Nou willen we ook weten watquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef Etcetera het volgende:
Het was ook niet zozeer een grap maar meer dat hij áltijd hetzelfde zei en ik er áltijd serieus op inging terwijl het niet zo heel serieus bedoelde.
God wat voelde ik me dom
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:11 schreef Etcetera het volgende:
Als we uit de kroeg komen 's nachts heb ik het standaard koud (we lopen vaak, is goed te doen) en hij vroeg altijd hoe dat dan kwam en dan ging ik het weer uitleggen dat het door vermoeidheid kwam. Standaard, elke keer als we van onze stamkroeg naar huis lopen. Pas in augustus ofzo had ik ineens door dat hij me voor het zootje hield
Ik was zo'n 10 a 12 jaar geleden een beetje zoals Badr Hari. Ik vond mezelf de beste en had schijt aan alles en iedereen. Daar heb ik niet veel vrienden mee gemaakt.... Dat gedrag had een reden maar die ga ik niet posten..... Nu ben ik meer in balans en ben ik ietsje rustiger en wijzer..... Maar soms duiken mensen op die me nog wat duidelijk willen maken......quote:Op woensdag 30 september 2009 23:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kom je wel steeds met van die agressieve lui in aanraking. Ik ken echt niemand die zoiets zou doen, maar jij hebt elke keer zulke verhalen.![]()
Pittige Tijden de AKQ SC versie....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn soap gaat ook goed, alleen niet zo snel
Vandaag hebben Aga en ik besloten dat hij mij toch ook wel echt leuk vindtWe hebben net weer met hem geluncht en degene die Aga (wederzijds) leuk vind. Aga is alleen nog bezet
Schattig he, die jonkies hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pittige Tijden de AKQ SC versie....
Je kent Pittige Tijden niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Schattig he, die jonkies hier
Duh, ik keek ook telekids hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kent Pittige Tijden niet?
Oh gelukkig... ik dacht dat ik een fossiel begon te worden.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Duh, ik keek ook telekids hoor!
zaterdag komt er een compilatie van telekids op tv dacht ik, die ga ik maar opnemenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh gelukkig... ik dacht dat ik een fossiel begon te worden.....
Ik heb nog ergens die videobanden van Pittige tijden......quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zaterdag komt er een compilatie van telekids op tv dacht ik, die ga ik maar opnemen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh gelukkig... ik dacht dat ik een fossiel begon te worden.....
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:11 schreef Nesle het volgende:peepz
long time agooooooooo
even een updateje, met mij gaat het goed, heb het donders naar mn zin op mn nieuwe opleiding maar het is wel erg veel werk. ook met het reizen en thuiswerk wordt het allemaal erg veel. daarom ben ik hier ook niet echt meer te vinden
hows life in here?
Ja, daar kun je het weer mee doenquote:
Ach dat meidengedrag ken ik wel. Plagen is een vorm van genegenheid tonen....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, daar kun je het weer mee doen
Oh ja joh, andy, dat weet je toch, ik vind je zooo lekker :pquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat meidengedrag ken ik wel. Plagen is een vorm van genegenheid tonen....
Ah dat is fijn maar als je gewoon zegt dat je me aardig vindt is mijn hele dag ook goed hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ja joh, andy, dat weet je toch, ik vind je zooo lekker :p![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Toch voel ik een bepaalde afstand tussen jullie
Nee dat vind ik nou weer nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is fijn maar als je gewoon zegt dat je me aardig vindt is mijn hele dag ook goed hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |