gewoon flink likken, ook tussendoor dan blijft het wel plakken, maar beter is het om gewoon ff te kopenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar zit heul geen plakrandje aan Deis!
Weekendquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Zo!
Nog 1 dagje en weekend(vrijdag school dat wel)
En nu ga ik hier maar eens een beetje opruimen, en nee, daar heb ik geen zin in nee.
Ik heb net pasta met garnalen gemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik verwerk vis eigenlijk nooit in een gerecht, ik koop meer kant en klare vis om meteen op te eten
Je hebt toch wel pritt in huis?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar zit heul geen plakrandje aan Deis!
hoe kan dat nouquote:
Hij is tof!quote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee maar dat maakt het boek nóg leuker dan ik al dacht.
Hij is niet zo groot als hij daar lijkt hoor. 't Valt best mee, je zou kunnen zeggen dat hij iets groter is dan de allerkleinste.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was niet de kleinste of wel, prominent aanwezig
dat is misschien ook wel leuk, een boekje over een mol, aangezien hij Koekeloere ook wel leuk vind met Moffel en Pier.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is tof!De kinderen vinden hem geweldig!
Net als "wij gaan op berenjacht" trouwens.
En natuurlijk "over een kleine mol die wilde weten wie er op zijn kop heeft gepoept"
Ohw en nog 1 die jongens het einde vinden, even kijken of ik hem kan vinden!
Leuk.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
, zal vanavond wel even een fotootje van het grote kleine beestje posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |