Maar ik vind het ook goed als je me pest hoor. Van jou kan ik veel hebben!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee dat vind ik nou weer niet
Ja dat is behoorlijk ver.....quote:
Ja hoor! En met jou?quote:
Even tijd voor je zelf! Heel belangrijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:05 schreef iamredleader het volgende:
Ja hoor, gaat allemaal z'n gangetje. Ben wel toe aan weekend, is een lange week geweest
Gelukkig nu even lekker ontspannen achter de computer, met de soundtrack van Battlestar Galactica season 4 op
Amenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Even tijd voor je zelf! Heel belangrijk.
Als gezinsman schiet dat er soms wel eens bij in zeker?quote:
Mjah, het is nou eenmaal drukker dan een eenpersoons-huishoudenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als gezinsman schiet dat er soms wel eens bij in zeker?
Wel gezelliger vermoed ik.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, het is nou eenmaal drukker dan een eenpersoons-huishouden
Ik kan nu wel allemaal voordelen opnoemen van een gezin ten opzichte van alleen-zijn, maar dat zou wel erg saai wordenquote:
Ach ik hoop het ook ooit te ervaren maar voorlopig ben ik wel heel gelukkig. Ook al ben ik single!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kan nu wel allemaal voordelen opnoemen van een gezin ten opzichte van alleen-zijn, maar dat zou wel erg saai worden
Gezellig is het zeker. Soms ook chaotischer, drukker, voller, vermoeiender en nog veel meer *-er dingetjes, laten we het erop houden dat het "een gezinsleven" is
Hoho, niet roepen "ook al", alsof het een negatief iets isquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach ik hoop het ook ooit te ervaren maar voorlopig ben ik wel heel gelukkig. Ook al ben ik single!
Je hebt gelijk. Ik ben single by choice.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoho, niet roepen "ook al", alsof het een negatief iets ishet is toch bewust, en niet gedwongen? Je kan toch gewoon gelukkig zijn? Single, stelletje, gezin of whatever? Gewoon gelukkig zijn, dat is echt kostbaar
goeeeedquote:
Zoals ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gewoon gelukkig zijn, dat is echt kostbaar
quote:
Wat heb jij voor gaafs te vertellen? Ik zie je vanaf hier al stuiteren achter je computer! Vertel!quote:
Je kent me te goed. Ik stuiter inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Wat heb jij voor gaafs te vertellen? Ik zie je vanaf hier al stuiteren achter je computer! Vertel!
Te goed ken ik je niet. Wel goed genoegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je kent me te goed. Ik stuiter inderdaad
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
K heb trouwens een laptop-/schooltas gekregen van mn broertje
Eindelijk wist ik eens een nuttig cadeau te vragen
Een villa, een privejet en een jacht van 118 meter?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nuttige cadeau's!
Weet trouwens nog niet wat ik voor m'n verjaardag moet vragenwil eigenlijk maar een paar dingen - die gelijk heel duur zijn
Nu overdrijf je weerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Een villa, een privejet en een jacht van 118 meter?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu overdrijf je weer![]()
1) Een nieuwe laptop, want de auto is echt kapot aan het gaan.
2) Een nieuwere auto: leuke Audi A4 of A6, bijvoorbeeld.
3) Een nieuwe televisie. Minimaal 32", HD en zo.
4) Een nieuwe DVD-player / home entertainment set. Je weet wel, zo'n BOSE 1 2 3 ding.
5) Een mooi huis met tuin
You get the picture?
Ik wil voor mijn verjaardag een gezellig feest en mijn maats moeten dat betalen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
4) Een nieuwe DVD-player / home entertainment set. Je weet wel, zo'n BOSE 1 2 3 ding.
You get the picture?
Ik heb dat deels gerealiseerd door met 3 vrienden morgen samen onze 98e verjaardag te vierenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil voor mijn verjaardag een gezellig feest en mijn maats moeten dat betalen.
Okee okee, goed danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Te goed ken ik je niet. Wel goed genoegMaar het was niet moeilijk voor te stellen, met die posts van hierboven
Please, schrap nr 4quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
You get the picture?
Dus... dus... je wilt zeggen dat ik voor niks een 7.1 set gekocht heb??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Of je koopt gewoon fatsoenlijke boxen. 2 is genoeg
Ik zeg.. boeiend...:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:50 schreef Soempie het volgende:
Hoi
Wat voor schoenen heb je gekocht, PS?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:10 schreef Soempie het volgende:
Ik was laatst uit eten met een vriend en ik had nieuwe laarzen aan, zegt hij aan het begin van de avond: 'hey, leuke laarzen!'
En later op de avond komt hij opeens met de opmerking dat mannen die op schoenen letten waarschijnlijk homo zijn.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |