Ik ben aan het werk.... multitasking heet dat.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
OMG.
Trouwens ga jij eens aan het werk. Beetje 300 euro per uur als consultant zitten te verlullen op een forum waar je geen gelijk krijgt en hebt.
En nu op zn Fries graag.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Kwaliteitsinjectie:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk.... multitasking heet dat.
Over 20 jaar zullen jullie in Friesland daar ook wel mee te maken krijgen_!
Ah mien jong, proat is gain jenever.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Doe most deurbroesn noar dutsland ennait soezn
OMG> En waar staat jouw bedje danquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Friesland![]()
Butterbrei en griene sjieze wei dat net sezze ken is ken ubrjochte frysk
(ik kan et wel uitspreken maar niet typenOok al ben ik maar een import fries
)
Maar is dat in Limburg en Brabant niet ook een beetje zo. Die spreken ook hun eigen dialect, en vaak ook gewoon tegen vreemdelingen. Feit is wel dat het misschien iets dichter tegen het Nederlands aan ligt, waardoor we het gemiddeld genomen wat beter begrijpen.quote:
Ook daar heb ik er een tering hekel aanquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Maar is dat in Limburg en Brabant niet ook een beetje zo. Die spreken ook hun eigen dialect, en vaak ook gewoon tegen vreemdelingen. Feit is wel dat het misschien iets dichter tegen het Nederlands aan ligt, waardoor we het gemiddeld genomen wat beter begrijpen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Kwaliteitsinjectie:
[ afbeelding ]
Het is niet voor niets dat alleen Friezen die taal spreken. En dat Friesland zo'n kutprovincie is heeft ook zo zijn redenen.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou dat valt best mee hoor. Aan de andere kant mag men natuurlijk gewoon verwachten dat jij de 2e taal in dit land machtig bent.
Gelukkig woon ik dan ver weg van hier.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef wikwakka2 het volgende:
De enige echte taal is straattaal, jwtz. Wacht maar, over 10 jaar spreekt heel Nederland zo.
Oh, ik dacht dat jij de puberteit al gepasseerd was... maar niet dus...quote:Op woensdag 30 september 2009 13:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook daar heb ik er een tering hekel aan
Als ze nou nog een paar leuke heuvels hadden. Maar ook van het landschap moeten ze het niet hebben daarquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
Nou als er dan toch een hillbilly provincie moet zijn, is het toch wel friesland pur sang
Zei de kleuter....quote:Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij de puberteit al gepasseerd was... maar niet dus...
Ergens in de buurt van Heerenveenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
OMG> En waar staat jouw bedje dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |