Ik heb ook twee kattenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En Japsnars heeft als argument om iemand af te kraken het feit dat hij aan microkrediet doet.![]()
Zo triest heb ik ze nog nooit eerder meegemaakt.![]()
En verder boejuh.![]()
Binnenkort een katje, die mijn moeder gelukkiger maakt, en die ik ook kan mee op helpen voeden.
Ik ben in een goede bui..
Ik kom vaak over de vloer omdat mijn vader kort geleden is gestorven.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook twee katten
Helaas is de ene de laatste tijd nogal ziekjes (allemaal rare wondjes en plekken) dus die heeft vandaag een antibiotica kuur gekregen. En er bestaat een kans dat het besmettelijk is en dat hij onze poes ook heeft aangestoken.
Maar jij woont nog bij je moeder? Of je komt er gewoon vaak over de vloer?
En wat? Ik kraak je toch niet af omdat je die ondernemers leningen geeft. Ik vind het alleen maar een mooi gebaar en met wat mazzel kunnen die ondernemers ook een goed lopende zaak opbouwen. Het enige was, dat het mij opviel dat jij vooral een lening gaf aan vrouwen
Wat gebeurt er trouwens als een van die ondernemers failliet gaat voordat hij heeft kunnen terugbetalen?
Nouja, eigenlijk teer ik op het medeleven van anderenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kom vaak over de vloer omdat mijn vader kort geleden is gestorven.
En dat percentage aan vrouwen komt alleen maar omdat er meer vrouwen om leningen vragen, wat denk je dat ik de wereld rond ga reizen om ze in natura terug te laten betalen, met een gemiddelde leeftijd van 60?![]()
Dan verlies je je geld.![]()
En ik zou zeggen, sterkte met je katten, maar aangezien je de volgende dag toch weer gaat zeiken, net als bijvoorbeeld Zotheid, steek ik geen interesse meer in anderen op het forum, maar dat overleef je wel zou ik denken..
quote:
Een echte man laat zijn interesse in of bekommering om iemand niet afhangen van wat gezeik uit dezelfde richting van waar de interesse naartoe gaat, als die interesse gemeend is.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef Lamon. het volgende:
En ik zou zeggen, sterkte met je katten, maar aangezien je de volgende dag toch weer gaat zeiken, net als bijvoorbeeld Zotheid, steek ik geen interesse meer in anderen op het forum, maar dat overleef je wel zou ik denken..
Dan zit het forum vol met mietjes.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Een echte man laat zijn interesse in of bekommering om iemand niet afhangen van wat gezeik uit dezelfde richting van waar de interesse naartoe gaat, als die interesse gemeend is.
Ik had het over de tv-serie.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan zit het forum vol met mietjes.
Ik wist te herstellen.quote:
Gast, internet. Kom op, Je ziet toch zelf ook wel dat ik niet serieus ben.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je mag haar hebben!
En welke haat bedoel je precies, dat ik vroeg hoe het met je opa ging ofzo?
Naamtopic.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik wist geen TT dus ik nam de ena laatste post maar
Hellooowquote:Op woensdag 30 september 2009 00:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Live vanuit mijn nachtdienst!!!
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 30 september 2009 00:13 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een... weirde foto van HIMYM's 'Victoria'.
[ afbeelding ]
Die postte je ook al in het HIMYMtopic!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:13 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een... weirde foto van HIMYM's 'Victoria'.
[ afbeelding ]
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaar.quote:
Muy bien, gracias!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Si, buenas.Of zo.
Como estas?
Ik kan alleen dat.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Muy bien, gracias!
Nou dat was mijn spaans weer!
Trick or treat krijgt opeens een geheel andere betekenis.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh dat ga ik ook op m'n kont maken!
Hahahaquote:Op woensdag 30 september 2009 00:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Trick or treat krijgt opeens een geheel andere betekenis.
Butterfly effect!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaar.
Ze hebben zijn schedel niet. Die was van een vrouw!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Butterfly effect!
Stel nou dat de ouders van Adolf Hitler elkaar niet hadden ontmoet, omdat hij toch maar naar die andere school zou gaan, hoe anders zou de wereld er dan nu uitzien?
quote:
HET WAS EVA BRAUWN!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze hebben zijn schedel niet. Die was van een vrouw!![]()
![]()
quote:
Mensen die met dit soort uitgekauwde vragen komen aanzetten.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Butterfly effect!
Stel nou dat de ouders van Adolf Hitler elkaar niet hadden ontmoet, omdat hij toch maar naar die andere school zou gaan, hoe anders zou de wereld er dan nu uitzien?
Stel voor dat ze durex hadden gebruikt?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Butterfly effect!
Nou ik denk dat jouw overgrootmoeke gewoon bij de SS zat en het sletje was van Adolf.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die met dit soort uitgekauwde vragen komen aanzetten.
Dat zou dan betekenen dat ik mogelijk...quote:Op woensdag 30 september 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik denk dat jouw overgrootmoeke gewoon bij de SS zat en het sletje was van Adolf.
Ja...quote:Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Butterfly effect!
Jij moet je haar toch ook 1 kant op kammen?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Dat zou dan betekenen dat ik mogelijk...
Slaap lekker.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EN DAN STERF IK.
Ik ga slapenkusjes!
Vandaar dat incident bij Google.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet je haar toch ook 1 kant op kammen?
NIET!quote:
Dat is een feit.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaar.
JE OMA WAS HET SLETJE VAN HIIIIIIITLER.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vandaar dat incident bij Google.
Je bent zelfs elitair in het geval van toevalligheden.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is een feit.
Toevalligheden pakken vaak uit in mijn voordeel gelukkig, maar soms is het wel eens eng.
Oke. Dan niet!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NIET!
Het is niet zeker of ze zichzelf door het hoofd heeft geschoten.
Dat weten ze ook niet van Adolf. Want ze hebben zijn kopf niet gefunden.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NIET!
Het is niet zeker of ze zichzelf door het hoofd heeft geschoten.
Ja, ik vertel altijd de waarheid.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is een feit.
Toevalligheden pakken vaak uit in mijn voordeel gelukkig, maar soms is het wel eens eng.
Hihi, nu heb ik de hik!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JE OMA WAS HET SLETJE VAN HIIIIIIITLER.
Oh ik voel een nummer 1 hit aankomen.
Idd, jouw beweringen zijn ondergeschikt aan de mijne.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent zelfs elitair in het geval van toevalligheden.
[..]
Oke. Dan niet!
Thanks for the reminder, daar moet ik nog een godsdienst verslag over schrijvenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist te herstellen.
What does not kill me, makes me stronger.
Friedrich Nietzsche
Your granny was fucking Adolf Hitlerquote:
Nee hoor, het hoofd sluit mooi aan op de keel en de witte randen zijn gewoon perfect doorgetrokken.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wellicht de slechtste photoshop ooit.
Nietzschequote:Op woensdag 30 september 2009 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Thanks for the reminder, daar moet ik nog een godsdienst verslag over schrijven
Wat voor muziek moet ik hieronder denken?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Your ganny was fucking Adolf Hitler
She enjoyed every miiiinute
Dirty little slut, dirty little slut
That she was.
Schwarzkopf.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weten ze ook niet van Adolf. Want ze hebben zijn kopf niet gefunden.
Duitse jazz.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietzsche
[..]
Wat voor muziek moet ik hieronder denken?
quote:
quote:
Ja, jij dacht slager of zo hè. Nou, mooi niet dus. Duitse jazz, bitch.quote:
Geen Duitse jazz hè.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:33 schreef IQM het volgende:
HIMYM gebruikt toffe muziek dit seizoen.![]()
Episode 1:
Episode 2:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jazz_in_Germanyquote:Op woensdag 30 september 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* Gaat Duitse jazz opzoeken.
De hamvraag: is het dan ook duits?quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De hamvraag: is het dan ook duits?
Tschjuus!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga slapfen. Auf wiedersehen.
ABER NATÜRLICHquote:Op woensdag 30 september 2009 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De hamvraag: is het dan ook duits?
Guten abend.quote:
Zo'n buis is vet relaxed, de G-spot vinden is zo een koud kunstje.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar wil ik mijn conische S-vormige buis wel in steken.
How do I know?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Does a bear shit in the woods and whipe it's ass with a white rabbit?
Dat klinkt zo gayquote:
Dan moet ik maar in het bos gaan wonen.quote:
SAMEN!!! WHOEHOE!!!! NIEUWE GENERATIE STICHTEN!!! NIET NEUKEN VOOR PLEZIER MAAR OM TE OVERLEVEN!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet ik maar in het bos gaan wonen.
Ik wil helemaal niet overleven, noch voortplantenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
SAMEN!!! WHOEHOE!!!! NIEUWE GENERATIE STICHTEN!!! NIET NEUKEN VOOR PLEZIER MAAR OM TE OVERLEVEN!!!![]()
Oh das jammer, ik zag toch ergens een toekomst...quote:Op woensdag 30 september 2009 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet overleven, noch voortplanten
quote:
Rather not.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh das jammer, ik zag toch ergens een toekomst...
Durexje dan maar?
Wat was je dan van plan te gaan doen in dat bos?quote:
gruss gott, mein gott...ik vind het allebei een beetje gay.quote:
Een boom laten vallen terwijl niemand in het bos is.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat was je dan van plan te gaan doen in dat bos?
Bloemen plukken en wachten tot je dood gaat?
Daar 6 planken uit zagen, erin gaan liggen en wachten tot je dood gaat...quote:Op woensdag 30 september 2009 01:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Een boom laten vallen terwijl niemand in het bos is.
Een cavia-fokkerij beginnen, wat dacht jij ?quote:Op woensdag 30 september 2009 01:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat was je dan van plan te gaan doen in dat bos?
Bloemen plukken en wachten tot je dood gaat?
Ah ok!quote:Op woensdag 30 september 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een cavia-fokkerij beginnen, wat dacht jij ?
Nee, luisteren of die boom dan geluid maakt bij het vallen! Ken je filosofische klassiekers!quote:Op woensdag 30 september 2009 01:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Daar 6 planken uit zagen, erin gaan liggen en wachten tot je dood gaat...
Wereldheerschappij!quote:Op woensdag 30 september 2009 01:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ah ok!
Nu snap ik hem!
En dan heb je zometeen 200000 cavia's en een bos, en dan?
200000 Cavia-beebies knuffelenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ah ok!
Nu snap ik hem!
En dan heb je zometeen 200000 cavia's en een bos, en dan?
En dat.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 01:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Duidelijk.
Cavia's nemen de wereld over.
Dit hebben we al bij South Park kunnen zien.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Duidelijk.
Cavia's nemen de wereld over.
Moet ik mij hierop voorbereiden?quote:
Als je niks leuks hebt te melden....quote:Op woensdag 30 september 2009 01:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit hebben we al bij South Park kunnen zien.
Ja, sla potjes vitamine C in.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Moet ik mij hierop voorbereiden?
Zo ja, hoe?
Kunnen we niet wat sinaasappels kweken in het bos, scheelt inslaan...quote:Op woensdag 30 september 2009 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sla potjes vitamine C in.
Zo tem je ze.
Ja dat zou kunnen, maar ze eten geen sinaasappelsquote:Op woensdag 30 september 2009 01:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Kunnen we niet wat sinaasappels kweken in het bos, scheelt inslaan...
When you see it...quote:Op woensdag 30 september 2009 01:49 schreef Lamon. het volgende:
Nu is het nog fun and games, maar als alle cavia's straks echt denken, fuck this, hier zijn we geen cavia voor geworden, dan wordt het een ander verhaal.
Als ik cavia was zou ik me met name concentreren op de kleine tenen van mensen. En dan met zijn allen tegelijk.
Enger dan de engste horrorfilm.
Sjeezus, das nog niet zo makkelijk allemaal....quote:Op woensdag 30 september 2009 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, maar ze eten geen sinaasappels
Nee, het zijn verwende koninginnetjes.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sjeezus, das nog niet zo makkelijk allemaal....
Maar wel makkelijk met eten, die van mij vraten alles, van milky way tot gebakken ei...quote:Op woensdag 30 september 2009 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het zijn verwende koninginnetjes.
Daar zijn meningen over verdeeld, critici zeggen dat ze teveel in herhaling vallen, en teveel blijven hangen aan het teenage angst gevoel.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 07:39 schreef Mozy het volgende:
Goedemorgen dames en heren.
Ik stap op het punt te vertrekken.
Tot zondag avond.![]()
![]()
Otis
Ik had destijds een hele lijst van respects. Dat snapte ik nog wel, maar die je kent me niet heb ik nooit begrepen...ik kende blijkbaar een hoop mensen niet, maar dan met een streep erdoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Hyves.
Mensen die je nog nooit gezien hebt en aan de andere kant van Nederland wonen die ineens je hyves-profielfoto gaan respecteren.
Mensen die anoniem respect geven.
Too much information.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:06 schreef Zotheid het volgende:
Wtf, er staat hier zo'n man op het dak tegenover me en die kijkt precies naar binnen als ik naakt door m'n kamer haan paraderen ben.
Hooguit als ik met een bepaalde vriend ga tennissen. En dan ook alleen maar als we in Voorburg gaan tennissen.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Too much information.![]()
En waag het niet om vanavond ook maar in de buurt te komen van de laan van NOI of de Theresiastraat, want daar ben ik en ik wil geen FOK!kers tegenkomen.
Oh okequote:Op woensdag 30 september 2009 11:51 schreef Crack_ het volgende:
IK HEB HET ONTDEKT!
Eva, die bijna vriendinnetje van hier, is kei slechtziend, en daarom doet ze deeltijd en wil ze altijd vooraan zitten (ze kan het dan alsnog niet zien, maar ok) en met slechtziend bedoel ik dan ook echt echt echt slecht ziend, want ze mag niet auto rijden, en een bril helpt niet, en een woordenboek kan ze echt níét lezen etc etc
En dan is er nog zo'n meisje hier, en dat is ook een bijna vriendin, maar zij is 4 maanden zwanger
Het is eerst sinterklaas jaquote:Op woensdag 30 september 2009 11:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh oke.
HET IS TROUWENS BIJNA KERST JONGENS.
Wij thuis zijn altijd meer van de sinterklaas dan van de kerst geweest eigenlijk ;oquote:Op woensdag 30 september 2009 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sinterklaas is ook leuk maar kerst is leuker.
Ik wellicht ookquote:Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij thuis zijn altijd meer van de sinterklaas dan van de kerst geweest eigenlijk ;o
Ik word dit jaar zwarte pietje denk ik
AAAAHWWquote:Op woensdag 30 september 2009 12:18 schreef Lamon. het volgende:
Ons FOK!team staat qua Kiva leningen op 15000 dollar, hehe!
Nee, internet heeft geen toegevoegde waarde, sceptici!
(Oh, en Crack_, mocht het je nog boeien, de foto van het katje staat in mijn ui en in mijn FoBo.)
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
Ik word dit jaar kerstman.
De buik heb ik al.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb liever een man met een buikje, dat knuffelt zoveel fijner
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Gaat een heel vet (vegetarisch) omelet maken.
Ik moet straks van 3 tot 12 werken. Eer dat ik dan thuis ben en me heb voorbereid op morgen mag ik alweer wakker worden.
..en dan na middernacht ga je misschien nog even tennissen in Voorburg?!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:26 schreef Zotheid het volgende:
Ik moet straks van 3 tot 12 werken.
KOM MAAR HIER.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IK WIL OOK EI
Wat had je morgen dan, had je morgen niet vrij dat je zei ?
Noh, ik heb geen vlees meer. Het wordt dus roerbakgroenten met kaas en ei!quote:
De nummers van het nieuwe albun die ze op Sziget speelde waren nogal wisselend. Maar goed, misschien moet je ze eerst een aantal keer horen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:31 schreef Lamon. het volgende:
OMG, ik ben gewoon in slaap gevallen bij het nieuwe Editors-album.
Geen goed teken.
Ja, dat zal het dus wel niet worden.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..en dan na middernacht ga je misschien nog even tennissen in Voorburg?!
Die hard!
Alles.quote:
Eigenlijk best een goed idee: omelet.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Noh, ik heb geen vlees meer. Het wordt dus roerbakgroenten met kaas en ei!
[..]
quote:
Ik eet op sommige dagen ook geen vlees.quote:
Zulks een armoedequote:Op woensdag 30 september 2009 12:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik eet op sommige dagen ook geen vlees.![]()
Maar dat is zo rond de 20e, een paar dagen voordat de stufi komt.
Met Pain de boulogne van de AH.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk best een goed idee: omelet.
Daarnaast probeer ik nog iets aan het milieu te denken.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulks een armoede![]()
Als ik geen vlees eet, dan eet ik vis.![]()
Het komt echt maar 4x per jaar voor dat ik geen vlees eet.
Tja, het milieu.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarnaast probeer ik nog iets aan het milieu te denken.
Af en toe.![]()
Vis.
Tonijnmoot.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:42 schreef Otis2.0 het volgende:
WHEHEHEHE ZOTHEID HEEFT VLEES NOCH VIS.
Sowieso, eten.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, het milieu.
Dan koop je biologisch vlees en dan blijkt dat NOG belastender voor het milieu te zijn.
Maar wel beter voor het welzijn voor het dier.
Tonijn![]()
Zalm![]()
Schol![]()
Tong
Kibbeling uit Woudenberg
Ik ging laatst Baileys drinken. Ik vond het nog best lekker.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vandaag ijskoffietje zelf makeeeen, met baileys, jammmiee![]()
JA jonge... als je echt aan het milieu wil denkenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ende hip kaal noch haar!
[..]
Sowieso, eten.
Dat is zo'n beetje hetzelfde als jongens /mannen die paardrijden.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ging laatst Baileys drinken. Ik vond het nog best lekker.
Maarquote:Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA jonge... als je echt aan het milieu wil denkenx 2
Dan moet je je niet voortplanten.
NIKS MIS MET POLO JA.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje hetzelfde als jongens /mannen die paardrijden.
Ik doe niks!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me ineens heel erg aangevallen hier, HOU EENS OP JULLIE!
Oh, de prins op het witte paard is weer uit?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje hetzelfde als jongens /mannen die paardrijden.
Maar iedereen hoort het met mij eens te zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lastig, dat heb je weleens op een publiek forum.
Ridders zijn ook niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, de prins op het witte paard is weer uit?
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef Zotheid het volgende:
NIKS MIS MET POLO JA.
Nu voel ik me dubbel aangevallen.
HOU EEN SOP!
[..]
Ik doe niks!![]()
Ja he - he....quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maarx 2? Valt nog mee.
En ik wil maar 1 of 2 kinderen. Dat is stukken minder dan al met mensen met 1353451 kinderen!
[..]
NIKS MIS MET POLO JA.
Nu voel ik me dubbel aangevallen.
HOU EEN SOP!
[..]
Ik doe niks!![]()
neequote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb jij weleens een man zien paardrijden?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NEE!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar iedereen hoort het met mij eens te zijn.
JA!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij weleens een man zien paardrijden?
(Behalve de topsport).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen die paardrijden op deze manier![]()
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
SINTERKLAAS.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij weleens een man zien paardrijden?
(Behalve de topsport).
Je weet dat ik dat niet kan!quote:
In Wassenaar is zo'n mooi poloterrein. En daarna kunnen we via Wassenaarse slag terug naar Scheveningen en terug door Clingendael.quote:
Kinderbijslag ftw!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja he - he....![]()
Laast nog op tv: een vrouw met 14 kinderen, ze was alleenstaand en had geen baan.x10
Wijf.
Ze zijn er nog wel, ze verzamelen zich allemaal op grote velden eens per jaar en IMITEREN veldslagen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ridders zijn ook niet meer wat het geweest is.
Alleen de reetridders zijn nog over.
Dan verschillen wij gewoon van smaakquote:Op woensdag 30 september 2009 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JA!
En dat ziet er nog sexy uit hoor
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Kibbeling uit Woudenberg![]()
.
Kibbeling uit Volendam![]()
.
Mannen die paardrijden op deze manier![]()
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen die paardrijden op deze manier![]()
"
Ga je mond spoelen... Kibbeling uit Woudenberg is goddelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik moet wel zeggen dat ik daar meer waardering voor kan opbrengen dan voor LARPers.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn er nog wel, ze verzamelen zich allemaal op grote velden eens per jaar en IMITEREN veldslagen.
Echt...wat een triest volk zijn we geworden.
I REST MY CASE.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan verschillen wij gewoon van smaak
Sinterklaasquote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
SINTERKLAAS.
[..]
Je weet dat ik dat niet kan!
[..]
In Wassenaar is zo'n mooi poloterrein. En daarna kunnen we via Wassenaarse slag terug naar Scheveningen en terug door Clingendael.
[..]
Kinderbijslag ftw!
Maar je kunt toch nog niet paardje rijden ?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Zotheid het volgende:
In Wassenaar is zo'n mooi poloterrein. En daarna kunnen we via Wassenaarse slag terug naar Scheveningen en terug door Clingendael.
Ik ga wel weer weg.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:57 schreef Fascination het volgende:
Wat ziet mijn oog; een kankerkat.
Wat wat wat?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:57 schreef Fascination het volgende:
Ja, dat is wel heel ...quote:Op woensdag 30 september 2009 12:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik daar meer waardering voor kan opbrengen dan voor LARPers.
[..]
Het ligt in de provincie Utrecht verdommequote:Op woensdag 30 september 2009 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen... Kibbeling uit Woudenberg is goddelijk.
Hebben wij een poloterrein hier?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Zotheid het volgende:
quote:
In de UI van Lamon.quote:
Ik kan het wel proberen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je kunt toch nog niet paardje rijden ?
Precies. Dus nu ssst!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinterklaas![]()
Owja, omdat jij.![]()
Kinderbijslag... wat denk je dat zo'n kind kost.
Als kind, oke. Maar als je 8+ bent doe je dat toch niet meer.quote:
Ga eens...quote:Op woensdag 30 september 2009 12:57 schreef Fascination het volgende:
Bij HDM achter heb je toch een golfbaan? Dat grenst aan een manege met poloterrein.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hebben wij een poloterrein hier?
In ben zo in sync met mijn dorp..
Heb je het geproefd?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het ligt in de provincie Utrecht verdommeniet eens in de buurt van water.
Kibbeling uit Enkhuizen en Volendam is de beste kibbeling van de wereld.
Ik heb een TR geplaatst.quote:
Straks val je!quote:
Oh ik stond kennelijk in de negeer- modus.quote:
Ohhhhh, nou dat heb ik dan weer gemist.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan het wel proberen.
[..]
Precies. Dus nu ssst!
Ja, ik ja.
Niet meer dan kinderbijslag. Anders zou het zielig zijn!
[..]
Als kind, oke. Maar als je 8+ bent doe je dat toch niet meer.
En flu-meisjes zijn meisjes die op het station in van die witte pakken zakdoekjes uitdelen.
Nou vooruit.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Straks val je!
Dan gaan we eerst jou leren paard rijden, en daarna gaan we wel naar 't poloterrein!
Om je kei hard te verslaan![]()
Misschien dat ze er morgen weer zijn!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhhh, nou dat heb ik dan weer gemist.
Ga eens modden joh!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
Goedemiddag! Ik ben net uit bed![]()
!
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
!
Maar dan verlies ik!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou vooruit.
En keihard is 1 woord.
We kunnen ook gaan tennissen.
Maar dan win je weer met polo.quote:
Polo, dat is echt de ultieme kaksport.quote:
Vind je?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Polo, dat is echt de ultieme kaksport.![]()
Daaah!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deal![]()
En nu ga ik naar de les, daag
"IJskoffietje"?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vandaag ijskoffietje zelf makeeeen, met baileys, jammmiee![]()
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lastig, dat heb je weleens op een publiek forum.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Mannen die paardrijden op deze manier![]()
:
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was dat een uur geleden.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
!
Oh ja, dat was ik vergeten.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik vergeten.Ik wilde in m'n multiquote-post nog een fictieve quote van jou plaatsen waarin je zegt dat ik SC's teruglees.
Cool.quote:4 Drama- en filmproducties
De VPRO wil voor alle drie de tv-netten drama en speelfilms maken of aankopen. De
omroep wil doorgaan met het vertalen van maatschappelijke thema's naar theatrale vormen
die geschikt zijn voor tv. Voor 2010 is de thrillerserie Mr. Miller gepland, met Theo
Maassen.
Hoe laat ging je slapen? Ik viel pas rond half 4/4 uur in slaap omdat er constant een mug rond m'n hoofd zoemde en hij maar niet doodgingquote:
Ik ging om twee uur naar bed en sliep waarschijnlijk pas na drie kwartier. As usual.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe laat ging je slapen? Ik viel pas rond half 4/4 uur in slaap omdat er constant een mug rond m'n hoofd zoemde en hij maar niet doodgingecht een fucking hel!
Whehequote:Op woensdag 30 september 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Zulk een verwennerij in MyAT.
Schatje tochquote:Op woensdag 30 september 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ging om twee uur naar bed en sliep waarschijnlijk pas na drie kwartier. As usual.
Ik ben overigens jaloers op mensen die als ze hun kussen raken met hun hoofd, gelijk kunnen slapen ...quote:Op woensdag 30 september 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ging om twee uur naar bed en sliep waarschijnlijk pas na drie kwartier. As usual.
M'n vriendin.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben overigens jaloers op mensen die als ze hun kussen raken met hun hoofd, gelijk kunnen slapen ...
Ja het kan dus welquote:Op woensdag 30 september 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n vriendin.Gaat ze slapen, zeg ik na een halve minuut nog iets, is het gelijk: "Ik sliep bijna!
" En na een minuut ofzo slaapt ze ook echt.
Ik geloof d'r niet. Dat kan toch niet?![]()
Ik ben dan zo irritant om telkens na een paar minuten toch nog iets te zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het kan dus wel![]()
Ik heb er hier ook een, die slaapt na pak em beet binnen 3- 5 minuten.
En dan heb ik zoiets van : WOW
Hahaha dat is bij mij precies hetzelfdequote:Op woensdag 30 september 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n vriendin.Gaat ze slapen, zeg ik na een halve minuut nog iets, is het gelijk: "Ik sliep bijna!
" En na een minuut ofzo slaapt ze ook echt.
Ik geloof d'r niet. Dat kan toch niet?![]()
Jij slaapt ook zo snel?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha dat is bij mij precies hetzelfde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij slaapt ook zo snel?
O wee als ik ooit naast jou kom te liggen, ik zal er voor zorgen dat je die nacht nooit zal slapen.Ja dat heb ik je toch wel eens verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Als ik echt zin heb om te slapen (en dat is bijna altijd
..) slaap ik binnen een minuut of 5 en als ik met iemand slaap word ik pissig als diegene dan nog tegen me gaat praten
Mandy negeer ik ook gewoon standaard
!
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben dan zo irritant om telkens na een paar minuten toch nog iets te zeggen. [ afbeelding ]
Oh, ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat heb ik je toch wel eens verteld? Als ik echt zin heb om te slapen (en dat is bijna altijd
..) slaap ik binnen een minuut of 5 en als ik met iemand slaap word ik pissig als diegene dan nog tegen me gaat praten
Mandy negeer ik ook gewoon standaard
!
Je kunt d'r mooi betasten als ze slaapt!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ja.
En ik vind het juist kut als ik met iemand slaap die als een saaie muts meteen begint te slapen, waardoor ik in m'n eentje lig te malen als een malle.
Kijk, jij kent me.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt d'r mooi betasten als ze slaapt!
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en de pantiesgate van gisterendit was allemaal helemaal wit:
[ afbeelding ]
Ze zijn op zich wel gaaf geworden, die blauwe met die witte stiksels bijvoorbeeldquote:
MMS.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hetik ga zo de stad in en kijken of er nog wat nieuws te scoren is!
De grap is dat het ook nog scherp genoeg is om als achtergrond te gebruikenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Je hoeft niets meer te zeggen hoor.
Jij bent hier de heilige en ik ben slechts een zondaar.
Vriendin: Wat een aparte wallpaper! Wasdah?quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vriendin: Wat een aparte wallpaper! Wasdah?
IQM: Verkleurd ondergoed van een 18-jarig internetmeisje.
Vriendin: Wat een aparte wallpaper! Wasdah?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
IQM: Verkleurd ondergoed van een 18-jarig internetmeisje.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]Ik had 'm alleen voor de screenshot zo ingesteld, hoor.
Heb nu weer:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM: Het ondergoed van de liefde van mijn leven!
Zij: Wat?![]()
Hij: JA JE BENT GEDUMPT BITCH
Zij:
Hij: MUWHAHAHA.
Haha, Fas ziet er achterlijk uit, waardoor flappie denkt zich te moeten aanpassen.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:24 schreef Fascination het volgende:
Werkelijk waarben ik net bij de bank, leg ik m'n probleem voor, krijg ik een antwoord, dat snap ik, legt die flappie het nog tien keer uit.
Stiekem verlang je daarnaar he?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij:
Hij: MUWHAHAHA.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Haha, Fas ziet er achterlijk uit, waardoor flappie denkt zich te moeten aanpassen.
Hij vond me er waarschijnlijk zo goddelijk uitzien dat ie zolang mogelijk met me wilde praten.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Haha, Fas ziet er achterlijk uit, waardoor flappie denkt zich te moeten aanpassen.
Dat weet je toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stiekem verlang je daarnaar he?
quote:
Lamon:quote:Op woensdag 30 september 2009 14:27 schreef Lamon. het volgende:
Breathtaking:
"Vriendin: Wat een aparte wallpaper! Wasdah?
Zij:
Hij: MUWHAHAHA."
IQM: "Ik voelde een beetje pre-cum."
Nou dat dacht ik inderdaad even. Die comment maakte geen sense gewoon.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Lamon:
"Breathtaking:
"Vriendin: Wat een aparte wallpaper! Wasdah?
IQM: Het ondergoed van de liefde van mijn leven !
Zij: Wat?
Zij:
Hij: MUWHAHAHA."
IQM: "Ik voelde een beetje pre-cum.""
wolvendagen: huh, ik snap er niks meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |