Moet je die mischien een keer proberenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:09 schreef Xaryna het volgende:
Nooit van gehoord.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:06 schreef Xaryna het volgende:
Ha, ik heb wat gemist![]()
Moet bekennen dat ik Grave of the Fireflies bar saai vond en hem na een uur ofzo afgezet heb, nooit uitgekeken. Samen met een vriend gekeken, die vond hetzelfde.
Maar ik heb dan ook niet echt iets met Ghibli, ik vind geen van hun films nou zo fantastisch
aardig blijven ja, dit is 't eerste vrouwlijke in dit topic sinds aardbijquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef Jordy-B het volgende:
omfg...
Ik weet niet of ik de nieuwe aanwas wel zo kan waarderen.
Ik vond Howl's Moving Castle leuker dan Spirited Away. En Nausicaa vond ik ook erg leuk, de tekenstijl was niet helemaal mijn ding, maar wel lekker oldschool. En binnenkort maar eens Ponyo bekijken, lijkt me erg leuk, die tekenstijl is erg mooiquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:23 schreef Xaryna het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik hou gewoon niet van Ghibli![]()
Ik vind de verhalen wel gaan, maar de uitwerking minder en de tekenstijl ook niet zo geweldig. Tijdens Prinses Mononoke ben ik in slaap gevallen (oke, het was laat), en zelfs Spirited Away vond ik maar zo-zo![]()
Ik geef het nog niet op, hoor, ik heb er nog een paar ingepakt liggen hier (uitverkoop bij de Fame ooit)
Vergeet Sinaas niet, maar die is verdwenen. Waar is Titan eigenlijk heen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:22 schreef zquing het volgende:
[..]
aardig blijven ja, dit is 't eerste vrouwlijke in dit topic sinds aardbij
ik heb het ook niet zo op de tekenstijl , maar Princess Mononoke, Nausicaa of the wind en Spirited Awayquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:23 schreef Xaryna het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik hou gewoon niet van Ghibli![]()
Ik vind de verhalen wel gaan, maar de uitwerking minder en de tekenstijl ook niet zo geweldig. Tijdens Prinses Mononoke ben ik in slaap gevallen (oke, het was laat), en zelfs Spirited Away vond ik maar zo-zo![]()
Ik geef het nog niet op, hoor, ik heb er nog een paar ingepakt liggen hier (uitverkoop bij de Fame ooit)
Ik heb aflevering 1 gedownload, maar ik las er slecht dingen over op /a/. Ik zal 'm van de week eens kijken als ik tijd heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik krijg nu al dropneigingen, hier komt toch wel verandering in
:')
Dat zelfde probleem heb ik ook bij MKV bestanden van FMA:B. Ik draai het nu gewoon op Windows Media player samen met de HAALI media splitter, geen crashes meer. En waar heb je de sub vandaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef gniffie het volgende:
Nyan koi en kimi no todoke![]()
Letter bee nog niet geprobeerd maar ziet er stom uit.
Volgens mij is FMA 27 een recap. wilde hem doorspoelen maar al mijn mediaplayers crashen continu.
Klacht: FMA 27 = recap
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jigoku shoujo, de eerste 6 afleveringen zijn met verschillende verhalen met een veel te voorspelbaar verloopNee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik krijg nu al dropneigingen, hier komt toch wel verandering in
Fairy Tale 1 is net uitgekomen (horriblesubs) dus die gaat ik nu een bekijken
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Deze was van aoshen pak meestal eclipse voor FMA, alle andere MKV van alle anderre subgroepen doet die wel. dat is juist nou zo raarquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat zelfde probleem heb ik ook bij MKV bestanden van FMA:B. Ik draai het nu gewoon op Windows Media player samen met de HAALI media splitter, geen crashes meer. En waar heb je de sub vandaan?
Scheelt weer tijdquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef gniffie het volgende:
Volgens mij is FMA 27 een recap. wilde hem doorspoelen maar al mijn mediaplayers crashen continu.
Klacht: FMA 27 = recap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |