Ik heb ook twee kattenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En Japsnars heeft als argument om iemand af te kraken het feit dat hij aan microkrediet doet.![]()
Zo triest heb ik ze nog nooit eerder meegemaakt.![]()
En verder boejuh.![]()
Binnenkort een katje, die mijn moeder gelukkiger maakt, en die ik ook kan mee op helpen voeden.
Ik ben in een goede bui..
Ik kom vaak over de vloer omdat mijn vader kort geleden is gestorven.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook twee katten
Helaas is de ene de laatste tijd nogal ziekjes (allemaal rare wondjes en plekken) dus die heeft vandaag een antibiotica kuur gekregen. En er bestaat een kans dat het besmettelijk is en dat hij onze poes ook heeft aangestoken.
Maar jij woont nog bij je moeder? Of je komt er gewoon vaak over de vloer?
En wat? Ik kraak je toch niet af omdat je die ondernemers leningen geeft. Ik vind het alleen maar een mooi gebaar en met wat mazzel kunnen die ondernemers ook een goed lopende zaak opbouwen. Het enige was, dat het mij opviel dat jij vooral een lening gaf aan vrouwen
Wat gebeurt er trouwens als een van die ondernemers failliet gaat voordat hij heeft kunnen terugbetalen?
Nouja, eigenlijk teer ik op het medeleven van anderenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kom vaak over de vloer omdat mijn vader kort geleden is gestorven.
En dat percentage aan vrouwen komt alleen maar omdat er meer vrouwen om leningen vragen, wat denk je dat ik de wereld rond ga reizen om ze in natura terug te laten betalen, met een gemiddelde leeftijd van 60?![]()
Dan verlies je je geld.![]()
En ik zou zeggen, sterkte met je katten, maar aangezien je de volgende dag toch weer gaat zeiken, net als bijvoorbeeld Zotheid, steek ik geen interesse meer in anderen op het forum, maar dat overleef je wel zou ik denken..
quote:
Een echte man laat zijn interesse in of bekommering om iemand niet afhangen van wat gezeik uit dezelfde richting van waar de interesse naartoe gaat, als die interesse gemeend is.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef Lamon. het volgende:
En ik zou zeggen, sterkte met je katten, maar aangezien je de volgende dag toch weer gaat zeiken, net als bijvoorbeeld Zotheid, steek ik geen interesse meer in anderen op het forum, maar dat overleef je wel zou ik denken..
Dan zit het forum vol met mietjes.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Een echte man laat zijn interesse in of bekommering om iemand niet afhangen van wat gezeik uit dezelfde richting van waar de interesse naartoe gaat, als die interesse gemeend is.
Ik had het over de tv-serie.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan zit het forum vol met mietjes.
Ik wist te herstellen.quote:
Gast, internet. Kom op, Je ziet toch zelf ook wel dat ik niet serieus ben.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je mag haar hebben!
En welke haat bedoel je precies, dat ik vroeg hoe het met je opa ging ofzo?
Naamtopic.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik wist geen TT dus ik nam de ena laatste post maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |