meisje nog niet gezien. Maar ik hou dat maar zo geloof ik.
Welkom terug!quote:
Goed ideequote:Op woensdag 30 september 2009 15:05 schreef pinquit het volgende:
zullen we een handtekeningen aktie houden tegen dat zappelinwijfke?
Dat is altijd fijn om te horenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Fijn dat je er weer bent Kim!
We waren naar Curacaoquote:Op woensdag 30 september 2009 15:15 schreef bixister het volgende:
ik heb alleen nog maar de nieuwe begin- en eindtune van zappelin gezien. afgezien van 't feit dat ik ze wel wat laaang vind duren, vind ik 't eigenlijk best een leuk liedje.'t meisje zelf is wel wat overdreven ja. maar de vorige zappelin-dame vond ik ook nooit zo geweldig eigenlijk. die kwam zo NEP over. dus dat die weg is vind ik niet erg.
welkom terug k_i_m!waar was je?
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:18 schreef freecell het volgende:
iedereen aan de schoenen, is de kinderbijslag binnen ofzo?
ow, das lastig dat het nu al lastig is!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja Freecell, gelukkig wel! Het is namelijk een enorme opgave om mooi passende laarzen te vinden, omdat ze heel smalle voeten/lage wreef heeft. Het worden al gauw slobberlaarzen en dat is niet de bedoeling. Ze wilde eigenlijk zwarte of donkere, maar ja, die zaten niet goed. Nu bruine. Ik zal eens een plaatje zoeken.
Fotootje dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou, ik kan het dus niet vinden. Maar ze zijn heel erg mooi.
Niet eens zelf gehaaktquote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef Kleurdoos het volgende:
ik mijzelf 3 shawls
SJAALS dus
en voor mijn vriend een Wall-E mokho-pe-loos
en hema heeft een nieuwe baby/kindcollectie binnen
kmoet nog Tannisenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef _evenstar_ het volgende:
sante Buuf
Ah KD dat mag dan![]()
Ik wist trouwens niet dat je van water ook geld terug kon krijgen![]()
ja hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef _evenstar_ het volgende:
sante Buuf
Ah KD dat mag dan![]()
Ik wist trouwens niet dat je van water ook geld terug kon krijgen![]()
haha idd, ik krijg het opeens van alle kanten, mag ook wel een keer ^^quote:Op woensdag 30 september 2009 17:49 schreef Rewimo het volgende:
evenstar, altijd fijn, extra geld waar je niet op gerekend had
Oeh wat tof van Lillequote:Op woensdag 30 september 2009 19:27 schreef MemmelDePemmel het volgende:
wb Kim!
Ik ben gisteren een dagje wezen winkelen in Lille en heb GAP leeggehaald voor mijn kinders.
Heel erg leuk. Minder was dat ik na een vermoeiend dagje vannacht bij de hap heb gezeten omdat Morris een oorontsteking heeft. ik hoop vannacht een beetje te kunnen bijslapen...waardeloos dit.
En nou doet flash en shockwave het niet meer op mijn mac/safari. Opnieuw geinstalleerd...nog niet. En dus kan ik geen dwaze dagen boekjes kijken, youtube kijken (Elmoooooo) en Sesamstraat. Ik baal zo heel erg enorm.
Dat zat ik net te denken ja, hoe ongelofelijk melig dat zal zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:46 schreef huuphuup het volgende:
hahaha leuk is dat geluid he?ik moet er zo om lachen altijd ghehe
Jaaa doen, allemaal in een pasfotohokjeik vind dat zo leuk. Vroeger (vroegah
) ging ik elke paar maanden met mn lief wat foto's maken, zijn we nu ook weer van plan, eens in de zoveel tijd. Ik vind dat debuurvrouw ook moet, samen met alle debuurjongens in 1 hokje gepropt
en mja, haar hoofdze vond het een goed plan om ineens te gaan schudden ofzo, mn lief had haar vast. ja ze kan haar hoofd wel omhoog houden! mja niet langer dan een seconde of 10/15 schat
gewoon doenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zat ik net te denken ja, hoe ongelofelijk melig dat zal zijn.![]()
Toch eens een keer doen.
ja... jij wel...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:20 schreef Guuzewuus het volgende:
Maar nu ben ik het kwijt en ik kan ik ten minste lekker slapen![]()
![]()
Nog niet eens joh, ik weet dat al tegen te houden voor het echt begonnen is. Hij viel me op, al een paar keer en hij is leuk, that's all. En ik ben in de war.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Toffe foto HuupIk deed dat ookwel eens met mijn knullen, moet het maar weer eens doen met bep erbij
Oeh Guuz isinloooove
Mocht het inderdaad ooit zo lopen, dan zul je zien dat ik afhaak met mijn 3000% bindingsangstquote:
Thanksquote:Op woensdag 30 september 2009 20:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
vooruit dan maar
lekker dromen Guuzevrouwke
je bind je anders prima aan je twee kindjesquote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Mocht het inderdaad ooit zo lopen, dan zul je zien dat ik afhaak met mijn 3000% bindingsangst.
Oh sorry hoor, verder ben ik heel blij met mijn leventje enzo.
Mja, en dat zag ik al wel aankomen. Maarja, anders was ik er wel aan begonnen en waarschijnlijk na een tijdje afgeknapt. Dan was het een acuut probleem geweest, nu hebben ze de tijd om wat anders te zoeken.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Memmeldepemmel wow, ffeen dagje naar Lille
Roep je volgende keer ff, dan ga ik ook mee
Gelukkig is het achter de rug freecell! Heftig wel dat vaders nu ander werk moet zoeken
Heb je mazzel dat ze geen gynaecologe wil worden Tico!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:30 schreef Ticootje het volgende:
Lekker dan, dat zou ik mn ouders ook niet in dank afnemen nee.
Ik denk trouwens dat Jen tandarts gaat worden. Die wilt altijd bij mij in mn mond kijken, en dan het liefst even kijken of allebei dr handjes erin passen. En als ik dan na een paar keer genoeg vind wordt ze heel boos.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je mazzel dat ze geen gynaecologe wil worden Tico!
Het was onwijs heet, maar wel super! Ook erg raar om te beseffen dat je "vlakbij" Panama en de Bahama's zit enzoquote:Op woensdag 30 september 2009 18:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey k_i_m, je bent weer terug. Hoe was het daar? En misschien nog wel meer... hoe ging de reis
?
Ik ook aan jou, ik heb je kaart (beschreven en bepostzegeld) per ongeluk weer meegenomen naar Nederlandquote:Op woensdag 30 september 2009 21:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je mazzel dat ze geen gynaecologe wil worden Tico!
KIMIk dacht vandaag nog aan je
.
Whehequote:Op woensdag 30 september 2009 21:58 schreef MemmelDePemmel het volgende:
Vannacht op de hap gloeide hij nog...
Hij heeft het geprobeerd, maar een oppas die van 7:30 tot 23:45 afwisselend beschikbaar is voor minstens 3 dagen per week is niet zo makkelijk te vinden. Dus nu gaat hij iets regelmatigs zoeken qua werkquote:Op woensdag 30 september 2009 21:59 schreef moussy het volgende:
Die vader kan toch ook gewoon een andere oppas proberen te zoeken?
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga ff schoenen kopen met Kwik en Flupke.Sandalen zijn uhm, achterhaald, en ze zijn nog stuk ook.
ik ben blij dat ik niet de enige wasquote:Op woensdag 30 september 2009 15:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja ik ben gisteren met Sterre naar de schoenenzaak geweest om laarzen te kopen. Ik schaamde me gewoon voor haar vodderige afgetrapte sandalen!
Nu heeft ze gelukkig nieuwe laarzen, pfiew
mja maar die hoef je niet meer te verschonen en entertainen..en komt niet elk anderhalf uur bij je drinken 's nachtsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:32 schreef Stout het volgende:
Die van jongste stoutman al 8 jaar, 06.00-06.30.... zomer en winter.
Geloof dat onze hamster een strenge winter verwacht, die bouwt me een nest...
De eerste 2 jaar welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja maar die hoef je niet meer te verschonen en entertainen..en komt niet elk anderhalf uur bij je drinken 's nachts
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:03 schreef sjak het volgende:
Zo, Stijn lijkt weer opgeknapt. Gisterenavond om half 12 gestopt met spugen, pffff. Nu vol kletspraat.
Is er nog nieuws over Remco?
Ik wil ook nieuwe schoenen....en een jas....de kinderen moeten ook echt nieuwe schoenen. Misschien straks maar eens op pad met ze. Zou dat kunnen, kinderen mee naar de Doldwaze dagen in de Bijenkorf
Oh, nou dan kan je hem persoonlijk geven, da's mooiquote:Op woensdag 30 september 2009 21:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook aan jou, ik heb je kaart (beschreven en bepostzegeld) per ongeluk weer meegenomen naar Nederland.
Hahaha ik wilde ook alleen de echte en baalde dan als iemand niet de echte gaf..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:19 schreef Urla het volgende:
Yes.Ik kan het Bart Smit speelgoedboek weer doorspitten op zoek naar speledingetjes voor Sinterklaasje.![]()
Wat een leuke (meisjes zwijmel) dingen staan daar in. Jammer genoeg is ze nog veuls te jong voor die verkleedkist met 4 jurkjes voor 16 euro. Aaargh m'n handen jeuken, maar dat kan ik echt nog niet doen.
En de Steffi pop bestaat nog![]()
Ik kreeg meteen flashbacks naar vroeger. Hi Hi
Back in de eighties was Steffi nog niet zo geavanceerd als nu en absoluut geen match ten opzichte van Barbie. En ik was zo verliefd op Barbie.![]()
Toen kwam die duistere en koude 5 dec nacht. Het enige op m'n lijstje was barbie.
De sint vond mij vast lief dat jaar, want ik had meerdere cadeautjes gekregen. Dolenthousiast ruk ik het papier ervanaf en staar verbijsterd naar Steffi.Ow wat had ik alles graag ingeruild voor 1 Barbie. Die was veel mooier en daar viel het hoofd niet zo snel vanaf en de benen waren buigzaam van Barbie en en... Lol jeugdtrauma. Die herinnering staat op m'n netvlies gebrand.
![]()
![]()
Maar goed wel leuk kapsalon gespeelt de volgende dag. Knipie Knipie![]()
Steffi zag er nu wel beter uit. Meer een match voor Barbie.
Tijd voor kapsalon spelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:47 schreef moussy het volgende:
Ik heb nooit een steffi gehad, maar wel een Fleur en Sindy ipv barbie, die hadden altijd van die mega hoofden, maatje waterhoofd
De barbie's van nu zijn niet meer wat het geweest is, die van mij zijn na 300 jaar nog kambaar, die van René zijn toe aan een tondeuzekapsel ipv geklitte suikerspin.
Mijn moeder trok vriendinnetjes met te nette kleren (ik mag niet vies worden van mijn mama, mijn moeder háátte die zin!) altijd al hun kleren uit, joggingpak van mij aan en liet ons dan lekker ouwehoerenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:47 schreef Urla het volgende:
Ik mocht niet in bomen klimmen, dan ging m'n mailoot stuk![]()
Na verloop van tijd kreeg ik zelfs klompjes aan om te voorkomen dat ik te snel rende en er gaten in viel
Lieve mammie had jij danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn moeder trok vriendinnetjes met te nette kleren (ik mag niet vies worden van mijn mama, mijn moeder háátte die zin!) altijd al hun kleren uit, joggingpak van mij aan en liet ons dan lekker ouwehoerenKwamen we onder het kroos weer terug en zo
hij heeft toch een onderbroek aan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:52 schreef Kleurdoos het volgende:
En Ken met zijn bobbelballozepiemel
dat kan ik me niet heugen, volgens mij niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hij heeft toch een onderbroek aan?
Volgens mij gewoon naakt met zo'n vormloze bobbelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee hoor, mijn oude Kennen niet en de Kennen van nu ook niet. Ik heb me voor René wel eens het apenlazerus gelopen voor 1 met haar ipv plastik toupet, ik vond ze bij de wibraquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aaargh met van die bandjes. Nu je het zegtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:00 schreef moussy het volgende:
Ik had geen trauma van barbies maar van lakschoenen, ik heb volgens mij tot mn 10de ofzo op lakschoenen gelopen
Ik wilde altijd lakschoenen! Maar ik mocht ze nooit aan naar school...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:00 schreef moussy het volgende:
Ik had geen trauma van barbies maar van lakschoenen, ik heb volgens mij tot mn 10de ofzo op lakschoenen gelopen
dittoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wilde altijd lakschoenen! Maar ik mocht ze nooit aan naar school...
ook, maar ook lak-gympen, die er nu ook weer zijn!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:01 schreef Urla het volgende:
[..]
Aaargh met van die bandjes. Nu je het zegt
Daar was een moeder ook een kei in en lapjes op m'n mailootquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:03 schreef moussy het volgende:
[..]
ook, maar ook lak-gympen, die er nu ook weer zijn!
Ik wil ze weer![]()
Mocht er ook alles mee hoor, mn moeder repareerde de kale stukjes gewoon met merkstift en een klodder blanke nagellak
Lapjes overal! Op mn broek, op mn jas....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:05 schreef Urla het volgende:
[..]
Daar was een moeder ook een kei in en lapjes op m'n mailoot
Een tijdje waren die lapjes wel gaaf. Toen kon je op de markt merken krijgen alsof het leek of je dure merkkleding droeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lapjes overal! Op mn broek, op mn jas....
Van die strijkplaatjes..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:07 schreef Ticootje het volgende:
KlompenIk ga ze ook voor Jen kopen!
En mijn moeder vlechtte heel vaak mijn haren met linten....
Ik vlecht mijn haar nu ook nog vaak in. Jen dr haartjes zijn nog veel te kort.. Maar die linten ga ik haar niet aandoen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:10 schreef Urla het volgende:
[..]
Ik ga Dewi's haar straks ook invlechten
Mijn kleding ging zo vaak stuk, daar was niet tegenop te kopen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:09 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn moeder maakte mijn kleding niet.. ik kreeg nieuwe![]()
En ik moest altijd heel hard huilen als ergens een gat in zat en mijn mama zei dan altijd dat het heus niet uitmaakte zolang ik nog heel was. En als het kledingstuk me dierbaar was kreeg ik het opnieuw![]()
oh wat lief, dat maakt eht idd juist speciaal danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Klompjes mocht ik ook niet, vanwege parketvloer en buren enzo.
Barbie vond ik nooit leuk, was geen poppenmeisje, maar ik heb wel een keer een andere pop gekregen, Wendy. Iets groter formaat dan Barbie. Daarvoor had mijn moeder een hele garderobe gemaakt met een mooie baljurk en mantelpakje en jurkjes en broekenen mijn vader had met kleine lapjes leer klompjes en tasje gemaakt
Zoo mooi en de gedachte dat ze daar zo mee bezig waren geweest vond ik zo geweldig
Ik had ook een oma die dat deed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik kreeg van mijnoma
met sint altijd ook standaard een gebriede trui, dol was ik er op, tot ik in groep 7 zat en ze een gemaakt had met 2 sneeuwpoppen.
En de neusjes worteltjes gemaakt had die uitstaken precies op tiethoogteen gezien ik als enige van de meisjes toen al een b cup had, was ik daar niet zo blij mee
Ahhh jeugdsentiment!! Mijn oma breide ook truien voor ons!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik kreeg van mijnoma
met sint altijd ook standaard een gebriede trui, dol was ik er op, tot ik in groep 7 zat en ze een gemaakt had met 2 sneeuwpoppen.
En de neusjes worteltjes gemaakt had die uitstaken precies op tiethoogteen gezien ik als enige van de meisjes toen al een b cup had, was ik daar niet zo blij mee
Die had ik ook en 1 van Minnie Mousequote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ahhh jeugdsentiment!! Mijn oma breide ook truien voor ons!
En ik heb eens van de oma van een vriendje van mij een gebreide trui gekregen met oliver (dat disney katje), die heb ik echt afgedragen. Hij had een trui van de vagebond... We waren een jaar of 5 denk ik.
oh ik hou van dat soort traditiesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:16 schreef moussy het volgende:
Mijn opa kocht altijd onze schoenen, toen ik zwanger was van René zou hij ze ook voor haar gaan kopen, hij heeft haar nooit meegemaakt en mijn oma nam de schoenenkoop traditie over
Is dat niet later??? Ik dachts dat die trent ergens een jaar of 7/8 geleden was... Ik werkte toen op de markt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Mmm die periode ken ik dan weer niet, wel de rokjes/broeken met zo;n hele dikke elastieken band,
Of ballonenjurkjes/rokjes .
De eerste LA gears had ik op m'n twaalfde.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:29 schreef Ticootje het volgende:
OOOOH en schoenen met lichtjes erin...
Gears ofzo??
[ afbeelding ]
L.A. gears Wauw ik was echt de bom met mn lichtjes
ja die! enorme kragen en strikken enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik had ook veeel jurkjes... En die moest ik dan wel aan naar school, en dan met name voor de schoolfoto. En dan kreeg ik zo'n kraagje om...
Vreselijk!
Die elastieken heeft m'n moeder vaak uit m'n haar moeten knippen. Die zaten steeds helemaal verward Auwquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja die! enorme kragen en strikken enzo
en dan van die elastiekjes met ballen in je haar
of je had een opgeschoren kippenkont of bobline met pony.
en toen.. en toen...
kwamen de skileggings met elastiek onder je voet en hele grote truien erop
De leggingtrent heb ik denk ik gemist, maar ik had ze wel volgens mij. 1 van de lion king...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja die! enorme kragen en strikken enzo
en dan van die elastiekjes met ballen in je haar
of je had een opgeschoren kippenkont of bobline met pony.
en toen.. en toen...
kwamen de skileggings met elastiek onder je voet en hele grote truien erop
juhpquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De leggingtrent heb ik denk ik gemist, maar ik had ze wel volgens mij. 1 van de lion king...
En hebben jullie ook nog in zo'n elastiek gesprongen? Elastieken, erin - erop - eruit - draaien - kippekruid??
Mazzelaar toen liep ik op klompenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had gympen met bewegende plaatjes op mn 4e
Ja die tennisbal in een panty, die kan ik me ook nog herrinneren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik liep ook de hele dag met zeepzakjes of met een tennisbal in een panty
Yep en touwtje gesprongen met dubbele touw.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De leggingtrent heb ik denk ik gemist, maar ik had ze wel volgens mij. 1 van de lion king...
En hebben jullie ook nog in zo'n elastiek gesprongen? Elastieken, erin - erop - eruit - draaien - kippekruid??
juh dat is een zeepzakjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die tennisbal in een panty, die kan ik me ook nog herrinneren.
Wij hadden ook boterhamzakjes gevult met water en sop, dat was dan heel zacht..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:30 schreef Urla het volgende:
Ik heb m'n boomhuis nog steeds. Die waar je op moet drukken en dan open gaat.![]()
En later kreeg ik Dufty, Die roken allemaal lekker naar bloemen en fruit.
Ow ja Ik zat regelmatig vast aan m'n trui met die zlfgemaakte oorbellen. En leuk dat je dat keukentje nog bent tegengekomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:37 schreef _evenstar_ het volgende:
uhm ticootje ik praat over 20 jaar terug, toen was dat ook hip![]()
La gears idd, rose met zwarte![]()
Of paperclips als oorbellenen later de oorbellen tot op je schouders
En dat boomhuis Urlaik ben er nog steeds naar opzoek voor Arwen uit jeugdsentiment.
Zo heb ik via de kindermarkt op koninginne dag twee jaar terug, mijn oude keukentje gevondenen het is echt de mijne geweest want de Y stond er ingekerfd
Ja die tennisbal ik ben nogsteeds blij dat ik mezelf nooit KO heb geslagenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Oeh smurfensnot ( de zeepzakjes) en de panty met tennisbal en dan tegen de muur aan meppen, tussen je benen langs je hoofd etc, elastieken met je hand van panty bandjes , die je ook heel hip als armbandjes droeg ofcourse
en dan kon je kop en schotel, politie pet, eiffeltoren en een luchtballon maken etc
. en elastieken zoals ticootje zegt ook idd.
Hahaha, dat deed ik ook!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Oeh smurfensnot ( de zeepzakjes) en de panty met tennisbal en dan tegen de muur aan meppen, tussen je benen langs je hoofd etc, elastieken met je hand van panty bandjes , die je ook heel hip als armbandjes droeg ofcourse
en dan kon je kop en schotel, politie pet, eiffeltoren en een luchtballon maken etc
. en elastieken zoals ticootje zegt ook idd.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:41 schreef Ticootje het volgende:
En in de zomer super sockers! En dan moest je die hele dure hebben, met zoveel mogelijk flessen en pompen voor de water kracht... En die dingen gingen keisnel kapot.
[ afbeelding ]
deze hadden wij allebei
En onze buurjongen had een blauwe met 2 flessen, die was veel stoerder.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Die van ons mag ook vies worden. En dat doet ie dan ook
[ afbeelding ]
Ik ken alles nog wat jullie noemenal zijn er wel een hoop dingen bij waar ik al te oud voor was
idd, die maakte je ook zelfquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:43 schreef Urla het volgende:
[..]
Ow ja Ik zat regelmatig vast aan m'n trui met die zlfgemaakte oorbellen. En leuk dat je dat keukentje nog bent tegengekomen.
Op koninginnedag ben ik m'n oude sierraden doosje tegengekomen En blauwe met zo'n ballerinadanseresje erin die ronddraait. Heb hem ook gekocht.
Jah!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]wij hadden ook superdesupercanons2000+XXX oid
en speelgoed..kuifstaartjes! Polly pocket enzo! en ik at Italiano snoepjes en rang op schoolreisje.
en je had ook van die chemische armbandjesvan die doorzichtige ringen met glitter eromheen
en een tijdje van die klaparmbanden .. zo'n recht ding en als je dan op je pols sloeg dan klikte die eromheen
jep deden wij ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:47 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb ook nog ooit zon ding gehad, balletje aan een plastic draad en die deed je dan om je enkel, en dan moest je die rond draaien en over springen, man, blauwe enkels wara je u tegen zegtLolobal ook heel tof, of met een tennisbal, tegen de muur en dan moest je 7 keer direct, dan 6 keer muur vloer vangen, daarna 5 keer via de vloer tegen de muur kaatsen, 4 keer onder de been door, 3 keer gooi klap voor achter voor, 2 keer de grond aantikken. ende laatste onder de been en dan een rondje draaien en voor-achter-coor klappen.
jaaaaaaaaquote:
Jummie.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar dan wel met een flink gehaarlakte kuif
en als ze te vroeg omklapten deed dat enorm zeer aan je vingersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:51 schreef Vicky het volgende:
oh en van die dingen die je binnenste buiten moest keren, op de grond moest gooien en dat sprongen ze eer omhoog.
Daar heb ik nog een blauw oog aan overgehouden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:51 schreef Vicky het volgende:
oh en van die dingen die je binnenste buiten moest keren, op de grond moest gooien en dat sprongen ze eer omhoog.
Ik gebruikte altijd die witte besjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:55 schreef Ticootje het volgende:
En met van die plastic buizen pijltjes schieten (blazen).
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:55 schreef Urla het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd die witte besjes
Zo zagen wij er bijna standaard uit na het buitenspelen... Echt heerlijk, helemaal onder het zand (en nu haat ik echt zand) helemaal smerig van het gras, en als je nog een beetje pech had had je nog een vette sliding gemaakt door de hondenkak.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Die van ons mag ook vies worden. En dat doet ie dan ook
[ afbeelding ]
Ik ken alles nog wat jullie noemenal zijn er wel een hoop dingen bij waar ik al te oud voor was
jaa diequote:
Toen was ik echt zo fan van de spice girls... Mijn hele kamer hing vol met posters.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:00 schreef Kleurdoos het volgende:
en op de middelbare school liep iedereen met chupa chups en tamagotchi's
been there, done that, got the shoesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toen was ik echt zo fan van de spice girls... Mijn hele kamer hing vol met posters.
Oh en dan ging je met zn 5en het dansje doen enzo.
Nope, ik had een lastpak...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Hadden jullie ook een pukkel?
[ afbeelding ]
Jah was m'n gymtas op de basisschool. Echt zo'n legergroenequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Hadden jullie ook een pukkel?
[ afbeelding ]
Ja die vreselijk hoge zolen schoenen! Die had ik dus ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
been there, done that, got the shoes
ja leonardo en de donkere meisjes Ginuwine of LL cool Jquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die vreselijk hoge zolen schoenen! Die had ik dus ook![]()
En later waren alle meisjes enorm fan van Leonardo..
still in love withquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:07 schreef Urla het volgende:
[..]
Ik was helemaal in love met Joey![]()
Tegenwoordig vraag ik me af Why ?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:07 schreef Incantrix het volgende:
Haha, geweldig, al die herinneringen, ik heb me kostelijk vermaakt met het meelezen hiervanIk moet meteen denken aan Goede Tijden, Slechte Tijden, dat kwam voor het eerst toen ik in groep 8 zat en iedereen was er helemaal idolaat van, we deden allemaal toneelstukjes erover enzo
Ennuhm, Michael Jackson en Madonna.. Op de één of andere manier kon je bij ons op school niet 'voor' allebei 'zijn' , je was fan van 1 van de twee.. En de hele pauze handstanden doen met zo veel mogelijk kinders tegelijk op één plek
[edit]Oeh, en later MC Hammer en Vanilla IceEn die bróeken![/edit]
[/bijdrage]
?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:08 schreef snoopy het volgende:
En van die kleverige inktvisjes die je tegen een raam moest gooien en dan 'liepen' ze naar beneden.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:08 schreef snoopy het volgende:
En van die kleverige inktvisjes die je tegen een raam moest gooien en dan 'liepen' ze naar beneden.
meeuwen flatsen, hondedrollen, mierentietjes etc.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
?
Die ken ik niet.. Wel van die spiralen die je de trap af liet lopen (later uiteraard in fluo regenboogkleurtjes) én van die plakhandjes
Owja, en je kreeg op een bepaald moment ook van die 'vieze' snoepjes.. Ik weet alleen nog dat er 1 soort was die meeuwenflatsen heettenEn ze waren niet eens lekker, maar we aten ze omdat de namen zo goor waren
of dat snoepplakspul dat je tegen t raam kon gooien en dat t bleef plakken..en daarna opetenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:08 schreef snoopy het volgende:
ghe daar had je ook zo;n nepperd van dat als je er dan een pakte zo;n ding tegen je vinger aan ketstequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef Incantrix het volgende:
Haha, owja, Garbage Pail Kids!!
Ennuhm, yumz:
[ afbeelding ]
(Geweldig, allemaal plaatjes)
Chips?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:21 schreef Urla het volgende:
Ow ja die kubus. Van ellende had ik er de plakkertjes vanaf gepeuterd om de daarna weer juist erop te plakken.![]()
En op vrijdagavond langer mogen opblijven om Dynasty en zo'n politieserie te kijken met 2 agenten op motors.
Wat is dàt?quote:
tapen gaatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:23 schreef Vicky het volgende:
oh oh oh...
zaterdag, RTL4!!
compilatie van Telekids
Chips Jahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Chips?
Dynasty mocht ik niet zien, soaps waren slecht
MIjn moeder kijkt intussen al jaaaaren As te world turns
jaaa de DJ CATSHOW o+quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:24 schreef Incantrix het volgende:
Hmmm, ik vond Telekids heel stom (als enige op de hele wereld) omdat voor RTL4 bij ons Sky Channel van de buis werd gemikt, en daar was de DJ the Cat-show en Fun Factory
(8) This is the fuuuuuuun factory! (8)
Die ken ik niet. Gelukkig, geloof ikquote:
dat dus, zo zag de hele klas er dus uitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de kragen... En haarbanden, deze was van de lionking, uit mij lion king tijdperk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |