quote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed nieuws!
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3176276
[ afbeelding ]
wat is daar goed aan? last van cheaters/lamers online ofzo met homebrew?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed nieuws!
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3176276
[ afbeelding ]
Ja, die 2% is de dupe inderdaad. Maar verder is het niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:20 schreef seventhseagulll het volgende:
Ik vind het wel jammer, maar goed, ik ben volgens mij een van de weinige die HBC ook alleen maar gebruikte voor homebrew en import games.
quote:All Wii Owners: Do not update your system as System Menu 4.2 is currently bricking Wiis #
System Menu 4.2 seems to be bricking non-HBCed Wiis. It doesn't matter whether you've ever installed the Homebrew Channel or hacked your Wii, people who have never even heard of HBC are having these issues.
The problem appears to lie with an incredibly shoddily programmed update to boot2 of the Wii. boot2 is basically the area that "starts up" the Wii. According to the people who have developed HBC, the code for Nintendo's updated boot2 is prone to making write errors, therefore making the possibility of bricking your Wii extremely high.
For this reason I've made this announcement, because it affects everyone who owns a Wii, not just people who like to fool around with modifying their hardware.
If you would like to discuss the issue on the forums, the Wii Homebrew thread is a good place to ask questions.
Ah en ik heb binnenkort weer een wireless maar nu alleen nog even kabeltjes, hoe kan ik dat met mijn Wii dan doen? Zo'n usb dingetje kopen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:22 schreef seventhseagulll het volgende:
Sommige updates voegen extra functionaliteit aan je wii toe (beter fotokanaal, ondersteuning voor het zetten van wiiware games op een sd kaartje enzo) en bijvoorbeeld 4.1 bevat een bugfix voor wii sports. Maar het enige wat deze update lijkt te doen is homebrew blokkeren.
Als je een router hebt dan hoeft dat niet. Dan hoef je alleen je gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren en dan kan je draadloos op internetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah en ik heb binnenkort weer een wireless maar nu alleen nog even kabeltjes, hoe kan ik dat met mijn Wii dan doen? Zo'n usb dingetje kopen?
Top!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je een router hebt dan hoeft dat niet. Dan hoef je alleen je gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren en dan kan je draadloos op internet
ja dat heb ik ook. Ik durf hem ook niet te updaten. Ik heb ook nog eens een omgebouwde wii, dus ik wil er sowieso niets aan verandern, of kan dat geen kwaad???quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:34 schreef Maraca het volgende:
Bah.. wil ik naar de wii shopping kanaal, krijg ik de melding dat er een nieuwe versie is en dat ik die eerst moet downloaden. Maar blijkbaar maakt die update je hele Wii kapot dus kan ik ook niks meer kopen..
Nintendo
Of het geen kwaad kan? Mens, die update bestaat alleen maar vanwege mensen die omgebouwde Wii's hebben. Het is een update die alleen bedoeld is om omgebouwde Wii's aan te pakken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef karinsoet het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook. Ik durf hem ook niet te updaten. Ik heb ook nog eens een omgebouwde wii, dus ik wil er sowieso niets aan verandern, of kan dat geen kwaad???
Ja maar...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:41 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Of het geen kwaad kan? Mens, die update bestaat alleen maar vanwege mensen die omgebouwde Wii's hebben. Het is een update die alleen bedoeld is om omgebouwde Wii's aan te pakken.
quote:All Wii Owners: Do not update your system as System Menu 4.2 is currently bricking Wiis #
System Menu 4.2 seems to be bricking non-HBCed Wiis. It doesn't matter whether you've ever installed the Homebrew Channel or hacked your Wii, people who have never even heard of HBC are having these issues.
Geen oorlog zonder slachtoffers hequote:
Je kan de gamelag toch calibreren in het spel bij de opties. Heb je dat al geprobeerd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:25 schreef portier het volgende:
Ik ben verhuist en heb een nieuwe tv (Samsung 6 serie 92cm). Als ik nu Guitar Hero Metallica speel, die het op mn oude tv wel goed deed is het beeld heel schokkerig. Bovendien heb ik erg veel last van de video lag die ik niet goed kan instellen volgens mij door het schokkerige. Ik heb alle instellingen van de Wii al geprobeerd, wat moet ik aanpassen? Of werkt het alleen goed met een component kabel?
Ik heb het probleem ook, gewoon een probleem van een Wii game op een HD tv. Lag valt niet in te stellen want die was bij mij constant verschillend bij het instellen enzo. Heb de game (was met GH3) maar een keer voor een prikkie opnieuw voor de Xbox 360 gekocht en daar heb ik geen problemen meer mee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:25 schreef portier het volgende:
Ik ben verhuist en heb een nieuwe tv (Samsung 6 serie 92cm). Als ik nu Guitar Hero Metallica speel, die het op mn oude tv wel goed deed is het beeld heel schokkerig. Bovendien heb ik erg veel last van de video lag die ik niet goed kan instellen volgens mij door het schokkerige. Ik heb alle instellingen van de Wii al geprobeerd, wat moet ik aanpassen? Of werkt het alleen goed met een component kabel?
Dit is een waardeloze update inderdaad. Alleen maar gevaarlijk, ook voor ongemodde Wii's.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:22 schreef seventhseagulll het volgende:
Sommige updates voegen extra functionaliteit aan je wii toe (beter fotokanaal, ondersteuning voor het zetten van wiiware games op een sd kaartje enzo) en bijvoorbeeld 4.1 bevat een bugfix voor wii sports. Maar het enige wat deze update lijkt te doen is homebrew blokkeren.
Niet te snel opgeven, het is gewoon wennen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:19 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb mijn vriendin een Wii gegeven voor haar verjaardag, net even Mario Kart gedaan maar ik vind de besturing echt gaar.
Dat stuurtje ligt dus alweer in de kast, en met alleen de remote is het ook niet echt cool.
Met de nunchuk erbij gaat het wel, maar het is niet super.
Ik ga dus maar eens kijken voor zo'n classic controller.
Heb jij het geprobeerd met een component kabel? Ik zie her en der berichten dat die kabel een oplossing is voor het probleem.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb het probleem ook, gewoon een probleem van een Wii game op een HD tv. Lag valt niet in te stellen want die was bij mij constant verschillend bij het instellen enzo. Heb de game (was met GH3) maar een keer voor een prikkie opnieuw voor de Xbox 360 gekocht en daar heb ik geen problemen meer mee.
Helaas is het dus nog zo: Wii + HDtv=![]()
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is een waardeloze update inderdaad. Alleen maar gevaarlijk, ook voor ongemodde Wii's.
Overigens zijn Nintendo's maatregelen alweer tegengewerkt met een nieuwe zet. Het nieuwe HBC werkt prima op 4.2 en ook de nieuwe Bannerbomb werkt erop.
Ik had de componentkabel al gehaald voordat ik een HDtv had gehaald, dus die is nooit met Scart of Composiet op dat ding aangesloten geweestquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:59 schreef portier het volgende:
[..]
Heb jij het geprobeerd met een component kabel? Ik zie her en der berichten dat die kabel een oplossing is voor het probleem.
quote:The rumors have been flying for months. From the outrageous (some actually thought we were bought by Disney, which was quite funny), to the right on (our forums pieced together all the clues from the last issue), the time has come to lay all rumors to rest. The November cover is indeed, Disney Epic Mickey, coming exclusively to the Nintendo Wii from Junction Point and Disney Interactive Studios.
This issue is the first of our highly anticipated redesign that subscribers should be receiving around October 12th.
There are a number of other highlights, including a Skate 3 first-look, an in-depth, seven-page report on the relationship between Hollywood and video games, interviews with executives from all three console manufacturers, and much, much more.
But the biggest news is our expanded coverage online that is available to all gameinformer.com visitors. Starting at 4PM CST today we will unveil the first companion piece to the magazine: an exclusive video interview with Warren Spector about his relationship with Mickey Mouse, including a portion of his giant Disney memorabilia collection that is housed at Junction Point. We will also have a photo-blog chronicling many of the outstanding pieces in his collection hitting at the same time.
This is just the beginning of our month of Mickey madness that will unfold over the next three plus weeks. So be sure to watch our Disney Epic Mickey landing page over the following month.
We don’t want to spoil what’s to come, but we have some amazing things in store, including screenshots, animations, and tons of concept art and music.
Watch for the issue in your mailbox over the coming weeks and make sure to come to gameinformer.com for the latest updates and news.
Oh yeah, and one last thing. All GI covers from here on out will feature a full wrap-around cover. Here is the Mickey cover in all its glory. The best part, and the reason we switched to these, is that the subscriber address label and the UPC will be on the back so it no longer clashes with our wonderful cover art.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:55 schreef Wii-Style het volgende:
Wtf.. ik wilde net 'Epic Mickey' uitlachen. Het ziet er toch best interessant uit (concept art dan). Die hou ik in de gaten...Die heb je niet allen bij NeoGAF. Ook hier heb je zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het action-pack van Nyko met een Nyko Wand (controller) en een pistool en dat pistool is erg fijn. Geen revolver look-a-like, maar je kan wel herladen met de echte herlaadknop en eventueel de A en B knop andersom instellen, en het voelt allemaal erg solide aan, geen wegwerpplastic en wel schieten met een echte schietknop.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii (hihi) heeft deze gun voor de Wii en wat zijn je ervaringen ermee?
[ afbeelding ]
?
Is dit een screen van de Wii-versiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:29 schreef Chocobo het volgende:
OMFG![]()
![]()
Silent Hill
http://g4tv.com/videos/41(...)ed-Memories-Preview/
[ afbeelding ]
Ik post het verkeerde filmpje overigens! Deze moet je zien! En ja,... dat is de Wii!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:30 schreef koei het volgende:
[..]
Is dit een screen van de Wii-versie![]()
Ik zat me net nog te verbazen over hoe lelijk Wii-games eigenlijk zijn
Fuck, dat was creepyquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:29 schreef Chocobo het volgende:
OMFG![]()
![]()
Silent Hill
http://kotaku.com/5375295(...)l-shattered-memories
[ afbeelding ]
quote:Nieuws | 7 oktober 2009 - Gisteren werd de game officieel wereldkundig gemaakt, vandaag komen de eerste concrete details boven. Er is nu meer duidelijkheid over hoe de gameplay van Epic Mickey precies gebruik gaat maken van de Wii-remote en hoe het verhaal ongeveer in elkaar gaat steken. Mickey moet inderdaad gebruik maken van zijn kwast, die al te zien was in de concepttekening, en de grote boosdoener in het spel is Oswald the Rabbit.
Nu zullen een aantal mensen niet weten wie Oswald the Rabbit is, maar dit personage is dus de allereerste cartooncreatie van Walt Disney. Jaloers als hij is op het succes van Mickey, roept hij de hulp in van allerlei andere vergeten Disney-figuren. Samen vervuilen ze vervolgens het hele Disney-universum, waardoor alle kleuren donkerder worden, uitlopen en vervagen.
Hierbij komt dus de kwast van Mickey goed van pas, hij (en dus ook jij) moet zich daarmee door de levels heen schilderen. Zo kan hij bijvoorbeeld een ontbrekend stuk brug verven om erover heen te lopen of met een verdunner de kleur van een muur lichter maken om er dwars doorheen te rennen. Mickey kan ook verf wegvegen om sommige obstakels weg te vagen.
quote:
OMG! Wat een meesterlijk verhaal. Dit past zo perfect bij wat Walt Disney echt heeft gemaakt.quote:
Heerlijk,... Wii titel om in de gaten te houden!quote:
Ik, en het is leuk, maar Overkill is wel een beetje eentonig, ik hoop dat Dead Space: Extraction leuker is om hem bij te gebruiken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
?
Ik heb deze ook.. Echt super! De trigger zit er zeker niet alleen voor de mooiheid op, deze staat in verbinding met de B knop.. Ligt fijn in de hand, lekker zwaar ook, dus zeer realistisch..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
?
Iemand? :pquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:01 schreef Jesse_ het volgende:
hoeveel club nintendo sterren krijg je eigenlijk per game?
(eind deze maand vervallen er 250 en ik heb nog 8 niet open gekraste kaartjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |