abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73555859
quote:
hoe kun je nu klagen over die film
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_73556154
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:46 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben 't niet.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_73557383
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:46 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Omdat het gewoon een kut film is
You don't know me and i don't know you
pi_73558540
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:30 schreef Droid het volgende:

[..]

dan heb je slechte smaak

OT: ik hoop op een 2e seizoen van Canaan , maar dat zal er wel niet in zitten
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_73559812
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:10 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dan heb je slechte smaak

Natuurlijk niet, gewoon een andere smaak.
pi_73560765
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:10 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dan heb je slechte smaak

Tja wat jij slechte smaak vind, vind ik gewoon een andere smaak :p

Maar er zijn zoveel betere anime dan deze. Verhaal is niet echt boeiend en zo voorspelbaar
pi_73561990
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:30 schreef Droid het volgende:

[..]

Studierichting MAVO

verklaard
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_73564713
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:34 schreef Droid het volgende:

[..]

Tja wat jij slechte smaak vind, vind ik gewoon een andere smaak :p

Maar er zijn zoveel betere anime dan deze. Verhaal is niet echt boeiend en zo voorspelbaar
Par-fucking-don?!

Grave of the fireflies wordt geroemd om zijn kracht en wordt door critici op handen gedragen als een van de sterkste oorlogsdrama's ooit gemaakt. Er zijn bar weinig films die er zo knetterhard in slagen om de menselijke kant van een oorlog weer te geven als die film.

En je hoort gewoon drie weken van slag te zijn na het zien van die film, zoals mensen die hem wèl begrijpen.

Opa-B gaat nu niet over de oorlog lopen ouweteringhoeren, maar Graves of the Fireflies afkraken schiet me toch wel in het verkeerde keelgat. En dan helemaal als het gebeurt door een onnozele ziel die het ook nog uit z'n strot durft te krijgen dat er "zoveel betere anime dan deze" zijn. Je hebt verdomme een DRAGON BALL-usericon, malloot! Ga de kloten uit je broek schamen!

[ Bericht 5% gewijzigd door Jordy-B op 11-10-2009 01:06:37 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_73564947
En oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_73564975
Jordy toch. Denk aan je bloeddruk.
  zondag 11 oktober 2009 @ 01:14:24 #261
122997 zquing
Drama Junk
pi_73565048
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:34 schreef Droid het volgende:

[..]

je hebt nog 1 kans om enigzins geloofwaardig over te komen, noem 2 series/films die veel beter zijn.
pi_73565901
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:22 schreef zquing het volgende:

[..]

Studierichting MAVO

verklaard
LOL als jij het zo wil verklaren aan je zelf moet je zelf weten
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Par-fucking-don?!

Grave of the fireflies wordt geroemd om zijn kracht en wordt door critici op handen gedragen als een van de sterkste oorlogsdrama's ooit gemaakt. Er zijn bar weinig films die er zo knetterhard in slagen om de menselijke kant van een oorlog weer te geven als die film.

En je hoort gewoon drie weken van slag te zijn na het zien van die film, zoals mensen die hem wèl begrijpen.

Opa-B gaat nu niet over de oorlog lopen ouweteringhoeren, maar Graves of the Fireflies afkraken schiet me toch wel in het verkeerde keelgat. En dan helemaal als het gebeurt door een onnozele ziel die het ook nog uit z'n strot durft te krijgen dat er "zoveel betere anime dan deze" zijn. Je hebt verdomme een DRAGON BALL-usericon, malloot! Ga de kloten uit je broek schamen!
Je hebt me gehoord

En mijn mening is dus compleet anders dan die mening van die critici.

Ben waarschijnlijk niet menselijk maar die film liet dus geen enkele indruk achter op me en zal het ook nooit doen, en ik snapte films echt wel hoor. Maar er moet veel meer gebeuren wil ik 3weken van slag zijn door een of andere anime serie/film of normale films dan ook.

Dit is echt kort door de bocht alleen omdat ik een user-icon van DB/Z/GT heb mag ik niet zeggen dat er betere anime zijn dan die film -_-
heb nooit verkondigt dat DB/Z/GT beter is. Dat ik die icon gebruik heeft niks te maken met het feit dat het een goed of juist slechte anime is. Want DBZ is eigenlijk gewoon bagger maar toch goed voor het vermaak je verstand op 0 hebben staan. Maar heeft totaal niet maken hiermee. Dus iemand voor malloot uitmaken omdat hij een DB user-icon heeft is pas een malloot
pi_73565927
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 01:14 schreef zquing het volgende:

[..]

je hebt nog 1 kans om enigzins geloofwaardig over te komen, noem 2 series/films die veel beter zijn.
Ginga Eiyuu Densetsu en Gungrave

Daarvan vond ik het verhaal veel boeiender, veel intressanter
  zondag 11 oktober 2009 @ 02:14:18 #264
122997 zquing
Drama Junk
pi_73565994
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:08 schreef Droid het volgende:

[..]

Ginga Eiyuu Densetsu en Gungrave

Daarvan vond ik het verhaal veel boeiender, veel intressanter
over de eerste kan ik niet oordelen, maar Gungrave......... Dat is niveau FMA, mischien stond je gewoon niet open genoeg voor GoTF, want die film gaat stukken dieper dan wat je ziet
pi_73568579
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:14 schreef zquing het volgende:

[..]

over de eerste kan ik niet oordelen, maar Gungrave......... Dat is niveau FMA, mischien stond je gewoon niet open genoeg voor GoTF, want die film gaat stukken dieper dan wat je ziet
Ik vond het 2e deel van gungrave anders zwaar kut
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_73577944
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:14 schreef zquing het volgende:

[..]

Ginga Eiyuu Densetsu is geweldig man, het is zeker een aanrader. Gungrave niet gezien en die film GoTF ook nog niet (ik wacht op de Blu-Ray!)
pi_73584703
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:06 schreef Droid het volgende:

[..]

LOL als jij het zo wil verklaren aan je zelf moet je zelf weten
[..]

Je hebt me gehoord

En mijn mening is dus compleet anders dan die mening van die critici.
Dan zou je bij jezelf te raden kunnen gaan hoe het kan dat jouw mening zoveel afwijkt van mensen die er verstand van schijnen te hebben. Je hoeft het niet altijd eens te zijn met critici, maar je kunt een film als GotF gewoon niet afdoen als iets anders dan een briljante film
quote:
.
Ben waarschijnlijk niet menselijk maar die film liet dus geen enkele indruk achter op me en zal het ook nooit doen, en ik snapte films echt wel hoor. Maar er moet veel meer gebeuren wil ik 3weken van slag zijn door een of andere anime serie/film of normale films dan ook.
Ik denk dat je hem niet begreep. Of je bent zwaar autistisch en hebt geen enkel inlevingsvermogen in de levens van derden. Of een combinatie van beiden.
quote:
Dit is echt kort door de bocht alleen omdat ik een user-icon van DB/Z/GT heb mag ik niet zeggen dat er betere anime zijn dan die film -_-
heb nooit verkondigt dat DB/Z/GT beter is. Dat ik die icon gebruik heeft niks te maken met het feit dat het een goed of juist slechte anime is. Want DBZ is eigenlijk gewoon bagger maar toch goed voor het vermaak je verstand op 0 hebben staan. Maar heeft totaal niet maken hiermee. Dus iemand voor malloot uitmaken omdat hij een DB user-icon heeft is pas een malloot
Noem je dat kort door de bocht? Als jij rondloopt met een DBZ-"badge" èn tegelijkertijd durft te beweren dat er veel betere films/series zijn dan GotF, dan klopt er iets niet en dat is een terechte observatie.

Maar ik vermoed dus dat je wel vaker je verstand op 0 hebt bij het kijken van iets, en dan is GotF gewoon iets te hoog gegrepen voor je. Geeft verder niet, maar hou het commentaar op zulke pareltjes van films dan lekker voor je.

En je kan Gungrave, met z'n hordes doorgedraaide zombies, echt niet meer kwaliteit toebedelen dan GotF...

[ Bericht 16% gewijzigd door Jordy-B op 11-10-2009 20:05:29 ]
pi_73586216
Ik zie net dat het alweer een jaar geleden is dat ik zat af te tellen tot Chaos;Head begon.
pi_73589855
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef Quir het volgende:
Ik zie net dat het alweer een jaar geleden is dat ik zat af te tellen tot Chaos;Head begon.
En het tegenviel.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_73591645
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:28 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

En het tegenviel.
Nee, dat kwam 11 maanden geleden pas.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:06:09 #271
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_73595853
Ha, ik heb wat gemist

Moet bekennen dat ik Grave of the Fireflies bar saai vond en hem na een uur ofzo afgezet heb, nooit uitgekeken. Samen met een vriend gekeken, die vond hetzelfde.
Maar ik heb dan ook niet echt iets met Ghibli, ik vind geen van hun films nou zo fantastisch
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:08:20 #272
122997 zquing
Drama Junk
pi_73595955
Nausicaa gezien?
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:09:23 #273
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_73596001
Nooit van gehoord.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:10:13 #274
122997 zquing
Drama Junk
pi_73596040
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:09 schreef Xaryna het volgende:
Nooit van gehoord.
Moet je die mischien een keer proberen
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:17:55 #275
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_73596386
Heb er nu één gevonden met een seeder, maar het gaat erg traag
Chocoladetaartjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')