Ja ik heb wel ervaring... Ik lees best vaak zulke verhalen, en 9 van de 10 keer is het complete BS.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:22 schreef tom_das_bom het volgende:
Heeft iemand ervaring op deze punten? en wat is jullie mening hierover :s
Sorry hoor maar als dit alles is wat je te melden heb, blijf dan wegquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:24 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ja ik heb wel ervaring... Ik lees best vaak zulke verhalen, en 9 van de 10 keer is het complete BS.
We waren echt al 5 jaar en 2 maanden bij elkaar, we zijn ook een weekendje naar Parijs geweest toen we het 5 jaar hadden. Toen leek er geen vuiltje aan de luchtquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:27 schreef trovey het volgende:
Het is over...finito...ze zit je niet meer zitten....de reden die je noemt was alleen maar een manier om het uit te maken.. domme en kinderachtige manier weliswaar maar blijkbaar de manier die zij prefereerde...voorbinddildo zal niet helpen in deze.
Je zegt het al: "Leek"quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:30 schreef tom_das_bom het volgende:
[..]
We waren echt al 5 jaar en 2 maanden bij elkaar, we zijn ook een weekendje naar Parijs geweest toen we het 5 jaar hadden. Toen leek er geen vuiltje aan de lucht
Ho, rustig mattie. Dat is heus niet alles. Het is "hoogtepunt" zonder spatie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:27 schreef tom_das_bom het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als dit alles is wat je te melden heb, blijf dan weg
Maar waarom doen vrouwen dit, ik zit hier nu met een rot gevoel, terwijl zij afgelopen weekend al flink zat te stappen, althans ik hoorde van haar vriendinnen dat ze 'nog al los ging' van het weekend..quote:
Juist...leek....dat is het woord. Ik ben bang dat het in haar hoofd toch al anders zat....jammer voor je TS dat het na toch zo'n redelijk lange tijd het mis moet lopen maar dat is nou eenmaal het leven. Sommige mensen blijven voor altijd bij hun eerste liefde en andere mensen (de meeste) hebben meerdere relaties in hun leven voordat ze DE partner tegenkomen. Sterkte en hopelijk vind je binnen niet al te lange tijd een vriendin met wie je wel de relatie kunt opbouwen zoals je het wilt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:30 schreef tom_das_bom het volgende:
[..]
We waren echt al 5 jaar en 2 maanden bij elkaar, we zijn ook een weekendje naar Parijs geweest toen we het 5 jaar hadden. Toen leek er geen vuiltje aan de lucht
Op het moment dat zij het uitmaakte had ze haar beslissing al gemaakt, terwijl voor jou je 'rouwproces' toen pas begon.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:34 schreef tom_das_bom het volgende:
[..]
Maar waarom doen vrouwen dit, ik zit hier nu met een rot gevoel, terwijl zij afgelopen weekend al flink zat te stappen, althans ik hoorde van haar vriendinnen dat ze 'nog al los ging' van het weekend..
Nou gewoon normale lengte denk ik. Ik heb ooit met een paar vrienden toen ik dronken was gemeten, ik zat tussen de 12 en 13 cm, en mijn vrienden tussen de 15 en 16 cm. Ik las later dat 12 tot 15 cm gemiddeld was.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:33 schreef Bill_E het volgende:
De grote vraag is nu hoe klein is je leuter![]()
En foto van je ex!
Maar even serieus. De liefde is gewoon over.. Al vind ik het wel vaag als je niet op iemands verjaardag komt omdat je moeder zich rot voelt ? ? ?
Okee of je verdient een nominatie voor meest trieste persoon van het jaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:50 schreef tom_das_bom het volgende:
Denk je dat mij dat dit moment nog iets boeit?
Top gereageerdquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef tom_das_bom het volgende:
Hmm grappig.. Een internet held die en grote mond heeft achter zijn pctje, maar zelf waarschijnlijk nog geen relatie heeft gehad. Typisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |