Het gaat mij niet om wel of niet huilen na het bericht van het overlijden van een geliefde mede-fokker, want dat doet ieder op zijn manier.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf er bij dat ik het opmerkelijk (bijzonder) vind dat mensen om zoiets moeten huilen, ik heb er verder niets kwaads over gezegd.
En ja ik mis hem ook op het forum, voordat het bericht naar buiten kwam riep ik nog wel eens in de hoop dat hij terug zou komen.
Dat jij, hoe dan ook, jouw/Juud's gelijk wilt proberen te halen.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach zo keek men hier nog laatst vreemd op toen Juud melde dat ze zo blij was 30 te zijn geworden.
Zo zie je maar weer.
We zijn er wel van geschrokken, je vermoed wel zoiets maar je denkt er liever niet aan.
Nee, ik neem mijn 'kunst' niet zo serieus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je ze ook allemaal bewaard?
Nee, ik probeerde duidelijk te maken dat ook op die leeftijd je zoiets kan overkomen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om wel of niet huilen na het bericht van het overlijden van een geliefde mede-fokker, want dat doet ieder op zijn manier.
Het gaat mij om deze:
[..]
Dat jij, hoe dan ook, jouw/Juud's gelijk wilt proberen te halen.
En voor de duidelijkheid, dit is geen aanval op Juud, maar wel op jou. Ik vond het verachterlijk.
Thanks !!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:11 schreef remlof het volgende:
Dit is episode 305 trouwens van deze serie, TT aangepast.
Bespeur ik hier op de vierkante meter iets van heel warm en heel koud tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
Morgen word mijn haard geleverd.......... Heb als een speer de muur geschilderd vandaag. En ik heb al een cool idee voor boven de haard
Die lijkt een hartje.quote:
Het kwam op mij over als iets van je gelijk willen halen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde duidelijk te maken dat ook op die leeftijd je zoiets kan overkomen.
We werden weer even met onze neus op de feiten gedrukt, onderweg hadden we het er nog over.
Je denkt nog 40 a 50 jaar voor je te hebben en zo pats boem is het over.
Dat is het ook.. Maar voordat ik de camera te pakken had was het vervaagd. Maar ik vind het nog steeds mooiquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die lijkt een hartje.
Wij hadden hier vorige week een uitroepteken
Ja een witte muur met vieze vingers vervangen voor iets warms en nog warmer morgen.. Man ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bespeur ik hier op de vierkante meter iets van heel warm en heel koud tegelijkertijd?
Dat was niet de bedoeling, maar het gebeurt wel vaker dat ik iets te koel of te hard op Fok! post dan dat ik daadwerkelijk bedoel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kwam op mij over als iets van je gelijk willen halen.
Wij wel, dus graag bewaren die meuk voor een door Fok! gesponsorde expositiequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik neem mijn 'kunst' niet zo serieus.
Moet je ook maar niet zoveel masturberen tijdens het rollenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een witte muur met vieze vingers vervangen voor iets warms en nog warmer morgen.. Man ik kan niet wachtenHeb wel een schildersarm nu
Ik wilde laatst wel een jaaroverzicht gaan voorbereiden, dus toen ben ik vanaf januari terug gaan zoeken om ze alsnog op te slaan, maar ik ben toch maar bij 3 januari gestopt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij wel, dus graag bewaren die meuk voor een door Fok! gesponsorde expositie
Dat is ie ook. Net als deze.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het ook.. Maar voordat ik de camera te pakken had was het vervaagd. Maar ik vind het nog steeds mooi
Iedereen reageert op zijn manier op het overlijden van iemand die hij kende, irl of niet en dat kan je een ander nooit aanrekenen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling, maar het gebeurt wel vaker dat ik iets te koel of te hard op Fok! post dan dat ik daadwerkelijk bedoel.
Op dit moment loopt ook niet alles even lekker en de dood van iemand die je kent via internet zorgt er dan weer voor dat je die problemen relativeert.
Dat worden dan opeens hele kleine overkomelijke uitdagingen.
Maar als er opeens iemand van Fok! zou gaan die ik ook irl heb ontmoet dan weet ik wel zeker dat die klap harder aan zou komen.
Tja ik had een beetje het zelfde Dementor. Ik werd pissis over de in mijn ogen insinuaties over Manu.. Helaas hadden andere het bij het rechte eind.. Maar ja ..quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling, maar het gebeurt wel vaker dat ik iets te koel of te hard op Fok! post dan dat ik daadwerkelijk bedoel.
Op dit moment loopt ook niet alles even lekker en de dood van iemand die je kent via internet zorgt er dan weer voor dat je die problemen relativeert.
Dat worden dan opeens hele kleine overkomelijke uitdagingen.
Maar als er opeens iemand van Fok! zou gaan die ik ook irl heb ontmoet dan weet ik wel zeker dat die klap harder aan zou komen.
Gelukkig wordt hier niets weggegooid, herkansing op herkansing krijg jequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wilde laatst wel een jaaroverzicht gaan voorbereiden, dus toen ben ik vanaf januari terug gaan zoeken om ze alsnog op te slaan, maar ik ben toch maar bij 3 januari gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |