Wat een ONGELOFELIJK dom mokkelquote:Marie-Fleur (Fleur) Agema (Purmerend, 16 september 1976) is een Nederlands politica. Namens de Partij voor de Vrijheid maakt ze sinds de Tweede Kamerverkiezingen 2006 deel uit van de Tweede Kamer der Staten-Generaal. Ze werd op 30 november 2006 beëdigd.
Levensloop
Agema studeerde architectuur aan het HBO. Ze was van 1999 tot 2003 werkzaam als ruimtelijk ontwerper en projectleider op een architectenbureau. In 2003 werd ze voor de Lijst Pim Fortuyn in de Provinciale Staten van de provincie Noord-Holland gekozen. Op 17 oktober 2003 zegde ze samen met twee andere Statenleden van de LPF het vertrouwen op in het bestuur van de LPF. In 2004 verliet ze de LPF, uit onvrede met de voortdurende interne onenigheid. Ze besloot als onafhankelijke Groep Agema haar statenzetel te behouden. In de staten kaartte ze het in haar ogen te ruime subsidiebeleid aan.[1]
In 2006 sloot ze zich aan bij de Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders en kwam ze op een tweede plaats op de kandidatenlijst van de nieuwe partij voor de Tweede Kamerverkiezingen van dat jaar. Agema nam op 14 maart 2007 afscheid van Provinciale Staten. Haar laatste debat, gehouden op 19 februari van dat jaar, ging over de verordening op de fractieondersteuning. Binnen de Tweede Kamerfractie werden haar speerpunten ruimtelijke ordening en volkshuisvesting verkeer en waterstaat. Tevens is ze vicefractievoorzitter.
Antiklacht is vandaag:quote:...met andere, buitenlandse, farmaceutische eeeeeuh.. farmaceuten
Later zullen we er allemaal om lachen, en zal ik meewarig lachend een muntje in Wilder's pet gooien als hij op de Dam op een sinaasappelkratje staat zijn "partijprogramma" te verdedigen en me kostelijk vermaken met de Horlepiepen van Fleur Agema, de serenade van Hero Brinkman en de dwergenact van Dion Graus.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:44 schreef leRomein het volgende:
Ik dacht exact hetzelfde terwijl ik Pauw & Witteman keek. Wat is zij een prachtig voorbeeld uit de komedie die 'PVV' heet.
Kutwijfie! Doet geen relevante zaken/voorstellen in de kamer, zit er enkel te niksen omdat het beter aan het eind van de maand is dan een WAO-uitkering, is amper tot niet bekend bij het overgrote deel van haar achterban, hupt van de ene partij naar de andere, haalt zelden de camera's en als ze live op tv is faalt ze hard (niets zinnigs te melden, slecht geinformeerd). Een lachertje; zelfs voor Haagse begrippen.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:44 schreef dvr het volgende:
Topwijfie! Keiharde werkster (ondanks dat ze ivm een pijnlijke spierziekte formeel arbeidsongeschikt is), luistert goed naar haar achterban, informeert zich goed en kritisch, is integer, gaat geen confrontatie uit de weg. Zo zouden -ongeacht hun politieke kleur- meer parlementariërs moeten zijn. Ze is overigens begonnen als LPF-statenlid, maar heeft zich losgemaakt uit de konkelende fractie om haar werk goed te kunnen blijven doen. Ze is daarna op verzoek van Wilders bij de PVV gekomen en in de Tweede Kamer verkozen.
Ze behoort tot één van de meest achterlijke politica die er in Den Haag rondlopen.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:44 schreef dvr het volgende:
Topwijfie! Keiharde werkster (ondanks dat ze ivm een pijnlijke spierziekte formeel arbeidsongeschikt is), luistert goed naar haar achterban, informeert zich goed en kritisch, is integer, gaat geen confrontatie uit de weg. Zo zouden -ongeacht hun politieke kleur- meer parlementariërs moeten zijn. Ze is overigens begonnen als LPF-statenlid, maar heeft zich losgemaakt uit de konkelende fractie om haar werk goed te kunnen blijven doen. Ze is daarna op verzoek van Wilders bij de PVV gekomen en in de Tweede Kamer verkozen.
ja idd. P&W klagen altijd dat Geert hun uitnodigen om in het programma te komen altijd weigert.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik dacht trouwens dat PVV'ers weigerden om bij de linkse media aan tafel te gaan zitten? Of geldt dat alleen voor de grote leider?
quote:Op woensdag 30 september 2009 01:49 schreef AryaMehr het volgende:
Ze behoort tot één van de meest achterlijke politica die er in Den Haag rondlopen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:36 schreef ed_reeb het volgende:
misschien is ze wel heel fin om mee te vrijen....
Wies daquote:Op woensdag 30 september 2009 00:32 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Antiklacht is vandaag:
[ afbeelding ]
Dom of niet, ze ziet er wel lekker uitquote:Op woensdag 30 september 2009 00:32 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Wat een ONGELOFELIJK dom mokkelvandaag bij Pauw & Witteman, komt geen zinnig woord uit.
Mooie opmerking:
[..]
Antiklacht is vandaag:
[ afbeelding ]
Hint: Toptictitelquote:
nee ze komt uit dezelfde stad. zij is toch van partij voor de dieren?quote:
Poeh, nog erger.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee ze komt uit dezelfde stad. zij is toch van partij voor de dieren?
Soep.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:42 schreef Terecht het volgende:
[ afbeelding ]
Schijt aan de klacht, als je er als politica zo uitziet mag je van mij alle onzin uitkramen die je maar wilt.
Ik heb dat altijd met Agnes kantquote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef haatbaard het volgende:
Ik word altijd botergeil als ik haar zie. Nu heb ik dat bij wel meer vrouwen, maar dus ook bij haar.
Voor mensen zoals jij heb ik een vrij aardige theorie bedacht, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:44 schreef dvr het volgende:
Kijk, dat vind ik nog eens genereus. Van mensen als ik zijn er maar weinig en onze stem is in verhouding tot de achterliggende kennis en ervaring inderdaad ernstig ondervertegenwoordigd. Het komt me in ieder geval sympathieker voor dan het ook wel gehoorde idee om stemmen te laten tellen naar rato van iemands bijdrage aan de welvaart -wie betaalt, bepaalt- waarbij scholieren, studenten, (semi-) ambtenaren en andere langharigen die vegeteren op de voortbrengselen van anderen hun inspraak volledig zouden verliezen - wat niet zozeer vanwege de inhoud, maar omwille van de amusementswaarde toch een verlies zou mogen heten.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:52 schreef Joran-Joran het volgende:
Voor mensen zoals jij heb ik een vrij aardige theorie bedacht, al zeg ik het zelf.
*smaksmak* "En nu terug naar je hok!"quote:
"Hallo Fleur, mijn bitch. We gaan daar even batsen."quote:
Ik vond die laatste opmerking geniaal na dat filmpje van die bijlmernegers.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef Snowcold het volgende:
Ze is opzich wel lekker, maar verder vind ik haar niks. Ik heb die P&W toen gezien en ze liet niet echt een indruk op me achter. En ze werd aardig gedist door die zwarte zangeres.
Idd. Dat was echt een prachtmens.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:31 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik vond die laatste opmerking geniaal na dat filmpje van die bijlmernegers.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met Agnes kant
()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |