Ik zit er aan te denken mn zoon hiervoor uit bed te houden...is beter dan vuurwerkkijken...quote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef Stali het volgende:
Ik wil ook wel weten wanneer dit is.
Mocht het als kind nooit zien..
Theo en Thea en de ontmaskering van het tenenkaasimperium!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:27 schreef Gizmo112 het volgende:
Wordt het tenenkaasimperium ook uitgezonden ? Volgens mij is dat 1 1/2 uur lang krom liggen van het lachen voor wat ik mij nog herinner uit mijn jeugd.
Noteertquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:55 schreef Folmer het volgende:
In de nacht van zaterdag 3 op zondag 4 oktober.
Ja, en dan gaan we dit hier met z'n allen kijken, valt iedereen van flauwe ellende in slaap en zitten jouw kind en ik in ons eentje de nacht door te lachen.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:28 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken mn zoon hiervoor uit bed te houden...is beter dan vuurwerkkijken...
Hij is nog maar 8..laat hem niet op Fok los hehe.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan we dit hier met z'n allen kijken, valt iedereen van flauwe ellende in slaap en zitten jouw kind en ik in ons eentje de nacht door te lachen..
Zal me niets verbazen. Jeugdsentiment valt meestal tegen..
Ik heb het ook op video.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb alles nog op betamax videobanden ......
Denk dat het in dit geval voor mij wel zal meevallen, misschien dat ik het niet meer zo geniaal vind als toentertijd maar ik ga nu toch zeker proberen een paar uurtjes mee te pikkenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan we dit hier met z'n allen kijken, valt iedereen van flauwe ellende in slaap en zitten jouw kind en ik in ons eentje de nacht door te lachen..
Zal me niets verbazen. Jeugdsentiment valt meestal tegen..
Alvast een voorproefje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:42 schreef Felixa het volgende:
Ik hoop dat ze ook nog eens een nachtje Borreltijd herhalen.
Ik heb hier nog ergens een cursusboek Kreatief Met Kurk liggen!
Geen tenenkaas dusquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Het programma:
23:30 Theo & Thea serie 1
02:15 Ik zie je nog steeds over Rembo & Rembo
02:30 Theo & Thea serie 2
Hiep hiep hoera,
Theó, Theá.
Ik dank uquote:
Inclusief dat collage stukjes, was eruit gelaten op de DVD's.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:42 schreef Felixa het volgende:
Ik hoop dat ze ook nog eens een nachtje Borreltijd herhalen.
Ik heb hier nog ergens een cursusboek Kreatief Met Kurk liggen!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Inclusief die collage stukjes, was eruit gelaten op de DVD's.
2e seizoen zal toch niet meer dan 2 uur duren? De special zou tot 7 uur duren en bij DWDD zei Tosca dat ze alles zouden uitzenden van Theo en Thea.quote:
en nou moet je het posten ook!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Inclusief dat collage stukjes, was eruit gelaten op de DVD's.
Poeh jah als ik die te pakken kan krijgen.... Zullen bij mij ook nog wel ergens op VHS zitten HAHAHAquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:43 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
en nou moet je het posten ook!
Volgens wikipedia wel. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het er niet zou zijn geweest. Mja ze heeft blijkbaar zelf dus niets meegekregen van die aflevering. Die hele drugsverslaving en zo dat was volgens mij ook na Theo & Thea. Ik zag haar trouwens weer voor het eerst in een soort reisprogramma op TV west. Maar toen ging het weer goed met haar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:04 schreef tong80 het volgende:
Tosca was een paar jaar aan de heroďne.
Was er ook een verslaafden aflevering ?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:19 schreef willempjewever het volgende:
Wel jammer dat ze het in breedbeeld uitzenden en de randen zwart zijn, op mijn slaapkamer heb ik een oude vierkante tv staan en dan heb ik dus een mini beeld wat ik te zien krijg, ik haak hierdoor af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |