Gezellig. Ik heb altijd al een meet op een station willen doenquote:
Op zondag ben ik monnik in de anime-kerk.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb geen tijd doordeweeks.
Zaterdag is al problematisch, eigenlijk.
uiteindelijk naar LE:EN, denk ik. in de middag een beetje rondlopen en ergens wat drinken. je moet niet teveel denken dat we het alleen maar over anime gaan hebben. bij de vorige meets was dat ook niet echt ten sprake gekomen.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb altijd al een meet op een station willen doen
Duh CS, maar waar gaan we heen
Op zondag ben ik ook niet beschikbaar, maar da's niet omdat ik dan in de kerk zit (welke kerk dan ook)...quote:Op woensdag 30 september 2009 22:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Op zondag ben ik monnik in de anime-kerk.
LE:EN?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
uiteindelijk naar LE:EN, denk ik. in de middag een beetje rondlopen en ergens wat drinken. je moet niet teveel denken dat we het alleen maar over anime gaan hebben. bij de vorige meets was dat ook niet echt ten sprake gekomen.
Het gaat gewoon om de gezelligheid en de mensen achter de schermen eens te zien/handje te schudden.
Want? Ik ben niet bekend met de verhaallijn van het spel. Maar als die van de anime niet op die van het spel lijkt, maakt dat de anime echt niet slecht(er). Een anime hoort los op zichzelf te kunnen staan, omdat het een breder publiek moet trekken. Niet iedereen heeft een console. Ik ben vooral onder de indruk van de prachtige tekenstijl. En dan bedoel ik de characters: gezichten, ogen, haar, outfits. En ik vind de verhaallijn interessant genoeg.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:31 schreef tyroz het volgende:
[..]
De fans van Valkyria Chronicles' game zijn anders niet zo blij met de ge-animeerde versie.
Ah, nu wel oud genoeg voor de meet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:11 schreef DeLuna het volgende:
Willen jullie ook taart?
Alstjeblief!
[ afbeelding ]
* DeLuna gaat verder met haar leven maar nu als 17 jarige![]()
gefeliciteerd dan maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:11 schreef DeLuna het volgende:
Willen jullie ook taart?
Alstjeblief!
[ afbeelding ]
so what!quote:Op woensdag 30 september 2009 19:31 schreef tyroz het volgende:
[..]
De fans van Valkyria Chronicles' game zijn anders niet zo blij met de ge-animeerde versie.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:11 schreef DeLuna het volgende:
Willen jullie ook taart?
Alstjeblief!
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:11 schreef DeLuna het volgende:
Willen jullie ook taart?
Alstjeblief!
[ afbeelding ]
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:11 schreef DeLuna het volgende:
Willen jullie ook taart?
Alstjeblief!
[ afbeelding ]
Bedankt voor de taart en gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:11 schreef DeLuna het volgende:
Willen jullie ook taart?
Alstjeblief!
[ afbeelding ]
Congratsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:11 schreef DeLuna het volgende:
Willen jullie ook taart?
Alstjeblief!
[ afbeelding ]
Euh, ik weet echt niet war je het in vredesnaam over hebt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:59 schreef Jordy-B het volgende:
Gefeliciteerd DeLuna...
Zie je nou wel, Blessed...Ze was allang legaal... Zit je daar nou zo moeilijk voor te doen, joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |