Vanavond ? leg uitquote:Op woensdag 30 september 2009 07:35 schreef kastanova het volgende:
Nou, volgens de bookmakers wordt het appeltje eitje vanavond.
De korfbaldames van Den Bosch tegen Schubbekutteveen natuurlijk!quote:
klopt, Discovery Science is op kanaal 11 en kanaal 13 bij ons (kanaal 11 heeft een blauwe rand om het beeld heen, kanaal 13 is gewoon volledig beeld0, dus gok dat het daar op komt de hele maandquote:Op woensdag 30 september 2009 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Discovery Science iig, van de 'gewone' Discovery weet ik het niet
Theo is 1 van de betere middenvelders op dit momentquote:
Oja joh? Ik vind het gewoon een lekker dingquote:Op woensdag 30 september 2009 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, Discovery Science is op kanaal 11 en kanaal 13 bij ons (kanaal 11 heeft een blauwe rand om het beeld heen, kanaal 13 is gewoon volledig beeld0, dus gok dat het daar op komt de hele maand
[..]
Theo is 1 van de betere middenvelders op dit momenten soms is hij ook 1 van de betere verdedigers in een wedstrijd
Ach, zolang ie dr bie bit ist goed onnie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:23 schreef assie het volgende:
bun d'r bi-j....![]()
kaartjes via zakenrelatie
Nog opgezocht door boze heraclieden?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:23 schreef assie het volgende:
bun d'r bi-j....![]()
kaartjes via zakenrelatie
Hier: http://www.thuisbijfctwente.nl/supporters/wachtlijstformulier/quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:29 schreef Weaut het volgende:![]()
Hopelijk laat Twente zich niet gek maken door de druk die het koploperschap met zich meebrengt.
![]()
Die vuurwerkgeluiden tijdens de wedstrijd![]()
noobvraagje: waar kan ik mij inschrijven op de (ellenlange) wachtlijst voor seizoenskaarten? Ik ben een ommeunige digibeet
Die vuurwerkgeluiden zijn me niet opgevallen. Wel de oerwoudgeluiden richting Kufo. Diep triest, zeker als je je bedenkt dat Quansah en Overtoom voor Heracles op het veld stonden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:29 schreef Weaut het volgende:![]()
Hopelijk laat Twente zich niet gek maken door de druk die het koploperschap met zich meebrengt.
![]()
Die vuurwerkgeluiden tijdens de wedstrijd![]()
noobvraagje: waar kan ik mij inschrijven op de (ellenlange) wachtlijst voor seizoenskaarten? Ik ben een ommeunige digibeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |