Mr. Janssen = redelijkerwijs mijn stamkroeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef CasB het volgende:
Lemmy's biercafe is wel goed te doen, maar niet op donderdag. Veel te veel vervelende studenten dan. Brothers of beer is daarna mijn keuze, maarja, als je niet van hardrock/metal houdt hoef je daar niet naartoe.Waar ik me ook altijd prima kon vertoeven is de Meneer Jansen. Daar is het meestal wat rustiger.
Je alcoholpeil was hoog dat je Odessa niet inkwamquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef JDx het volgende:
Ik ben naar Olivier, Einstein, Next, Lemmy's, De Kroeg, Cityhall, Roebels en Odessa (kwam ik niet in) geweest en diverse shoarmazaken haha.
Haha nee, ben geen student meer, dus heb geen studentenpas. In de Next kon ik me nog wel naar binnen praten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je alcoholpeil was hoog dat je Odessa niet inkwam?
Dranklokaal de WW en Lemmy's gister....
Te klein, teveel ouwe lullen. No thnx!quote:
mja, ik ga meestal naar de kroeg met vrienden, dus dan valt t ouwe lullen gehalte me wel mee. maar ja, mij zul je niet vinden in odessa bijvoorbeeld. roebels, de ww, de kroeg, vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Te klein, teveel ouwe lullen. No thnx!
Ik was al eeuwen geen student meer en toen kon ik nog op de studentenmaandagavond bij Odessa naar binnen. Nu al een poos niet meer geweest, te jong publiek en vooral te klein (te druk). Weinig dansmogelijkheden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha nee, ben geen student meer, dus heb geen studentenpas. In de Next kon ik me nog wel naar binnen praten.
noh, ik heb anders verdacht veel leidenaren op twitter, altijd gezellige boel daaroquote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef Karstman het volgende:
Yup de meeste Leienaren hebben nog helemaal geen internet. Daarbij gebeurt er nooit wat
Voor Koninginnedag moet je hier niet zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef Karstman het volgende:
Yup de meeste Leienaren hebben nog helemaal geen internet. Daarbij gebeurt er nooit wat
quote:Rijn Gouwe Lijn over bestaand spoor
DEN HAAG/REGIO - De Rijn Gouwe Lijn tussen Gouda en Leiden Centraal komt over bestaand spoor, dat daartoe wordt verbeterd. Vanaf het Leidse station gaat de verbinding vervolgens over vertrambare busbanen naar de kust.
Dat staat in het akkoord Zuid-Holland verbindt en geeft ruimte dat de nieuwe coalitiepartijen CDA, D66, SP en VVD in deze provincie zijn overeengekomen en donderdagochtend in het Provinciehuis in Den Haag is gepresenteerd.
Daarin valt verder te lezen dat het nieuwe provinciebestuur voor de Rijnlandroute kiest voor het tracé langs de Stevenshof in Leiden en door Voorschoten. Er wordt 100 miljoen euro extra uitgetrokken om die route beter inpasbaar te maken.
De partijen hebben ook de wens uitgesproken om het zweefvliegen op vliegveld Valkenburg zo lang mogelijk te behouden.
http://www.leidschdagblad(...)-over-bestaand-spoor
Maar ondertussen wordt voor de Rijnlandroute een prutsalternatief gekozen terwijl BAM juist (graties en voor niets) het burgerinitiatief over de Churchilllaan als beste alternatief heeft gekozen... PS schat de kosten voor dit alternatief ongeveer 200 miljoen duurder in dan BAM (800 mil vs 600 mil).quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef svann het volgende:
Eindelijk de gezond verstand oplossing!
Een sneltram door de smalle binnenstad frotten ten koste van de algemene verbetering van het openbaar vervoer, vond ik al een misplaatste Betuwelijn-achtige hobby van wat bestuurders.
Dat lijntje naar Utrecht is al jaren een aanfluiting.
[..]
Ehm, Asje van Dijk is niet meer, komt niet terug in de nieuwe gedeputeerde staten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Maar goed... gelukkig weten we allemaal dat Asje van Dijk gewoon doet wat hij wil, zie zo ook de RGL.
Ik zit helemaal niet te wachten op de RGL. Eerder op een vrachtwagentunnel voor al die achtelijke vrachtwagenchauffeurs naar de Bollenstreek over de N206 (Churchillaan) die altijd vasstaat rond de spits, plus verbreding van de Vlietbrug.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef svann het volgende:
Eindelijk de gezond verstand oplossing!
Een sneltram door de smalle binnenstad frotten ten koste van de algemene verbetering van het openbaar vervoer, vond ik al een misplaatste Betuwelijn-achtige hobby van wat bestuurders.
Dat lijntje naar Utrecht is al jaren een aanfluiting.
[..]
Ben heel weekend niet thuis, dus nergens last vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef svann het volgende:
Ja, dat is echt een ramproute.
Gingen ze daar niet 'versneld' wat aan doen?
Of was dat aan een ander knelpunt?
Zondag Marathon.
Goed je route plannen als je dan ergens heen wil.
Succes met de lallende studenten op maandag en donderdagnachtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:02 schreef JDx het volgende:
Ik heb met een beetje geluk binnenkort een appartementje aan de Breestraat
Gelukkig ben ik zelf ook wel van de feestjesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Succes met de lallende studenten op maandag en donderdagnacht
Welke tenten ging je ook alweer heen? Kom anders keer meeborrelen met mn maten (niet dat we een vaste borrelavond hebben...)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zelf ook wel van de feestjes
Edit: en 3-dubbele beglazing in de slaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |