Hmm oke met fifa wel iig en met football manager ook.quote:Op maandag 2 november 2009 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo heten ze ook niet, officieel (in de Eredivisie en Europe League) heten ze gewoon FC Twente
QFT !!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:56 schreef Skv het volgende:![]()
Ik vond het niks, maar de punten zijn binnen.
Hij maakt zijn eerste doelpunt voor FC Twente, de winnende.quote:Op zondag 8 november 2009 12:30 schreef Mojave het volgende:
Is al iets bekend over Brama straks?
Hehehe...ik zit straks met een biertje voor de aan de laptop gekoppelde tv van een mattie van me!quote:Op zondag 8 november 2009 12:32 schreef Silv het volgende:
Mén wat balen dat ik de wedstrijd niet kan zien vandaag
Klopt, in eigen goal dan wel te verstaanquote:Op zondag 8 november 2009 12:54 schreef Merson het volgende:
[..]
Hij maakt zijn eerste doelpunt voor FC Twente, de winnende.
waar moest je vandaan komen dan?quote:Op zondag 8 november 2009 22:02 schreef Mojave het volgende:
Klasse! helemaal top, weer 360km terecht gereden voor onze helden.
Woon in Purmerend, net boven 020quote:
dat zijn de ekte ekte supportersquote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef Mojave het volgende:
[..]
Woon in Purmerend, net boven 020maar echte tukker hoor en dat gaat er nooit uit! elke thuiswedstrijd probeer ik er, mits werk het toestaat, bij te zijn!
kijkquote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef Mojave het volgende:
[..]
Woon in Purmerend, net boven 020maar echte tukker hoor en dat gaat er nooit uit! elke thuiswedstrijd probeer ik er, mits werk het toestaat, bij te zijn!
Woon zelf in 020 maar voor mij is het onmogelijk ivm werkquote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef Mojave het volgende:
[..]
Das fuck man! altijd in het weekend aan het werk?quote:Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Woon zelf in 020 maar voor mij is het onmogelijk ivm werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |