hoe kun je nu klagen over die filmquote:
dan heb je slechte smaakquote:
Natuurlijk niet, gewoon een andere smaak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan heb je slechte smaak![]()
OT: ik hoop op een 2e seizoen van Canaan , maar dat zal er wel niet in zitten
Tja wat jij slechte smaak vind, vind ik gewoon een andere smaak :pquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan heb je slechte smaak![]()
OT: ik hoop op een 2e seizoen van Canaan , maar dat zal er wel niet in zitten
Par-fucking-don?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:34 schreef Droid het volgende:
[..]
Tja wat jij slechte smaak vind, vind ik gewoon een andere smaak :p
Maar er zijn zoveel betere anime dan deze. Verhaal is niet echt boeiend en zo voorspelbaar
je hebt nog 1 kans om enigzins geloofwaardig over te komen, noem 2 series/films die veel beter zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:34 schreef Droid het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel betere anime dan deze. Verhaal is niet echt boeiend en zo voorspelbaar
LOL als jij het zo wil verklaren aan je zelf moet je zelf wetenquote:
Je hebt me gehoordquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Par-fucking-don?!
Grave of the fireflies wordt geroemd om zijn kracht en wordt door critici op handen gedragen als een van de sterkste oorlogsdrama's ooit gemaakt. Er zijn bar weinig films die er zo knetterhard in slagen om de menselijke kant van een oorlog weer te geven als die film.
En je hoort gewoon drie weken van slag te zijn na het zien van die film, zoals mensen die hem wèl begrijpen.
Opa-B gaat nu niet over de oorlog lopen ouweteringhoeren, maar Graves of the Fireflies afkraken schiet me toch wel in het verkeerde keelgat. En dan helemaal als het gebeurt door een onnozele ziel die het ook nog uit z'n strot durft te krijgen dat er "zoveel betere anime dan deze" zijn. Je hebt verdomme een DRAGON BALL-usericon, malloot! Ga de kloten uit je broek schamen!
Ginga Eiyuu Densetsu en Gungravequote:Op zondag 11 oktober 2009 01:14 schreef zquing het volgende:
[..]
je hebt nog 1 kans om enigzins geloofwaardig over te komen, noem 2 series/films die veel beter zijn.
over de eerste kan ik niet oordelen, maar Gungrave......... Dat is niveau FMA, mischien stond je gewoon niet open genoeg voor GoTF, want die film gaat stukken dieper dan wat je zietquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:08 schreef Droid het volgende:
[..]
Ginga Eiyuu Densetsu en Gungrave
Daarvan vond ik het verhaal veel boeiender, veel intressanter
Ik vond het 2e deel van gungrave anders zwaar kutquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:14 schreef zquing het volgende:
[..]
over de eerste kan ik niet oordelen, maar Gungrave......... Dat is niveau FMA, mischien stond je gewoon niet open genoeg voor GoTF, want die film gaat stukken dieper dan wat je ziet
quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:14 schreef zquing het volgende:
[..]
over de eerste kan ik niet oordelen, maar Gungrave......... Dat is niveau FMA, mischien stond je gewoon niet open genoeg voor GoTF, want die film gaat stukken dieper dan wat je ziet
Dan zou je bij jezelf te raden kunnen gaan hoe het kan dat jouw mening zoveel afwijkt van mensen die er verstand van schijnen te hebben. Je hoeft het niet altijd eens te zijn met critici, maar je kunt een film als GotF gewoon niet afdoen als iets anders dan een briljante filmquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:06 schreef Droid het volgende:
[..]
LOL als jij het zo wil verklaren aan je zelf moet je zelf weten
[..]
Je hebt me gehoord
En mijn mening is dus compleet anders dan die mening van die critici.
Ik denk dat je hem niet begreep. Of je bent zwaar autistisch en hebt geen enkel inlevingsvermogen in de levens van derden. Of een combinatie van beiden.quote:.
Ben waarschijnlijk niet menselijk maar die film liet dus geen enkele indruk achter op me en zal het ook nooit doen, en ik snapte films echt wel hoor. Maar er moet veel meer gebeuren wil ik 3weken van slag zijn door een of andere anime serie/film of normale films dan ook.
Noem je dat kort door de bocht? Als jij rondloopt met een DBZ-"badge" èn tegelijkertijd durft te beweren dat er veel betere films/series zijn dan GotF, dan klopt er iets niet en dat is een terechte observatie.quote:Dit is echt kort door de bocht alleen omdat ik een user-icon van DB/Z/GT heb mag ik niet zeggen dat er betere anime zijn dan die film -_-
heb nooit verkondigt dat DB/Z/GT beter is. Dat ik die icon gebruik heeft niks te maken met het feit dat het een goed of juist slechte anime is. Want DBZ is eigenlijk gewoon bagger maar toch goed voor het vermaak je verstand op 0 hebben staan. Maar heeft totaal niet maken hiermee. Dus iemand voor malloot uitmaken omdat hij een DB user-icon heeft is pas een malloot
En het tegenviel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef Quir het volgende:
Ik zie net dat het alweer een jaar geleden is dat ik zat af te tellen tot Chaos;Head begon.
Nee, dat kwam 11 maanden geleden pas.quote:
Moet je die mischien een keer proberenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:09 schreef Xaryna het volgende:
Nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |