Ik zit er aan te denken mn zoon hiervoor uit bed te houden...is beter dan vuurwerkkijken...quote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef Stali het volgende:
Ik wil ook wel weten wanneer dit is.
Mocht het als kind nooit zien..
Theo en Thea en de ontmaskering van het tenenkaasimperium!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:27 schreef Gizmo112 het volgende:
Wordt het tenenkaasimperium ook uitgezonden ? Volgens mij is dat 1 1/2 uur lang krom liggen van het lachen voor wat ik mij nog herinner uit mijn jeugd.
Noteertquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:55 schreef Folmer het volgende:
In de nacht van zaterdag 3 op zondag 4 oktober.
Ja, en dan gaan we dit hier met z'n allen kijken, valt iedereen van flauwe ellende in slaap en zitten jouw kind en ik in ons eentje de nacht door te lachen.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:28 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken mn zoon hiervoor uit bed te houden...is beter dan vuurwerkkijken...
Hij is nog maar 8..laat hem niet op Fok los hehe.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan we dit hier met z'n allen kijken, valt iedereen van flauwe ellende in slaap en zitten jouw kind en ik in ons eentje de nacht door te lachen..
Zal me niets verbazen. Jeugdsentiment valt meestal tegen..
Ik heb het ook op video.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb alles nog op betamax videobanden ......
Denk dat het in dit geval voor mij wel zal meevallen, misschien dat ik het niet meer zo geniaal vind als toentertijd maar ik ga nu toch zeker proberen een paar uurtjes mee te pikkenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan we dit hier met z'n allen kijken, valt iedereen van flauwe ellende in slaap en zitten jouw kind en ik in ons eentje de nacht door te lachen..
Zal me niets verbazen. Jeugdsentiment valt meestal tegen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |