abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:22:12 #1
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73228398
Ik heb dus al jaren een vriendin, althans had. We hadden wel vaker wat probleempjes gehad. Zo heb ik haar een keer aangesproken over haar broer/zus relatie, waar ze nog al boos om werd. Zij vond het feit dat ik mijn moeder vaak voortrok vervelend, maarja ik vind familie gewoon heel belangrijk, zo gek is dat toch niet.. :s. Op haar verjaardag kon ik gewoon niet langskomen omdat mijn moeder zich gewoon rot voelde. Mijn ex-vriendin, ja noem het maar zo ik moet er toch aan wennen, dacht dat mijn moeder ons uit elkaar wilde drijven.

Maar nu na zoveel jaar maakt ze het ineens uit omdat ze mijn penis te klein vond en ik te snel tot een hoogte punt kwam... Ze had het nooit echt zo tegen me gezegd, wel had ik, nu terugkijkend, misschien wel signalen kunnen opvangen. Op het laatst hadden we niet echt sex meer maar mocht ik haar alleen met een dildo bevredigen. Daarnaast stelde ze ineens paar keer voor om een andere jongen uit te nodigen bij de sex.

Ik kan het gewoon niet geloven dat je na zoveel jaar uitmaakt om deze redenen, misschien heeft ze wel gelijk op bepaalde punten, maar daar kan toch aan gewerkt worden :s. Ik bedoel ik zou er geen problemen mee hebben op een voorbindding te dragen..

Heeft iemand ervaring op deze punten? en wat is jullie mening hierover :s
I love life
pi_73228476
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:22 schreef tom_das_bom het volgende:
Ja ik heb wel ervaring... Ik lees best vaak zulke verhalen, en 9 van de 10 keer is het complete BS.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:24:13 #3
271378 Suikerwafel
Niet uit Luik maar wel lekker.
pi_73228479
Ze is een aandachtshoer.
pi_73228571
haha denk je serieus dat dat de reden is?

ze spaart je gewoon jochie, is toch best lief van d'r.
pi_73228578
Het is over...finito...ze zit je niet meer zitten....de reden die je noemt was alleen maar een manier om het uit te maken.. domme en kinderachtige manier weliswaar maar blijkbaar de manier die zij prefereerde...voorbinddildo zal niet helpen in deze.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:27:56 #6
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73228615
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:24 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Ja ik heb wel ervaring... Ik lees best vaak zulke verhalen, en 9 van de 10 keer is het complete BS.
Sorry hoor maar als dit alles is wat je te melden heb, blijf dan weg
I love life
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:30:17 #7
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73228703
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:27 schreef trovey het volgende:
Het is over...finito...ze zit je niet meer zitten....de reden die je noemt was alleen maar een manier om het uit te maken.. domme en kinderachtige manier weliswaar maar blijkbaar de manier die zij prefereerde...voorbinddildo zal niet helpen in deze.
We waren echt al 5 jaar en 2 maanden bij elkaar, we zijn ook een weekendje naar Parijs geweest toen we het 5 jaar hadden. Toen leek er geen vuiltje aan de lucht
I love life
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:30:22 #8
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73228707
Een vrouw noemt 1 reden om het uit te maken, maar er zijn er altijd véél meer.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:30:59 #9
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73228723
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:30 schreef tom_das_bom het volgende:

[..]

We waren echt al 5 jaar en 2 maanden bij elkaar, we zijn ook een weekendje naar Parijs geweest toen we het 5 jaar hadden. Toen leek er geen vuiltje aan de lucht
Je zegt het al: "Leek"
pi_73228738
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:27 schreef tom_das_bom het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als dit alles is wat je te melden heb, blijf dan weg
Ho, rustig mattie. Dat is heus niet alles. Het is "hoogtepunt" zonder spatie.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:33:59 #11
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_73228824
De grote vraag is nu hoe klein is je leuter

En foto van je ex!

Maar even serieus. De liefde is gewoon over.. Al vind ik het wel vaag als je niet op iemands verjaardag komt omdat je moeder zich rot voelt ? ? ?
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:34:41 #12
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73228852
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:30 schreef TGVkopper het volgende:

[..]

Je zegt het al: "Leek"
Maar waarom doen vrouwen dit, ik zit hier nu met een rot gevoel, terwijl zij afgelopen weekend al flink zat te stappen, althans ik hoorde van haar vriendinnen dat ze 'nog al los ging' van het weekend..
I love life
pi_73228921
quote:

[..]

Juist...leek....dat is het woord. Ik ben bang dat het in haar hoofd toch al anders zat....jammer voor je TS dat het na toch zo'n redelijk lange tijd het mis moet lopen maar dat is nou eenmaal het leven. Sommige mensen blijven voor altijd bij hun eerste liefde en andere mensen (de meeste) hebben meerdere relaties in hun leven voordat ze DE partner tegenkomen. Sterkte en hopelijk vind je binnen niet al te lange tijd een vriendin met wie je wel de relatie kunt opbouwen zoals je het wilt.
Optimist tot in de kist
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:37:56 #14
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73228949
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:34 schreef tom_das_bom het volgende:

[..]

Maar waarom doen vrouwen dit, ik zit hier nu met een rot gevoel, terwijl zij afgelopen weekend al flink zat te stappen, althans ik hoorde van haar vriendinnen dat ze 'nog al los ging' van het weekend..
Op het moment dat zij het uitmaakte had ze haar beslissing al gemaakt, terwijl voor jou je 'rouwproces' toen pas begon.
pi_73228960
Is het al nachtbagger tijd ja?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:41:31 #16
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73229063
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:33 schreef Bill_E het volgende:
De grote vraag is nu hoe klein is je leuter

En foto van je ex!

Maar even serieus. De liefde is gewoon over.. Al vind ik het wel vaag als je niet op iemands verjaardag komt omdat je moeder zich rot voelt ? ? ?
Nou gewoon normale lengte denk ik. Ik heb ooit met een paar vrienden toen ik dronken was gemeten, ik zat tussen de 12 en 13 cm, en mijn vrienden tussen de 15 en 16 cm. Ik las later dat 12 tot 15 cm gemiddeld was.

Ik ga geen foto plaatsen, simpelweg om het feit dat ik haar hier niet mee wil lastig vallen, daarvoor geef ik nog te veel om haar.

Mijn moeder is soms wat veel eisend sinds mijn vader dood is, ik denk dat ze bang is mij kwijt te raken
I love life
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:47:19 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_73229264
ik geloof je niet
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:50:25 #18
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73229363
Denk je dat mij dat dit moment nog iets boeit?
I love life
pi_73229381
Geen foto's aub. Maar dat lijkt mij toch wel normaal?
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:52:21 #20
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_73229413
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:50 schreef tom_das_bom het volgende:
Denk je dat mij dat dit moment nog iets boeit?
Okee of je verdient een nominatie voor meest trieste persoon van het jaar.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:57:18 #21
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73229586
Hmm grappig.. Een internet held die en grote mond heeft achter zijn pctje, maar zelf waarschijnlijk nog geen relatie heeft gehad. Typisch
I love life
  woensdag 30 september 2009 @ 00:00:30 #22
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_73229690
Om slechte sex alleen maakt de gemiddelde vrouw het echt niet uit.
Dat daarbij komt dat je moeder veeleisend is. Ook niet.. De liefde is waarschijnlijk gewoon gedoofd..

Op na de volgende ! Koester de momenten die jullie samen hadden, die neemt niemand ooit van je af.
pi_73231455
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef tom_das_bom het volgende:
Hmm grappig.. Een internet held die en grote mond heeft achter zijn pctje, maar zelf waarschijnlijk nog geen relatie heeft gehad. Typisch
Top gereageerd

Ik heb je verhaal gelezen en eigenlijk komt er 1 vraag bij mij op; denk jij dat de reden die zij heeft genoemd de reden was om er opeens een punt achter te zetten?

En als je het echt wil weten..je hebt 5 jaar een relatie gehad. Een keer praten kan ook wonderen doen natuurlijk.
Haiai
pi_73231580
Dit topic.
pi_73231581
Ach , ik heb dan wel een bovengemiddelde maat (18) , maar neuk als een slappe dweil en doe ook nie egt moeite om de ander te laten komen ...lol ...als ik maar kom ...

ach ja ...mijn langste relatie duurde ook 5 jaar en had het daarna ff zwaar , maar je word er harder van en neemt

t ook allemaal niezo serieus meer ....

verwacht gewoon niks van anderen , dan wordt jezelf ook nooit teleurgesteld is mijn motto
pi_73231932
NL gemiddelde kan dan wel 15 cm zijn (waar je dus onder zit), maar als haar gemiddelde voor jou, wat ze naar binnen heeft gekregen, 17 cm is, dan ben jij voor haar dus wel te klein.

Oh, and size does matter.

Zijn vrij weinig vrouwen die helemaal wild worden van 23+, maar een redelijk dikke lul van 18 cm of langer vinden ze vaak toch het lekkerste weet ik uit een subjectief onderzoek
pi_73231948
quote:
.

een kleine piemel? nee sorry
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No Guts, No Glory
  woensdag 30 september 2009 @ 07:05:30 #28
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_73231965
Tja, een kleine fierljepper kan lastig zijn maar het is niet onoverkomelijk. Maar als je niet naar de verjaardag van je vriendin kan omdat je moeder een beetje teneergeslagen is scoor je bepaald geen punten nee. Plus, er zijn vast nog wel 20 dingen die haar ergerde en als zich dat opbouwt, tja...
pi_73233073
Ik weet niet of je kleine penis de daadwerkelijke reden is. Misschien wil ze je gewoon een trap nageven, vindt ze misschien leuk.
Misschien heb je eens uitgesproken tegen haar dat je onzeker bent over het formaat van je penis, en vindt ze het leuk om je daar nog even op terug te pakken. Beetje pesten dus.
pi_73233189
Ga een relatie aan met je moeder.
pi_73236009
Ik vind het nog gemeen van haar. Na 5 jaar en 2 maanden uitmaken met de reden, klein pikkie en te snel klaarkomen. Had ze daar niet eerder over kunnen klagen dan?

Ze wilde je gewoon niet meer en ipv dat gewoon te zeggen geeft ze je nog een trap na door je die redenen te noemen.
Haters gonna hate.
  woensdag 30 september 2009 @ 11:45:53 #32
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73237186
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ga een relatie aan met je moeder.
Weer zo iemand, wacht maar tot jij een keer in die situatie komt te staan.
I love life
pi_73237530
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef tom_das_bom het volgende:

[..]

Nou gewoon normale lengte denk ik. Ik heb ooit met een paar vrienden toen ik dronken was gemeten, ik zat tussen de 12 en 13 cm, en mijn vrienden tussen de 15 en 16 cm. Ik las later dat 12 tot 15 cm gemiddeld was.

Ik ga geen foto plaatsen, simpelweg om het feit dat ik haar hier niet mee wil lastig vallen, daarvoor geef ik nog te veel om haar.

Mijn moeder is soms wat veel eisend sinds mijn vader dood is, ik denk dat ze bang is mij kwijt te raken
12-13cm is ook wel erg klein maar lijkt me sterk dat dat dé reden is geweest om het uit te maken. Ik maak het toch ook niet uit met mijn vriendin omdat ze te kleine tieten heeft om maar wat te noemen, er zal echt meer gespeeld hebben. Wel stom dat sommige vrouwen blijkbaar niet kunnen praten over hun problemen. Dat is echt dé keyfactor in een goede relatie, dat je open en eerlijk tegen elkaar kunt zijn.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 30 september 2009 @ 12:53:46 #34
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73239211
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef tom_das_bom het volgende:
Hopelijk kom je snel tot het inzicht dat je iemand die je om die reden dumpt beter kwijt dan rijk bent.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73241440
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:53 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Hopelijk kom je snel tot het inzicht dat je iemand die je om die reden dumpt beter kwijt dan rijk bent.
Dat dus. Hoewel het gewoon klote is om 5 jaar van je leven te zien verdwijnen. (Been there done that )
Komt allemaal wel weer goed
pi_73281656
Dit kan niet echt zijn
pi_73286977
tja, she's just not that into you.
je komt der wel overheen
pi_73303177
quote:
Op haar verjaardag kon ik gewoon niet langskomen omdat mijn moeder zich gewoon rot voelde.
Pff, sukkel.
pi_73303323
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:09 schreef RVP67 het volgende:

[..]

Pff, sukkel.
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef tom_das_bom het volgende:

[..]

-edit- De reclame hieronder.

[ Bericht 13% gewijzigd door ColtZ40 op 02-10-2009 13:21:45 ]
pi_73321899
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:00 schreef Bill_E het volgende:
Om slechte sex alleen maakt de gemiddelde vrouw het echt niet uit.
Inderdaad niet de "gemiddelde" vrouw, maar ze zijn er wel degelijk!

Ik ken een meid die een leuke relatie had met een knappe vent, goede baan, allebei verliefd, etc., maar het later toch uitmaakte, uitsluitend omdat ie een micro-penis had en ze de sex maar niks vond.

En het simpele feit dat zijn vriendin al eens voorstelde om een andere vent bij de sex te betrekken, spreekt nou ook niet direct als tegenargument...
If you find a posting or message from me offensive, inappropriate or disruptive, please ignore it.
If you don't know how to ignore a posting, complain to me and I will be only too happy to demonstrate :-)
pi_73327551
Ze hadden waarschijnlijk pas voor het eerst seks na 5 jaar en 1 maand...
Spearmint rhino was taking all money, when gran was robbed of her own life honey
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:38:39 #42
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_73330512
Een relatie is eigenlijk alleen maar gezeik vaak.

Een "te kleine pik", jemig waar gaat dit om.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:57:34 #43
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_73330955
quote:
Ik heb dus al jaren een vriendin, althans had. We hadden wel vaker wat probleempjes gehad. Zo heb ik haar een keer aangesproken over haar broer/zus relatie, waar ze nog al boos om werd. Zij vond het feit dat ik mijn moeder vaak voortrok vervelend, maarja ik vind familie gewoon heel belangrijk, zo gek is dat toch niet.. :s. Op haar verjaardag kon ik gewoon niet langskomen omdat mijn moeder zich gewoon rot voelde. Mijn ex-vriendin, ja noem het maar zo ik moet er toch aan wennen, dacht dat mijn moeder ons uit elkaar wilde drijven.
..
Welles, dat is wel gek.

Het is absoluut absurd om niet op de verjaardag van je jarenlange vriendin langs te komen omdat je moeder zich niet lekker voelt. Sorrie, dan spoor je echt niet.

Allemaal slap gelul over je kleine piemel in dit topic... Maar je vriendin hoort belangrijker te zijn dan je moeder, kloothommel. Tenzij je moeder op sterven lag, is het schandalig dat je niet langskomt op de verjaardag van je geliefde, met dit nep-excuus.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:05:30 #44
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_73331160
quote:

Maar nu na zoveel jaar maakt ze het ineens uit omdat ze mijn penis te klein vond en ik te snel tot een hoogte punt kwam... Ze had het nooit echt zo tegen me gezegd, wel had ik, nu terugkijkend, misschien wel signalen kunnen opvangen. Op het laatst hadden we niet echt sex meer maar mocht ik haar alleen met een dildo bevredigen. Daarnaast stelde ze ineens paar keer voor om een andere jongen uit te nodigen bij de sex.

Ik kan het gewoon niet geloven dat je na zoveel jaar uitmaakt om deze redenen, misschien heeft ze wel gelijk op bepaalde punten, maar daar kan toch aan gewerkt worden :s. Ik bedoel ik zou er geen problemen mee hebben op een voorbindding te dragen..

Laat iemand me alsjeblieft vertellen dat dit er niet staat..
pi_73385997
quote:

Maar nu na zoveel jaar maakt ze het ineens uit omdat ze mijn penis te klein vond en ik te snel tot een hoogte punt kwam... Ze had het nooit echt zo tegen me gezegd, wel had ik, nu terugkijkend, misschien wel signalen kunnen opvangen. Daarnaast stelde ze ineens paar keer voor om een andere jongen uit te nodigen bij de sex.

quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:05 schreef marcusa het volgende:

[..]

Laat iemand me alsjeblieft vertellen dat dit er niet staat..
Ik zie het er niet staan
pi_73386309
Wat een fucking trieste reacties hier. Hoe oud zijn jullie nou? Zijn jullie trots op jezelf?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:03:35 #47
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73493654
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:57 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Welles, dat is wel gek.

Het is absoluut absurd om niet op de verjaardag van je jarenlange vriendin langs te komen omdat je moeder zich niet lekker voelt. Sorrie, dan spoor je echt niet.

Allemaal slap gelul over je kleine piemel in dit topic... Maar je vriendin hoort belangrijker te zijn dan je moeder, kloothommel. Tenzij je moeder op sterven lag, is het schandalig dat je niet langskomt op de verjaardag van je geliefde, met dit nep-excuus.
Ik vind dat dus niet zo gek, zijn heeft mij op de wereld gezet en al die jaren verzorgd, ik mag mij op zijn minst wel om haar gezondheid bekommeren. Snap ook niet waarom je me uit moet schelden..

Dankje Trippii
I love life
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:06:26 #48
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_73493753
Maarre, daar heb jij niet voor gekozen.

Plus, als mijn moeder een keertje schoolziek is ga ik echt niet aan haar bed zitten hoor.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:31:30 #49
264478 nl1970
en dat dus....
pi_73496795
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:03 schreef tom_das_bom het volgende:

[..]

Ik vind dat dus niet zo gek, zijn heeft mij op de wereld gezet en al die jaren verzorgd, ik mag mij op zijn minst wel om haar gezondheid bekommeren. Snap ook niet waarom je me uit moet schelden..

Dankje Trippii
tis ook evolutie dat je op een gegeven moment uitvliegt en je eigen leven gaat leiden
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:03:20 #50
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73498075
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:31 schreef nl1970 het volgende:

[..]

tis ook evolutie dat je op een gegeven moment uitvliegt en je eigen leven gaat leiden
O heet dat nu evolutie.. ik noem dat je gedragen als een hork, alleen maar aan jezelf denken!
I love life
pi_73498352
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:03 schreef tom_das_bom het volgende:

[..]

O heet dat nu evolutie.. ik noem dat je gedragen als een hork, alleen maar aan jezelf denken!
Je vriendin laten zitten is ook alleen aan jezelf denken.(en aan je moeder)

Als jij je moeder belangrijker vindt was je vriendin ook niet de ware.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:23:15 #52
132191 -jos-
Money=Power
pi_73498859
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Je vriendin laten zitten is ook alleen aan jezelf denken.(en aan je moeder)

Als jij je moeder belangrijker vindt was je vriendin ook niet de ware.
Trieste reactie, natuurlijk is iemands gezondheid veel belangrijker dan een feestje. Wie ben jij om dat vanachter je pc te beoordelen
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:01:28 #53
273215 Justout777
Plaats hier een ondertitel
pi_73513825
ik zou mezelf gewoon losbanig gedragen, lekker feesten van het vrije leven genieten. laat aan haar zien dat het je niks uitmaakt want dat doet zij ook blijkbaar want dat "kleine pik"doet ze denk ik alleen om je te sarren.

eerste week zal het een beetje klote gaan maar daarna gaat het een stuk beter en weet je dat vrijgezel toch wel lekker is

ps been there
Poep komt er niet vanzelf
pi_73526953
quote:

Dit is echt te sneu om waar te zijn.. Keiharde fail!
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:41:01 #55
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73801547
Het is nu dus echt over. Ze heeft aan mijn moeder gevraagd of ik haar met rust wilde laten en ze heeft een ander telefoonnummer genomen.. Daarnaast heeft ze mij een mail gestuurd met namen van jongens met wie ze heeft geslapen na mij, dat was wel erg confronterend.

Net toen ik dacht dat het juist weer goed ging komen. Afgelopen week hadden we nog een kop koffie gedronken in de stad.
I love life
pi_73802043
Stond d'r broer ook op die lijst?
pi_73837777
Als je als gozer met een voorbinddildo gaat lopen heb je echt een kronkel in je hersens.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_73848529
Kick.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:42:17 #59
94676 Garisson72
pi_73848716
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 12:41 schreef tom_das_bom het volgende:
Daarnaast heeft ze mij een mail gestuurd met namen van jongens met wie ze heeft geslapen na mij, dat was wel erg confronterend.
Cold hearted beeyatch!
Wat was de aanleiding om je die namen te sturen dan? Want 'ff lekker erin wrijven' is het enige dat ik kan bedenken.
Sterkte ermee.
pi_73858909
quote:
Op woensdag 30 september 2009 02:05 schreef CP69 het volgende:

Ach , ik heb dan wel een bovengemiddelde maat (18) , maar neuk als een slappe dweil en doe ook nie egt moeite om de ander te laten komen ...lol ...als ik maar kom ...
dan liever klein maar fijn
pi_73874337
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:42 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Cold hearted beeyatch!
Wat was de aanleiding om je die namen te sturen dan? Want 'ff lekker erin wrijven' is het enige dat ik kan bedenken.
Sterkte ermee.
Waarschijnlijk om meneer de stalker eens haarfijn duidelijk te maken dat het écht niet meer goed gaat komen tussen hen.
Misschien dat hij nu ook zn kansloze penis vergroot idee laat vallen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_73875758
lol heerlijk dit TS, je bent een kansloze dramaqueen!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:02:36 #63
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73886526
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:42 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Cold hearted beeyatch!
Sterkte ermee.
Ja ik weet het ook niet..

Ik heb vandaag maar haar ouders gebeld om te kijken of ik via hen bij haar terecht kan komen. Zij zeggen dat ik haar met rust moet laten en dat ze mij niet willen helpen. Dit deed best pijn, in die jaren dacht ik toch een band met die mensen te hebben opgebouwd.

Ik heb ze wel verteld wat mijn plannen zijn wat betreft vergroting en heb ze gevraagd of ze dat aan haar willen doorgeven. Misschien dat ze dan weer met me wil praten.
I love life
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:18:36 #64
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73886953
Zucht.... je snapt t nog niet echt he?
pi_73894948
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:02 schreef tom_das_bom het volgende:

[..]

Ja ik weet het ook niet..

Ik heb vandaag maar haar ouders gebeld om te kijken of ik via hen bij haar terecht kan komen. Zij zeggen dat ik haar met rust moet laten en dat ze mij niet willen helpen. Dit deed best pijn, in die jaren dacht ik toch een band met die mensen te hebben opgebouwd.

Ik heb ze wel verteld wat mijn plannen zijn wat betreft vergroting en heb ze gevraagd of ze dat aan haar willen doorgeven. Misschien dat ze dan weer met me wil praten.
Jammer, mislukte trol.
Net te ver dit keer. Volkomen ongeloofwaardig nu, en dus niet meer leuk. Volgende trolpoging beter.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_73898160
Penisvergroting Bestaat niet eens man
pi_73898615
Jammer, tot 3 posts terug geloofde ik het verhaal... Nu niet meer...
Als je geen prioriteit bent, wees dan ook geen optie.
pi_73899586
ik denk dat de reden die ze gaf wel degelijk de echte reden is. Maar er zullen vast wel andere dingen meegespeeld hebben. ik zou het iig niet uitmaken om een kleinere piemel als hij mijn mister right is. hoewel ik het wel belangrijk vind dat de sex goed is...en dat was bij jullie blijkbaar niet zo. ik vind het ook een vreemde verhouding...met die dildo... maar ze is wel een bitch, hoe ze het doet en ook met die namen...maar dat hoeft niet waar te zijn.

iig succes.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:51:13 #69
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_73920948
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:26 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik denk dat de reden die ze gaf wel degelijk de echte reden is. Maar er zullen vast wel andere dingen meegespeeld hebben. ik zou het iig niet uitmaken om een kleinere piemel als hij mijn mister right is. hoewel ik het wel belangrijk vind dat de sex goed is...en dat was bij jullie blijkbaar niet zo. ik vind het ook een vreemde verhouding...met die dildo... maar ze is wel een bitch, hoe ze het doet en ook met die namen...maar dat hoeft niet waar te zijn.

iig succes.
Dankje voor je reactie

Ik weet ook wel dat het allemaal wat vreemd is, maar ik dacht dat we van elkaar hielden.
I love life
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:44:12 #70
276724 Devriejtas
stomme kutbelg goes internet..
pi_74001361
Voor haar 10 anderen, geen zorgen maken over je lengte het draait om zelfvertrouwen en ervaring meer niet.

P.S. wel een takkehoer om het zo uit te maken.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining.
pi_74008975
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:44 schreef Devriejtas het volgende:
Voor haar 10 anderen, geen zorgen maken over je lengte het draait om zelfvertrouwen en ervaring meer niet.

P.S. wel een takkehoer om het zo uit te maken.
1. dit verhaal is een hoax.
2. de TS is -zo'n- kneus, daar zou elke vrouw gillend bij wegrennen.
3. TS is een stalker, hoe maak je het anders duidelijk aan zo iemand dat je hem niet meer wilt?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:14:28 #72
267623 Cumshooter
ja toch ja toch
pi_74009167
wtf
wees blij dat het uit is!!!
als dat de rede is dan is het echt een ho
beter spijt van je daden, als spijt omdat je het hebt gelaten!!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:56:11 #73
94676 Garisson72
pi_74009792
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:02 schreef tom_das_bom het volgende:
Ik heb vandaag maar haar ouders gebeld
...
Je hebt die ouders gebeld en verteld over je plannen tot penisvergroting?
OK, dan zal je idd wel een troll zijn. Buhbye now.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:07:22 #74
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74009973
TS IS EEN TROLLL!!! BEWIJS; ( i kwist t al toen hij zei over die voorbind dildo maar enfin)
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:11 schreef tom_das_bom het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom er zo op gereageerd wordt. Er zijn hier vast wel mensen zijn die hetzelfde zouden willen hier op Fok, ik neem alleen al vast de volgende stap.

Ik weet van mezelf dat ik niet snel een vriendin zal krijgen en ik heb geen zin meer om alleen 'de hand' te kunnen gebruiken en om nou al mijn geld in de betaalde liefde te steken nee dank je.
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_74010007
Je kan toch ook beter met je vrienden uitgaan? Dan kan zij ook met haar vriendinnen op stap.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:46:26 #76
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_74010759
Ik snap het probleem niet echt wat sommige mensen hebben, uiteraard heb ik niet letterlijk gezegd dat ik van plan ben mijn penis te vergroten, maar meer in de vorm dat ik het probleem wat wij met elkaar hebben wil aanpakken. Dat dat voorgenoemd probleem is heb ik niet echt verteld.
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:14 schreef Cumshooter het volgende:
wtf
wees blij dat het uit is!!!
als dat de rede is dan is het echt een ho
Dat zei mijn moeder ook, maar het blijft toch wel moeilijk
I love life
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:54:25 #77
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74010944
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:43:08 #78
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_74079924
echt bijna niemand die merkt dat ie getrolld wordt
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
pi_74080550
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:46 schreef tom_das_bom het volgende:
Ik snap het probleem niet echt wat sommige mensen hebben, uiteraard heb ik niet letterlijk gezegd dat ik van plan ben mijn penis te vergroten, maar meer in de vorm dat ik het probleem wat wij met elkaar hebben wil aanpakken. Dat dat voorgenoemd probleem is heb ik niet echt verteld.
[..]

Dat zei mijn moeder ook, maar het blijft toch wel moeilijk
Waarom begin je geen relatie met je moeder?
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_74080859
hahahahahha
I'm not a sinner.
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:23:32 #81
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_74576986
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:59 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Waarom begin je geen relatie met je moeder?
Wat is dit nou weer voor een lompe reactie, mag een man niet iets om zijn moeder geven?
I love life
pi_74579689
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 12:41 schreef tom_das_bom het volgende:
Het is nu dus echt over. Ze heeft aan mijn moeder gevraagd of ik haar met rust wilde laten en ze heeft een ander telefoonnummer genomen.. Daarnaast heeft ze mij een mail gestuurd met namen van jongens met wie ze heeft geslapen na mij, dat was wel erg confronterend.

Net toen ik dacht dat het juist weer goed ging komen. Afgelopen week hadden we nog een kop koffie gedronken in de stad.
Sorry hoor, je mag blij zijn dat je van haar af bent. Een lijst sturen met namen van jongens die ze na jou heeft gehad, dat kan je echt niet maken. Ga lekker op zoek naar iemand die jou wel waardeert!
pi_74580922
Het meisje probeert je inderdaad te sparen!

En als ze mij had gevraagd om zich te laten nemen door een andere jongen dan was ik de eerste die het uitmaakte !
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:09:29 #84
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_74886866
Hehehe, je bent echt keihard geparkeerd .
En zij keihard gepentreerd als ik het zo hoor, maar dan niet door jou.
En... ik denk ook al langer en vaker dan je vermoedt....
Ik ben een eckte rapnegert
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:06:59 #85
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_81002216
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn, ik en mijn ex hebben de laatste tijd weer contact. Ik heb tips van mensen om me heen aangenomen en mijn moeder meer 'losgelaten'. Ik woon nu sinds een tijdje op mezelf, weliswaar begeleid wonen, maar ben toch het huis uit.

Ik merkte dat mijn ex dat een hele goede stap vond, want kreeg ineens een krabbel op mijn hyves van haar dat ze me succes wenste. Ik bedankte haar voor haar berichtje en zo is het balletje weer gaan rollen. Ik denk dat ik haar wel terug kan krijgen omdat ze zei dat het uit was met haar nieuwe vriend
I love life
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:32:00 #86
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_81003076
Daar past maar 1 reactie op:

Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:53:18 #87
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_81003761
quote:

[..]

En toen de vulkaan zijn werk had gedaan was er alleen nog maar vuil in de lucht.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:56:21 #88
301767 Deegbal
*Pagina vernieuwen*
pi_81003871
quote:

Hoelang istie dan
Soms wat traag van begrip.
pi_81003935
Troll.
pi_81004406
Slecht topic. Toch één kudo voor de moeite...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:15:18 #91
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81004535
Gouden tip voor TS:

Zoek een streng gelovige meid die alleen sex na het huwelijk wil. Tegen de tijd dat ze er achter komt dat je niet geweldig presteert in bed zit ze al aan je vast
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:19:34 #92
244933 trovey
Nachtoele
pi_81004694
Ik heb dit verhaal een aantal maanden geleden ook al eens op FOK! gelezen.
Optimist tot in de kist
pi_81005575
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:06 schreef tom_das_bom het volgende:
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn, ik en mijn ex hebben de laatste tijd weer contact. Ik heb tips van mensen om me heen aangenomen en mijn moeder meer 'losgelaten'. Ik woon nu sinds een tijdje op mezelf, weliswaar begeleid wonen, maar ben toch het huis uit.

Ik merkte dat mijn ex dat een hele goede stap vond, want kreeg ineens een krabbel op mijn hyves van haar dat ze me succes wenste. Ik bedankte haar voor haar berichtje en zo is het balletje weer gaan rollen. Ik denk dat ik haar wel terug kan krijgen omdat ze zei dat het uit was met haar nieuwe vriend

Hoe was dat verhaal over die ezel en die steen?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:45:56 #94
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81005745
Begeleid wonen? Ben je lichamelijk of verstandelijk gehandicapt? En het zo aanhankelijk zijn van iemand lijkt me ook een behoorlijke negatieve invloed op een relatie hebben iig.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:04:45 #95
298584 Wabli
Ik wist geen betere Username
pi_81009036
Ik heb echt medelijden met TS. Niet zozeer dat het uit is met je vriendin maar met wat hij allemaal wel niet doet. Ex wil erop los gaan met andere man, scheld je uit en stuurt je een lijst met bedpartners en jij wil wel weer een relatie beginnen!!!!! Hoevaak ben je tegen de deur aangelopen TS? Volgens mij verdien je veel beter dan zon snol.

Suc6 in ieder geval!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:07:58 #96
298584 Wabli
Ik wist geen betere Username
pi_81009146
Trouwens, ze laat je gaan voor een andere man en doet daarom opeens zo raar tegen je om je een rot gevoel na te geven waarneer ze weg gaat. Nu is die nieuwe relatie van haar ook naar de kloten en nu wil je haar terug? Dat zou ik tog niet willen, nu ben jij zon afdankertje, Een troostprijs omdat ze die ene man niet kon krijgen.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:11:29 #97
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_81009270
Dit topic is inmiddels wel passe.

Succes TS.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')