quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:13 schreef mane het volgende:
Ge zijt helemaal alleen, zoals iedereen altijd en overal alleen is in alle talen.
Ge zijt bloot en weerloos, ge zijt gemaakt van dun papier.
Een windvlaag en ge vliegt omver.
Het is niet dat de anderen u niet willen helpen,
het is dat ze zelf gemaakt zijn van dun papier.
Eén scheurtje en ze scheuren.
En ge kijkt naar mij en ge ziet uzelf staan,
en ge zegt tegen uzelf wat ge altijd al geweten hebt.
Dat uw pijn voor u alleen is, niemand anders kan eraan,
niemand heeft er weet van en dat is goed zo.
Zo zijn we vrienden, dat soort vrienden zijn we.
.
Miljarden mensen zijn samen met jou op dezelfde wijze bang voor de dood. Eng hè?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef beeer het volgende:
[..]
Daar heb ik vaak kopbrekens over. De dood, miljarden mensen hebben het al eens meegemaakt dus waarom ben ik er dan nog steeds bang voor? Voor mij een bewijs dat wij individualisten zijn en het collectivisme bij ons niets te zoeken heeft.
Hij wordt wel zo groot als 3 baby's tezamen.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:40 schreef Frollo het volgende:
Het was keileuk in Beijing en nu moet ik er eigenlijk meteen weer vandoor.
Hier nog nieuws? Een drieling voor Claudia?
De angst voor de dood verenkelt.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Miljarden mensen zijn samen met jou op dezelfde wijze bang voor de dood. Eng hè?
Nee, je moet ze in de juiste volgorde zetten.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:47 schreef broer het volgende:
Is het de bedoeling dat je een van de woorden uit de TT kiest als mood van de dag?
Heel goed!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:06 schreef Marble het volgende:
Zit er wel een n in helleangst, vraag ik me dan af?
(Afgezien van die n in angst, dan.)
Zoodje maakt er een zootje van.quote:Geen tussen '-n' als het eerste deel naar een persoon of zaak verwijst die in de gegeven context enig is in zijn soort. Alleen de volgende woorden hebben daar betrekking op: 'zon', 'maan', 'hel', 'koningin', 'O.L. Vrouwe'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |