Dat verschil is mij duidelijk, maar toch schaad het ook de naam van de gemeentelijke partijen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:45 schreef TommyCarcetti het volgende:
[..]
ik zou me niet laten leiden door de landelijke politiek, als ik jou was. Gemeentepolitiek blijft toch iets anders, andere issues en andere poppetjes.
PvdA vindt dat er beter geïnvesteerd moet worden in het groen in Nieuw Leyden en dat het omliggende gebied niet vergeten mag worden. Aangezien ik in het omliggende gebied woon vindt ik dat belangrijk.quote:Maar parkeren/ verkeer opvattingen klinken idd wel dubbel.
Stomme vraag misschien, maar wat is de opvatting van de PvdA over Nieuw Leyden? Waarom is dit voor jou belangrijk?
Ok...logischquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat verschil is mij duidelijk, maar toch schaad het ook de naam van de gemeentelijke partijen.
[..]
PvdA vindt dat er beter geïnvesteerd moet worden in het groen in Nieuw Leyden en dat het omliggende gebied niet vergeten mag worden. Aangezien ik in het omliggende gebied woon vindt ik dat belangrijk.
Nee, ik heb in de PvdA lijst een leuke naam uitgezochtquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef TommyCarcetti het volgende:
[..]
Ok...logisch
Heb je idd PvdA gestemd? Of toch een andere partij...?
En wat hebben anderen gestemd? (sorry, ben nieuwsgierig)
grappig welquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:21 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi, even spam, het promofilmpje voor t glazen huis in leiden actie is af
(ik zit in t koor dat de track heeft ingezongen en de collegezaal net neit heeft gesloopt)
woon ook in leiden trouwens, én heb D66 gestemd. zo, mag ik nou ook in t lijstje??
Waar D66 ook de meeste stemmen kreeg faalhaasquote:
toevallig wel een bureau over. moet je wel snel beslissen, want zaterdag gaat ie naar de kringloop!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:11 schreef Fides het volgende:
Iemand toevallig een aardige bank/tafel/bureau over in Leiden?
Oh godquote:
Vrijdag: Electro/Minimal @ LVCquote:Op woensdag 14 april 2010 13:25 schreef M-Stinos het volgende:
aha vandaar, want de laatste keer dat ik keek was het een KUTstad.
maaruh, weet iemand nog iets leuks te doen in leiden vrijdag/zaterdag?
Dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef Goover het volgende:
Zal wel weer van Buren op de Garenmarkt zijn iig
Yup en het Glibberbal natuurlijk de avond ervoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef Goover het volgende:
Zal wel weer van Buren op de Garenmarkt zijn iig
Waren vorig jaar in incasa bij mijn schoolfeestquote:Op woensdag 14 april 2010 14:57 schreef Mido85 het volgende:
Kraak&Smaak zijn ook Leids van origine! Ik vind het wel lekkere muziek.
Kraak&Smaak was er zelf niet, slechts de DJ.quote:Op zondag 25 april 2010 21:44 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Waren vorig jaar in incasa bij mijn schoolfeest
Welkomquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef uppie83 het volgende:
*MeldtBeetje jammer dat het niet zo'n actief topic is ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |