Oké het zit zo, mijn mobiel viel de laatste tijd veel uit na ongeveer 5 minuten of als ik met iemand aan het bellen was(dat was zo ongeveer 3 maanden geleden) dus ik moest van me vriend naar het KPN Business center want daardoor belde ik een beetje veel met zijn mobiel. Dus ik naar het KPN business center en uitleggen wat er mis was dus hun zeiden dat kunnen we wel hier fixen, maar dan ben je hem wel een dag kwijt. Dat maakte me niet veel uit als ie het maar weer deed! Volgende dag er weer heen, hij was dus gemaakt zeiden ze. Ik in de auto kijken of hij het weer deed, NEEEE hij zag me simkaart niet meer en hij viel nu na de 1minuut uit.
Een paar dagen later naar de HI winkel en ze hebben hem daar opgestuurd. Na een maand nog niks gehoord maar je krijgt ook z'n blad waar z'n code opstaat om te kijken hoe ver ze ermee zijn. Ik dus naar het klantenservice gebelt, en die deden zo achterlijk dat ik maar ophing ze wisten er niks van en konden me dus niet helpen. Ik naar de HI winkel en die vertelde even dat ik iets van een factuur moest hebben gehad(helemaal niet dus) hun zoeken lag het factuur daar een beetje te rotten maar ik moest dus maar even 213,95 euro betalen. Maar op zo'n blad dat je krijgt al je hem opstuurt stond dat het kosteloos was omdat KPN business center hem nog meer had gesloopt.
Dus wij klachtenbrief opgestuurd met de medewerker van HI.
En na 3 maanden had ik eindelijk bericht dat me mobiel binnen was. Nou mooi dacht ik is dat ook mooi opgelost.En dat na 3 maanden me internet bundel + m'n extra mobiel kosten voor niks hebben te betaald.
Kom ik daar is hij nog niet gemaakt, en dus zou de manager van de HI winkel even bellen naar het bedrijf die die telefoons maakt. Dus ik kon weer gaan en hij zou me die middag nog bellen, en dat is dus nu 1 week geleden.
HELPPPP!!!!!!!! wat moet ik doen
[ Bericht 1% gewijzigd door Peachy. op 30-09-2009 10:13:50 (:')) ]