Laat staan neuken, je kunt er beter een punt achter de relatie zetten.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:40 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Maar nu, lieve FOK!kers, ze wil niet meer met me praten.![]()
.
Cultuurquote:Op woensdag 30 september 2009 09:42 schreef Biancavia het volgende:
Waarom slaapt ze heel lang uit?
Jij hebt tenminste humor.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:44 schreef NBT het volgende:
zo zou ik wel wakker gemaakt willen worden, begint me dag tenminste vrolijk!
Doodsverwensing.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:48 schreef zovty het volgende:
Dus dit is je verhaal en je klacht?.
Ik stel voor dat we jou preventief laten inslapen.
Ze woont 50 kilometer verderop gek.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:51 schreef Keiichi het volgende:
Heb je haar nu dan ook onbijt gebracht?
lolquote:Op woensdag 30 september 2009 09:53 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ze woont 50 kilometer verderop gek.
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:55 schreef mierenfokker het volgende:
Pics van je vriendin om ons te laten beoordelen of je het uit moet maken..
Inderdaad, gelijk bannen die kuttrollquote:
Een echte vent rijd desnoods de halve wereld rond.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:53 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
voor een meid? noway... ze kan zelf ook rijden.. of fietsen..quote:Op woensdag 30 september 2009 09:58 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Een echte vent rijd desnoods de halve wereld rond.
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Inderdaad, gelijk bannen die kuttroll
Nee, ze heeft dat opladerstation-ding voor haar telefoon beneden staan.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:00 schreef Waldkorn het volgende:
TS vriendin is oud en rimpelig want ze heeft alleen nog zo'n telefoon met een snoer eraan!
hoort ze die benede dan:S.. omg?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:01 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Nee, ze heeft dat opladerstation-ding voor haar telefoon beneden staan.
Voor sex is het niet te verquote:Op woensdag 30 september 2009 09:53 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:04 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Voor een ontbijt brengen wel. Ideaal dus.
Ja inderdaad. Dat hoor je nooit als je ligt te tukken. Hoax.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:03 schreef stan5374 het volgende:
[..]
hoort ze die benede dan:S.. omg?
ik hoor hem soms niet eens langs me
jammer dt jij er dan doorheen moet komen..quote:
Koop een fatsoenlijke telefoon dan, lamlul.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat hoor je nooit als je ligt te tukken. Hoax.
Ik bedoelde die van jou niet hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 10:10 schreef stan5374 het volgende:
[..]
jammer dt jij er dan doorheen moet komen..
PS: Niet te lang naar hardstaande muziek luisterenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:12 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke telefoon dan, lamlul.
Niet waar, ik geloofde het eerst ook niet, maar er bestaan vrouwen die 's ochtends echt dringend sex nodig hebben!quote:Op woensdag 30 september 2009 09:44 schreef _Michiel_ het volgende:
Vrouwen zijn waardeloos tussen het moment van wakker worden en de eerste 2 koppen koffie.
Die van mij wel????quote:Op woensdag 30 september 2009 10:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van jou niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telefoonnummer?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:15 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Niet waar, ik geloofde het eerst ook niet, maar er bestaan vrouwen die 's ochtends echt dringend sex nodig hebben!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |