Die behandelt met beter dan jullie!quote:
mooi zo ik kijk altijd alle anime van de hele week op vrijdag , FMA , bleach , one piece , naruto , en inu yasha .quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:43 schreef rakotto het volgende:
Anime time again![]()
Naruto is eindelijk weer eens leuk geworden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en vanaf dat punt 15 chapters ongeveer verder.
Maar dat is al een paar jaar geleden.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:47 schreef gniffie het volgende:
Is de gantz manga nog iets aan?, ik ben daar ongeveer bij het moment datHij is net weer gestart na 2 maanden pauze ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en vanaf dat punt 15 chapters ongeveer verder.
Maar dat is al een paar jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen, ga er eens een keertje voor zitten en lees!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:14 schreef tyroz het volgende:
MPC-HC en misschien met CoreAVC moet voldoende zijn.
de kazaa lite codec pack met MPC werkt primaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet echt. Daar kom je in principe alleen ver genoeg mee met een heel karige mkv met h264 codec.
yupsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de kazaa lite codec pack met MPC werkt prima
Een codec pack is iets aanders dan coreAVCquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de kazaa lite codec pack met MPC werkt prima
Goed, dan installeer je Haali Media Splitter erbij en zet de renderer op Haali Renderer of EVR CP zodat die de interne subtitle renderer gebruikt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet echt. Daar kom je in principe alleen ver genoeg mee met een heel karige mkv met h264 codec.
vertelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:01 schreef Quir het volgende:
De laatste release van CCCP heeft trouwens AIDS.
Ik ging op dag drie. Mijn verhaal is een paar posts terug te lezen, leef je uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:18 schreef Ascendancy het volgende:
Is die boekenbeurs in eindhoven goed. Want dan ga ik er toch maar eens heen
Is er de 2e dag nog genoeg?
Ten eerste is Zoom Player eruit gelaten, en je kunt zeggen wat je wil, maar hij werkte beter samen met mijn afstandsbediening dan MPC, was mooier, en ik vond de interface prettiger ingedeeld. Daarnaast verkracht het pakket de AVI-playback, zo willen zowel MPC als WMP geen AVI meer afspelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |