Het gaat mij niet om wel of niet huilen na het bericht van het overlijden van een geliefde mede-fokker, want dat doet ieder op zijn manier.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf er bij dat ik het opmerkelijk (bijzonder) vind dat mensen om zoiets moeten huilen, ik heb er verder niets kwaads over gezegd.
En ja ik mis hem ook op het forum, voordat het bericht naar buiten kwam riep ik nog wel eens in de hoop dat hij terug zou komen.
Dat jij, hoe dan ook, jouw/Juud's gelijk wilt proberen te halen.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach zo keek men hier nog laatst vreemd op toen Juud melde dat ze zo blij was 30 te zijn geworden.
Zo zie je maar weer.
We zijn er wel van geschrokken, je vermoed wel zoiets maar je denkt er liever niet aan.
Nee, ik neem mijn 'kunst' niet zo serieus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je ze ook allemaal bewaard?
Nee, ik probeerde duidelijk te maken dat ook op die leeftijd je zoiets kan overkomen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om wel of niet huilen na het bericht van het overlijden van een geliefde mede-fokker, want dat doet ieder op zijn manier.
Het gaat mij om deze:
[..]
Dat jij, hoe dan ook, jouw/Juud's gelijk wilt proberen te halen.
En voor de duidelijkheid, dit is geen aanval op Juud, maar wel op jou. Ik vond het verachterlijk.
Thanks !!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:11 schreef remlof het volgende:
Dit is episode 305 trouwens van deze serie, TT aangepast.
Bespeur ik hier op de vierkante meter iets van heel warm en heel koud tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
Morgen word mijn haard geleverd.......... Heb als een speer de muur geschilderd vandaag. En ik heb al een cool idee voor boven de haard
Die lijkt een hartje.quote:
Het kwam op mij over als iets van je gelijk willen halen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde duidelijk te maken dat ook op die leeftijd je zoiets kan overkomen.
We werden weer even met onze neus op de feiten gedrukt, onderweg hadden we het er nog over.
Je denkt nog 40 a 50 jaar voor je te hebben en zo pats boem is het over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |