Ja, met de toevoeging dat hij in films helemaal niet altijd zo leuk is.quote:
Dat is belachelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind het maar een flauwe serie. Helemaal sinds iemand het laatst fout rekende als antwoord omdat er perse 'and a pizza place' bij moest.
In The Proposal was hij tofquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, met de toevoeging dat hij in films helemaal niet altijd zo leuk is.![]()
Ja, het is wel een beetje hardnekkig hè??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven is weer beter of nouja, beter genoeg.En zomergasten heb ik nog geen tijd voor gehad.
Ik loop nu twee weken achter met m'n studiewerk. Dacht dat ik dit weekend wel kon kijken, maar blijkbaar viert m'n nichtje haar verjaardag zaterdag en is het de bedoeling dat we daar heen gaan (niet uitgenodigd ofzo, maar blijkbaar wordt het gewoon verwacht, flinke discussie met m'n zus gehad over die verjaardag).
Ik ga in elk geval vanavond nog even bellen over of ze het leuk vindt als we langskomen zaterdag. Voelt echt of ik mezelf uitnodig, maar iedereen in de familie vond dat dat zo hoort.![]()
Ze is vandaag jarig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, het is wel een beetje hardnekkig hè??
Geeft niet hoor, je moet het ook gaan kijken als je er de tijd voor hebt en lekker relaxt kunt gaan zitten.
Is je nichtje ook zaterdag jarig? Wij hanteren altijd dat als we een verjaardag vieren op de dag zelf er geen uitnodiging/aankondiging komt, vieren we het op een andere dag dan wel. Ik laat trouwens vaak wel even weten vanaf hoe laat de mensen dan welkom zijn.
Ja, dan is het gewoon logisch dat ze even bellen of mailen. Nou ja, succes!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze is vandaag jarig.We zijn niet close, spreken elkaar vrijwel alleen met kerst en verjaardagen, daarom vind ik het raar om er zelf over te beginnen. Bij goede vrienden of familie met wie je wel een hechte band hebt kun je gewoon zeggen: 'hey, je bent jarig, vier je het ook?'. Nu voelt het raar. Vind het logisch om te bellen of te mailen dat je je verjaardag viert, dan en dan.
Vooral ook omdat de vraag was waar we haar van kenden. Ik kende zowel Monk als Two Guys and a Girl, maar daar moest dus perse nog wat achter. En toen was iemand me net voor en kreeg hij het puntquote:
Ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dan is het gewoon logisch dat ze even bellen of mailen. Nou ja, succes!!![]()
Ik ga Twan van school halen![]()
't zit je nog hoog.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vooral ook omdat de vraag was waar we haar van kenden. Ik kende zowel Monk als Two Guys and a Girl, maar daar moest dus perse nog wat achter. En toen was iemand me net voor en kreeg hij het punt
Ik kan wel over m'n werk blijven mopperen maar dat wordt ook zo snel saaiquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vooral ook omdat de vraag was waar we haar van kenden. Ik kende zowel Monk als Two Guys and a Girl, maar daar moest dus perse nog wat achter. En toen was iemand me net voor en kreeg hij het punt
De tweede assistente is 'Sharon'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik kijk Monk heeeeel af en toe, nooit de connectie tussen de twee series gelegd
Sterker nog, dat zei ik, inclusief wikilink, maar zelfs dat hielp niet.quote:Overigens is het écht belachelijk dat je het punt niet kreeg omdat de serie in het derde seizoen Two Guys and a Girl is gaan heten.
Ah, mooi geprobeerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik kan wel over m'n werk blijven mopperen maar dat wordt ook zo snel saaiDus ik dacht, ik probeer de SC weer eens aan de AKQ te linken
Ja, echt reclame maken is het natuurlijk niet op deze manier..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, mooi geprobeerd.![]()
Stom dat je het punt niet kreeg. AKQ ook.![]()
Dat was ook klagen hoor, alleen over iets andersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:11 schreef Soempie het volgende:
Veel beter.![]()
Neh, klagen moet ook kunnen!
Ik dacht dat je aan het klagen was met een positieve draai aan het negatieve. Maar je laatste zin was niet zo bedoeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat was ook klagen hoor, alleen over iets anders
Nee, dat was sarcasme. Ik dacht dat vrouwen zo goed waren in multitasken?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het klagen was met een positieve draai aan het negatieve. Maar je laatste zin was niet zo bedoeld.
Om de zelfde reden dat two girls one cup maar 1 aflevering gedraaid heeft. Stoppen na het hoogtepunt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:36 schreef Etcetera het volgende:
Waarom heeft Two Guys and a Girl maar 4 seizoenen gedraaidHet is best grappig
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:16 schreef Soempie het volgende:
Ik moet geen vier dingen tegelijk doen, ik begrijp iedereen maar half zo.
Goede timingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, dat was sarcasme. Ik dacht dat vrouwen zo goed waren in multitasken?
Mjah ok. Ben net aan seizoen 3 begonnen, dus zal wel zien of het beter of slechter wordtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Om de zelfde reden dat two girls one cup maar 1 aflevering gedraaid heeft. Stoppen na het hoogtepunt.
Je zou zeggen dat je hem onderhand al een beetje zou moeten kennen..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben overigens uitermate slecht in sarcasme als m'n vriend het gebruikt. Neem het in 9 van de 10 gevallen serieus
Hij heeft me 5 jaar lang voor het zootje kunnen houden met dezelfde grapquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je hem onderhand al een beetje zou moeten kennen..
Ach, beter laat dan nooit..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij heeft me 5 jaar lang voor het zootje kunnen houden met dezelfde grap![]()
Nou willen we ook weten watquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef Etcetera het volgende:
Het was ook niet zozeer een grap maar meer dat hij áltijd hetzelfde zei en ik er áltijd serieus op inging terwijl het niet zo heel serieus bedoelde.
God wat voelde ik me dom
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:11 schreef Etcetera het volgende:
Als we uit de kroeg komen 's nachts heb ik het standaard koud (we lopen vaak, is goed te doen) en hij vroeg altijd hoe dat dan kwam en dan ging ik het weer uitleggen dat het door vermoeidheid kwam. Standaard, elke keer als we van onze stamkroeg naar huis lopen. Pas in augustus ofzo had ik ineens door dat hij me voor het zootje hield
Ik was zo'n 10 a 12 jaar geleden een beetje zoals Badr Hari. Ik vond mezelf de beste en had schijt aan alles en iedereen. Daar heb ik niet veel vrienden mee gemaakt.... Dat gedrag had een reden maar die ga ik niet posten..... Nu ben ik meer in balans en ben ik ietsje rustiger en wijzer..... Maar soms duiken mensen op die me nog wat duidelijk willen maken......quote:Op woensdag 30 september 2009 23:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kom je wel steeds met van die agressieve lui in aanraking. Ik ken echt niemand die zoiets zou doen, maar jij hebt elke keer zulke verhalen.![]()
Pittige Tijden de AKQ SC versie....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn soap gaat ook goed, alleen niet zo snel
Vandaag hebben Aga en ik besloten dat hij mij toch ook wel echt leuk vindtWe hebben net weer met hem geluncht en degene die Aga (wederzijds) leuk vind. Aga is alleen nog bezet
Schattig he, die jonkies hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pittige Tijden de AKQ SC versie....
Je kent Pittige Tijden niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Schattig he, die jonkies hier
Duh, ik keek ook telekids hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kent Pittige Tijden niet?
Oh gelukkig... ik dacht dat ik een fossiel begon te worden.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Duh, ik keek ook telekids hoor!
zaterdag komt er een compilatie van telekids op tv dacht ik, die ga ik maar opnemenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh gelukkig... ik dacht dat ik een fossiel begon te worden.....
Ik heb nog ergens die videobanden van Pittige tijden......quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zaterdag komt er een compilatie van telekids op tv dacht ik, die ga ik maar opnemen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh gelukkig... ik dacht dat ik een fossiel begon te worden.....
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:11 schreef Nesle het volgende:peepz
long time agooooooooo
even een updateje, met mij gaat het goed, heb het donders naar mn zin op mn nieuwe opleiding maar het is wel erg veel werk. ook met het reizen en thuiswerk wordt het allemaal erg veel. daarom ben ik hier ook niet echt meer te vinden
hows life in here?
Ja, daar kun je het weer mee doenquote:
Ach dat meidengedrag ken ik wel. Plagen is een vorm van genegenheid tonen....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, daar kun je het weer mee doen
Oh ja joh, andy, dat weet je toch, ik vind je zooo lekker :pquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat meidengedrag ken ik wel. Plagen is een vorm van genegenheid tonen....
Ah dat is fijn maar als je gewoon zegt dat je me aardig vindt is mijn hele dag ook goed hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ja joh, andy, dat weet je toch, ik vind je zooo lekker :p![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Toch voel ik een bepaalde afstand tussen jullie
Nee dat vind ik nou weer nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is fijn maar als je gewoon zegt dat je me aardig vindt is mijn hele dag ook goed hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |