Ja, en je punt is?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:21 schreef Hetiszover het volgende:
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 21 (gemiddeld 1 per dag)
Dat je een kutkloon bent en moet optiefen met zulke topics.quote:
Zeur dan zelf ook niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef morningstorm het volgende:
Moest de fornuispitten poetsenmet die metalendoekjes, en ze moesten glimmen
![]()
en voor de zeikerds die gaan lopen zeuren: waarom zit je op fok en niet aan je opdracht? 2 beeldschermen:D en het blijkt niet zoveel te zijn als het leek...
en welke klusje moet je bij je moeder doen danquote:Op woensdag 30 september 2009 11:16 schreef morningstorm het volgende:
Moest vandaag een opdracht van 5 kantjes afhebben en wel wat aan gewerkt, maar nog niet al teveel. had dus gepland om vandaag de hele dag eraan te werken en het moest ook vandaag om 3 uur ingeleverd worden. Om half 10 ga ik naar beneden voor een bakje koffie, kom ik mijn moeder tegen en zegt: jij gaat nu eerst de klusjes doen die ik gister aan je vroeg, en je mag pas weer naar boven zodra het klaar is! en helaas, ik zit onder de plak bij mijn moederdus heb tot 11 uur klusjes gedaan terwijl ik eik aan die opdracht moest werken
klacht: moeders weten altijd precies wanneer iets het slechtst uitkomt.
Volgens mij had iedereen die verwachting, gezien het aantal views/reacties.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:09 schreef Karstman het volgende:
Eerlijk gezegd verwachtte ik bij de topictitel een verhaal over dat je moeder binnenkwam terwijl je zat te rukken ofzo.
Heldquote:Op woensdag 30 september 2009 12:00 schreef A-mineur het volgende:
Als mijn moeder dat zou vragen krijgt ze een paar kloppen!
OP copyquote:Op woensdag 30 september 2009 11:36 schreef wise het volgende:
[..]
en welke klusje moet je bij je moeder doen dan
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:09 schreef Karstman het volgende:
Eerlijk gezegd verwachtte ik bij de topictitel een verhaal over dat je moeder binnenkwam terwijl je zat te rukken ofzo.
Ik niet moet ik heel eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij had iedereen die verwachting, gezien het aantal views/reacties.
Wie niet!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:02 schreef player-boy het volgende:
zit je onder de plak bij je moeder?:D
Ahja 2 beeldschermen. Ja, daar hebben we niet aan gedacht natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef morningstorm het volgende:
Moest de fornuispitten poetsenmet die metalendoekjes, en ze moesten glimmen
![]()
en voor de zeikerds die gaan lopen zeuren: waarom zit je op fok en niet aan je opdracht? 2 beeldschermen:D en het blijkt niet zoveel te zijn als het leek...
niet liefquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:29 schreef Droomert het volgende:
TS heeft een pauperfamilie waar school niet belangrijk is.
TS versleept later autobanden
Vol verwachting had ik op deze topic geklikt, verwachtend een sappig verhaal te lezen hoe TS door zijn moeder werd betrapt tijdens het fappen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:10 schreef Herpert het volgende:
Waarom had ik een hele andere verwachting van de inhoud toen ik de TT las![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |