Ik was gister in Blijdorp!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:19 schreef Ticootje het volgende:
wat zal ik doen? Nog op mn werk blijven of lekker naar huis gaan en even naar blijdorp ofzo?
naar huis gaan, chocolademelk met slagroom maken en lekker bij de kachel kruipen ook een optie?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:19 schreef Ticootje het volgende:
wat zal ik doen? Nog op mn werk blijven of lekker naar huis gaan en even naar blijdorp ofzo?
ik hang m maar binnen, dan heb ik meer kans dattie droogtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef _Bar_ het volgende:
m'n was hangt hier buiten dus hier mogen we zeker niet klagen lady-wrb.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
en als ze dan die liedjes gaat zingen
Net zo erg, of nog erger dan Kim-Lianquote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben gewoon allergisch voor het nieuwe zeppelin meisje... of ligt het aan mij?
Kippe-Jan.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Net zo erg, of nog erger dan Kim-Lian
vre-se-lijk
Ze trekt een hoofd alsof ze net twee pakken coke heeft opgesnoven voordat ze gingen opnemenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kippe-Jan.![]()
Gosh, ik heb het nieuwe zeppelin meisje nog niet gezien. Maar ik hou dat maar zo geloof ik.
Welkom terug!quote:
Goed ideequote:Op woensdag 30 september 2009 15:05 schreef pinquit het volgende:
zullen we een handtekeningen aktie houden tegen dat zappelinwijfke?
Dat is altijd fijn om te horenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Fijn dat je er weer bent Kim!
We waren naar Curacaoquote:Op woensdag 30 september 2009 15:15 schreef bixister het volgende:
ik heb alleen nog maar de nieuwe begin- en eindtune van zappelin gezien. afgezien van 't feit dat ik ze wel wat laaang vind duren, vind ik 't eigenlijk best een leuk liedje.'t meisje zelf is wel wat overdreven ja. maar de vorige zappelin-dame vond ik ook nooit zo geweldig eigenlijk. die kwam zo NEP over. dus dat die weg is vind ik niet erg.
welkom terug k_i_m!waar was je?
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:18 schreef freecell het volgende:
iedereen aan de schoenen, is de kinderbijslag binnen ofzo?
ow, das lastig dat het nu al lastig is!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja Freecell, gelukkig wel! Het is namelijk een enorme opgave om mooi passende laarzen te vinden, omdat ze heel smalle voeten/lage wreef heeft. Het worden al gauw slobberlaarzen en dat is niet de bedoeling. Ze wilde eigenlijk zwarte of donkere, maar ja, die zaten niet goed. Nu bruine. Ik zal eens een plaatje zoeken.
Fotootje dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou, ik kan het dus niet vinden. Maar ze zijn heel erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |