jij kan dus wel slikkenquote:

quote:Op woensdag 30 september 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat?
Automaat, adaptive cruisecontrol, stemherkenning voor de meeste menu items (navigatie, audio, climate control, telefoon op bluetooth met koppeling adresboek). Nou, wat voel ik me genaaid

Nou ken ik Jeff niet, dat scheelt.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
toch blijft het een prius en na de show van jeff ..

al was ie van goud .....

en kreeg je hem gratis met 10 jaar brandstofquote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]

al was ie van goud .....

mpgquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef VergaderEend het volgende:
Ik ben ook klaar met mijn eerste vergadering!

quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:

al was ie van goud .....
 1 cabaretier aan de andere kant van de wereld noemt het een lunchbox en jij wilt er voor geen prijs meer in rijden?
 1 cabaretier aan de andere kant van de wereld noemt het een lunchbox en jij wilt er voor geen prijs meer in rijden?  

Wat rijdt je zelf?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]

al was ie van goud .....

stukje van jeff dunhamm niet persoonlijk hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gilt mijn vrouw nooit
Ik heb alleen niets met autos en zoek de goedkoopste uit. Kortom, 14% leasetarief.
Kan ik zelf geen auto van kopen, verzekeren en 50K per jaar mee rijden. Alleen de brandstof al is duurder

ja pciesquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en kreeg je hem gratis met 10 jaar brandstof

Mja, blijkbaar. Ik ken de persoon niet, maar hij heeft bij een bepaald volk meer macht dan een Obama.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]1 cabaretier aan de andere kant van de wereld noemt het een lunchbox en jij wilt er voor geen prijs meer in rijden?

is een paar topic's geleden nog over gepostquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ken ik Jeff niet, dat scheelt.

Dat jij MPG na-aapt, wil niet zeggen dat ik dat doequote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een paar topic's geleden nog over gepost

\quote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat jij MPG na-aapt, wil niet zeggen dat ik dat doe
 .
 .

Weinig, zeker de nachtbagger niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
\
Jij doet het zo af en toe ook, anders.

Hypesquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt een nieuwe rage te zijn om die zin met een streep te gebruiken. Nijns kent die ook nog niet, zo te zien

Ik heb het niet. Ik heb iets tegen fotoboeken.quote:

Ja, nou, nu is de grap er wel vanafquote:
 .
 .

mn fietsquote:
 en das eigenlijk nog te erg ... want ik woon 4min van het station
 en das eigenlijk nog te erg ... want ik woon 4min van het station  

Die kan ik je ook zonder terug te lezen wel samenvatten: "kwartet van GF, vraag van marcb waar iedereen is, zatte post van Fles, nog een kwartet van GF en dan komt de goedemorgenpost met cijfers van DaMart."quote:Op woensdag 30 september 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig, zeker de nachtbagger niet.

quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]1 cabaretier aan de andere kant van de wereld noemt het een lunchbox en jij wilt er voor geen prijs meer in rijden?
 je bent scherp vandaag flash
  je bent scherp vandaag flash  

Whehehe goede samenvattingquote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ik je ook zonder terug te lezen wel samenvatten: "kwartet van GF, vraag van marcb waar iedereen is, zatte post van Fles, nog een kwartet van GF en dan komt de goedemorgenpost met cijfers van DaMart."

Vandaar dat ik dat al skip.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ik je ook zonder terug te lezen wel samenvatten: "kwartet van GF, vraag van marcb waar iedereen is, zatte post van Fles, nog een kwartet van GF en dan komt de goedemorgenpost met cijfers van DaMart."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |